Pytania do prezesa PiS - 4

Data: 2010-05-25 20:48:34
Autor: 'he®sk
Pytania do prezesa PiS - 4
czy zna pan piotra grude i co pan o nim sadzi ?

http://www.pitbul.pl/plotka-tygodnia/kaczynski-opetany

co zmienilby pan w oswiadczeniu (link ponizej) i dlaczego ?

http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,103087,7815529,Wybory_2010__Oswiadczenie_Kaczynskiego___Musimy_dokonczyc.html

i w tym ?

http://wyborcza.pl/1,75478,7861316,Jaroslaw_Kaczynski_do_przyjaciol_Moskali.html

odpowiedzi na te  pytania chce poznac by nie popelnic bledu 20.06.

nie mam nadziei, ze na te pytania odpowiedza panscy zwolennicy na psp.
to zgraja zaslinionych pieniactwem ujadaczy. na ich glosy pan liczy ?

--

 HeSk

Data: 2010-05-25 14:04:18
Autor: Tomy
Pytania do prezesa PiS - 4

"'he®sk" <'WC15€bigbrednie@interia.pl> wrote in message

nie mam nadziei, ze na te pytania odpowiedza panscy zwolennicy na psp.
to zgraja zaslinionych pieniactwem ujadaczy. na ich glosy pan liczy ?

Do kogo henek to piszesz? Do siebie? Z Moniek jestes?
Tez mam do ciebie henek pytanie, jedno, ale bardzo wazne:
ile wazy zona Komorowskiego? Mozesz sie pomylic o 20 kg.

http://www.se.pl/media/pics/2010/01/29/K2_ZONY_1_EN_580x467.jpg

Data: 2010-05-25 21:13:50
Autor: Piotr
Pytania do prezesa PiS - 4
Dnia Tue, 25 May 2010 14:04:18 -0500, Tomy napisał(a):

[...]

Albo, ile waży bóbr? Taki do rozkopywania wałów.
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/7723de0717e75d88/

Data: 2010-05-25 21:21:03
Autor: awe
Pytania do prezesa PiS - 4
Odpowiem Ci. Nie, nie zabezpieczam sie. Taki idiota jak ty mogl byc tylko raz splodzony
awe

Pytania do prezesa PiS - 4