Pytania laika o WII

Data: 2011-05-18 08:58:47
Autor: Fantom
Pytania laika o WII
Witam
Mam kilka pytanek odnosnie konsoli Wii :
1) jezeli wstawie do srodka kontrolerow akumulatory zamiast baterii, to moge je ladowac poprzez wlozenie calego kontrolera do ladowarki ? Czy bedzie to dzialalo tylko jak wloze akumulatory ktore byly w zestawie z taka ladowarka ?
2) Czy mozna zmienic jezyk w Wii na PL ?
3) Do czego mozna uzywac wejscia na karty SD ?
4) Co zyskujemy podlaczajac karte sieciowa do WII ?
5) Czy mozna przeslac sygnal (obraz + dzwiek) sieciowka ? Czy a jakies dostawki umozliwiajace transfer tych danych droga bezprzewodowa do odbiornika ?

Fantom

Data: 2011-05-19 09:08:50
Autor: Rais
Pytania laika o WII
Fantom pisze:
> [...]
> dzialalo tylko jak wloze akumulatory ktore byly w zestawie z taka ladowarka

Nie wiem. Używam zwykłych akumulatorów i zwykłej ładowarki.

> 2) Czy mozna zmienic jezyk w Wii na PL ?

Nie można.
To znaczy jeśli masz HBC to ponoć można coś tam wgrać i pozmieniać tylko, że łatwo przy tym zbrickować konsolę.

> 3) Do czego mozna uzywac wejscia na karty SD ?

Do kart SD ;)
Możesz na kartę przerzucać sejwy z gier. Możesz też na kartę przerzucić grę zainstalowaną w pamięci.

?
--
pzdr

Data: 2011-05-19 09:35:02
Autor: Fantom
Pytania laika o WII
> 4) Co zyskujemy podlaczajac karte sieciowa do WII ?

Czy ta karta sluzy tylko i wylacznie do lacznosci z internetem (zamaist wifi) ?

> 5) Czy mozna przeslac sygnal (obraz + dzwiek) sieciowka ? Czy a jakies
> dostawki umozliwiajace transfer tych danych droga bezprzewodowa do
> odbiornika ?

No chodzi mi o mozliwosc przesylu sygnalu AV z konsoli np do TV "bez kabli"

Fantom

Data: 2011-05-19 09:55:22
Autor: Rais
Pytania laika o WII
Fantom pisze:
4) Co zyskujemy podlaczajac karte sieciowa do WII ?

Czy ta karta sluzy tylko i wylacznie do lacznosci z internetem (zamaist wifi) ?

Raczej tylko do internetu. Trudno mi wyobrazić sobie inne zastosowanie.

[...]

Są bezprzewodowe sensor bary dla Wii. Natomiast jeśli chodzi o bezprzewodowe przesyłanie sygnału AV to dedykowanych dla Wii rozwiazań nie ma. Szukaj czegoś takiego:
http://allegro.pl/nadajniki-tv-14213
http://www.damixsat.pl/bezprzewodowy-transmiter-sygnalu-a-v-televes.html

--
pzdr