Pytania do zwolennikow teorii sPiSkowych

Data: 2011-01-14 19:22:38
Autor:
Pytania do zwolennikow teorii sPiSkowych
 PYTANIA SA WCIAZ AKTUALNE, zwlaszcza po raporcie MAK.

http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/2c0dedb6a54f5b53/39b55cde0d67f99e?lnk=raot

 - dlaczego s.p. lech (a wlasciwie jego brat) uparl sie leciec
   do katynia akurat 10.04.2010 skoro takie "wizyty" nie byly    tradycja ? ostatni raz s.p. prezio byl w katyniu w 2007.
  - kto kazal s.p. preziowi zapakowac do tu 4 generalow, dowodcow
   sil zbrojnych ?

 - dlaczego szef bbn nie zareagowal na tego typu nierozwage?
   malo tego, lecial tym samym samolotem!  - kto organizowal wylot, sporzadzal liste chetnych ? tez tusk ?

 - jaka byla przyczyna spoznienia sie prezia na start?    pil z tuskiem do samego rana ruska wodke ?

 - kto kazal ladowac pilotom w gestniejacej mgle ?
   - kto zaraz po katastrofie wyglosil oredzie do przyjaciol moskali?
  - kto nazwal postkomune wspolczesna lewica, kto nazwal sld patriotami
   mimo, ze wczesniej byla to organizacja przestepcza, kto wychwalal
   patriotow z epoki gierka, kto lizal tylek napieralskiemu, az bralo
   obrzydzenie, a dzis udaje, ze nic takiego nie bylo tlumaczas sie,
   ze byl na psychotropach?

--

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

Data: 2011-01-14 20:02:45
Autor: mi
On 14.01.2011 19:22, "<he®sk>" wrote:
  PYTANIA SA WCIAZ AKTUALNE, zwlaszcza po raporcie MAK.
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/2c0dedb6a54f5b53/39b55cde0d67f99e?lnk=raot

Trollu, sam ci odpowiedziałem za którymś razem, więc zrób przysługę ludzkości i nie wydalaj tego samego po kilka razy. Tylko takie tłuki się dają nabierać na wielokrotne kłamstwo.

  - dlaczego s.p. lech (a wlasciwie jego brat) uparl sie leciec
    do katynia akurat 10.04.2010 skoro takie "wizyty" nie byly
    tradycja ? ostatni raz s.p. prezio byl w katyniu w 2007.

Wizyta była planowana WCZEŚNIEJ niż zrobił to Tusk. Była  to oficjalna wizyta i gdyby jej nie było to takie kundle jak ty ujadałyby, że LK nie uczcił pomordowanych.

  - kto kazal s.p. preziowi zapakowac do tu 4 generalow, dowodcow
    sil zbrojnych ?

Kancelaria Premiera. Kancelaria TUSKA, propagandowa mendo!

  - dlaczego szef bbn nie zareagowal na tego typu nierozwage?
    malo tego, lecial tym samym samolotem!

Zajmowała się tym Kancelaria Premiera. Szef BBN nie mógł raczej wiele zrobić, więc skończ to ujadanie.

  - kto organizowal wylot, sporzadzal liste chetnych ? tez tusk ?

Kancelaria Premiera. Osobowo to chyba Arabski. Łażący Łazarz to ładnie udokumentował, nie chce mi się szukać.

  - jaka byla przyczyna spoznienia sie prezia na start?
    pil z tuskiem do samego rana ruska wodke ?

Widzę dobrą szkołę mend spod znaku Palikota i Goebbelsa. Po wielokroć powtarzać kłamstwo aż wszyscy uwierzą.

- kto kazal ladowac pilotom w gestniejacej mgle ?

No właśnie, kto? Bo propagandowe mendy nie potrafią udowodnić, że był to LK a wciąż pitolą.

  - kto zaraz po katastrofie wyglosil oredzie do przyjaciol moskali?

Kto przejął władzę z naruszeniem Konstytucji?

[...]

Kto skorzystał na katastrofie?
Kto przejął pełną władzę?
Kto podpisał nieujawnioną do tej pory umowę gazową?
Kto uruchomił ogromną machinę propagandową co pięknie udowodnił Wajda?

mi

Data: 2011-01-14 20:08:35
Autor:
Pytania do zwolennikow teorii sPiSkowych
On Fri, 14 Jan 2011 20:02:45 +0100, mi <mariano.italianoUSUN@op.pl>
wrote:

On 14.01.2011 19:22, "<he®sk>" wrote:
>   PYTANIA SA WCIAZ AKTUALNE, zwlaszcza po raporcie MAK.
> http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/2c0dedb6a54f5b53/39b55cde0d67f99e?lnk=raot

Trollu, sam ci odpowiedziałem za którymś razem, [...]

 czy teraz tez kazalem ci odpowiadac walbrzyski smieciu?

Data: 2011-01-14 19:19:57
Autor: obserwator
Pytania do zwolennikow teorii sPiSkowych
<he?sk> <super.brednie@interia.pl> napisa(a):
 czy teraz tez kazalem ci odpowiadac walbrzyski smieciu?

to po co zamieszczasz na tej grupie klamliwe, prowokacyjne teksty a pozniej
ublizasz ludziom ktorzy te brednie dementuja? Ten czlowiek kolejny raz ci tlumaczy, ze piszesz ewidentne klamstwa i
oszczerstwa, nie uwzgledniasz zadnych faktow jak typowy ograniczony umyslowo
fanatyk, albo po prostu prosowiecki prowokator. O technikach rozwlania dyskusji w sieci przez dezinformator bedacycg na
uslugach sowieckich sluzb pisal Suworow. Ty jestej kolejnym klinicznym
przykladem takiego dezinformatora sowieckiego lub pozytecznego dla Kremla idioty.

Skoros taki prosowiecki, to co ty kanalio jeszcze tu robisz w Polsce?

Szukasz guza?

Data: 2011-01-14 20:53:58
Autor: jedrus
W dniu 2011-01-14 20:19,  obserwator pisze:

O technikach rozwlania dyskusji w sieci przez dezinformator bedacycg na
uslugach sowieckich sluzb pisal Suworow.

Widze ze ci jeszcze nikt stucznej mgly ze lba nie wywial.

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Data: 2011-01-14 20:03:58
Autor: obserwator
Pytania do zwolennikow teorii sPiSkowych
jedrus <jedrus@nospam.btx.pl> napisa(a):
W dniu 2011-01-14 20:19,  obserwator pisze:

> O technikach rozwlania dyskusji w sieci przez dezinformator bedacycg na
> uslugach sowieckich sluzb pisal Suworow.

Widze ze ci jeszcze nikt stucznej mgly ze lba nie wywial.

przyszedles sie klocic kurwo esbuska? Nic z tego - z gownami esbuckimi nie
dyskutuje w sieci.

Poza siecia moglbym ci tylko jebnac w twoj glupi, klamliwy, czerwony ryj.

Data: 2011-01-14 21:10:13
Autor: jedrus
W dniu 2011-01-14 21:03,  obserwator pisze:

przyszedles sie klocic kurwo esbuska? Nic z tego - z gownami esbuckimi nie
dyskutuje w sieci.

Poza siecia moglbym ci tylko jebnac w twoj glupi, klamliwy, czerwony ryj.

Gdzie mam podjechac?

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Data: 2011-01-14 20:58:44
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik "jedrus" <jedrus@nospam.btx.pl> napisał w wiadomości news:4d30a9c7$0$2451$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-01-14 20:19,  obserwator pisze:

O technikach rozwlania dyskusji w sieci przez dezinformator bedacycg na
uslugach sowieckich sluzb pisal Suworow.

Widze ze ci jeszcze nikt stucznej mgly ze lba nie wywial.

Jego mózg jest sterowany przez ruski Haarp. Dawniej używali tego do łączności z łodziami podwodnymi, a teraz sterują przy pomocy tego systemu agentami po całym świecie. On bidny nawet nie wie, że jest narzędziem w ruskich rękach i ma za zadanie kompromitować PiS. Wszystko, co mówi i piszę, jest zaprogramowane na Kremlu i przekazywane za pomocą fal radiowych o bardzo niskiej częstotliwości prosto do jego mózgu. Biedny człowiek :(

Zennon

Data: 2011-01-14 21:08:12
Autor: jedrus
W dniu 2011-01-14 20:58, Eulalia Browarek pisze:

[...]

Z tym jego mozgiem to bez przesady ;)

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Data: 2011-01-14 21:25:17
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik "jedrus" <jedrus@nospam.btx.pl> napisał w wiadomości news:4d30ad1e$0$2451$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Trochę mnie wyobraźnia poniosła ;)

Zennon

Data: 2011-01-14 20:16:06
Autor: mi
On 14.01.2011 20:08, "<he®sk>" wrote:
  czy teraz tez kazalem ci odpowiadac walbrzyski smieciu?

Trollu, ja nawet Wałbrzycha na oczy nie widziałem. Widzę jednak, że masz swoje urojenia i będziesz w nich konsekwentny,

mi

Data: 2011-01-14 20:08:53
Autor: obserwator
trzej dezinformatorzy sowieccy pojawily sie w watku aby bronic

esbeka Herska, sa to nicki: Xan, eulalia- zennon i jadrus (bosze jaki slodki
nich dla kurwy esbuckiej).

Data: 2011-01-14 22:18:35
Autor: Lorn
Jeden 'polski?' przebieraniec...
.... ktry nicki zmienia co kwarta :> Widz, e ju na stae osiade w USA. Lepiej przy rodzinie ni si w Kanadzie mczy? :>

Data: 2011-01-15 15:16:42
Autor: u2
W dniu 2011-01-14 21:08,  obserwator pisze:

esbeka Herska, sa to nicki: Xan, eulalia- zennon i jadrus (bosze jaki slodki
nich dla kurwy esbuckiej).

Zapomniae o Pornie vel Lornie :)

Data: 2011-01-14 20:35:09
Autor: Xan
W dniu 14.01.2011 19:22, "<he®sk>" pisze:
[...]

bo to był tok wyborów, prezydent zawsze pamiętał o Katyniu w czasach jakiś wyborów, jak rok był bez wyborów to olewał Katyń.
Zresztą w Katyniu miał rozpocząć kampanie wyborczą, dlatego się nie mógł spóźnić.

Data: 2011-01-14 20:44:41
Autor: mi
On 14.01.2011 20:35, Xan wrote:
[...]

To dlatego Tusk był tam 7 kwietnia punktualnie i do kamer szczerzył kły?

mi

Data: 2011-01-14 20:51:07
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "mi" <mariano.italianoUSUN@op.pl> napisał w wiadomości news:igq938$16a$1news.onet.pl...
On 14.01.2011 20:35, Xan wrote:
[...]

W ubiegłym roku Tusk nie brał udziału w żadnych wyborach.

Data: 2011-01-14 20:01:19
Autor: obserwator
Pytania do zwolennikow teorii sPiSkowych
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisa(a): W ubiegym roku Tusk nie bra udziau w adnych wyborach.

ale sie przygotowywal, niestety prosowieckie sluzby zmienily plany i musial
biedak ustapic Komoruskiemu. Jemu powierzono role blazna, ktory ma nadac twarz smolenskiej katastrofie. Jak juz sie imige wyeksploatuje, to dadza inna
marionetke, a jemu podziekuja za wystep w sztuce pt. Robimy durnych Idzikowskich
w bambuko. --

Data: 2011-01-14 21:04:22
Autor: jedrus
W dniu 2011-01-14 21:01,  obserwator pisze:

[...]

Blazna...?? Czy to cos za kogo ty TU robisz?

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Data: 2011-01-14 20:52:35
Autor: Xan
Pytania do zwolennikow teorii sPiSkowych
W dniu 14.01.2011 20:44, mi pisze:
On 14.01.2011 20:35, Xan wrote:
bo to by tok wyborw, prezydent zawsze pamita o Katyniu w czasach
jaki wyborw, jak rok by bez wyborw to olewa Katy.
Zreszt w Katyniu mia rozpocz kampanie wyborcz, dlatego si nie mg
spni.

To dlatego Tusk by tam 7 kwietnia punktualnie i do kamer szczerzy ky?

Kampania wyborcza rzdzi si swoimi prawami, gdyby nie katastrofa to by nikt ju nie pamieta kto gdzie rozpoczyna kampanie, zreszt Tuska zaprosi Putin

Data: 2011-01-14 21:08:24
Autor: mi
On 14.01.2011 20:52, Xan wrote:
Kampania wyborcza rzdzi si swoimi prawami, gdyby nie katastrofa to by
nikt ju nie pamieta kto gdzie rozpoczyna kampanie, zreszt Tuska
zaprosi Putin

I jak skoczony kretyn przyj to zaproszenie, byle wzi udzia w rozgrywce przeciw znienawidzonemu Kaczyskiemu. A ruscy szachici go wykorzystali jak pionka.

mi

Pytania do zwolennikow teorii sPiSkowych