Pytania o Forda.

Data: 2010-05-27 13:51:13
Autor: Endriu
Pytania o Forda.
Czy w Mondeo stoją o "klasę" wyżej niż  Focusy (coś ala odpowiednik Vectry i Astry), czy jest to ta sama półka ?.

Zastanawiam sięnad zakupem Forda Mondeo MK IV 2001 r, diesel 2,0 , kombi cena 15000 zł (nie za dużo) ?.
Miałem też okazję kupić Forda Focusa MKI 1999 diesel (nie wiem jaki slinik, kombi cena 12000) zł (wydawało mi się jakoś za dużo na auto z 1999 roku).

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-05-27 12:06:12
Autor: to
Pytania o Forda.
Endriu wrote:

Czy w Mondeo stojÂą o "klasĂŞ" wyÂżej niÂż  Focusy (coÂś ala odpowiednik
Vectry i Astry)

Tak.

Zastanawiam siĂŞnad zakupem Forda Mondeo MK IV 2001 r, diesel 2,0 , kombi
cena 15000 zÂł (nie za duÂżo) ?.

Raczej mk3 i raczej za mało, pewnie trup.

--
"Nie ma obowiązku oceniania prędkości i nie jest taka ocena przedmiotem egzaminu na PJ." Jan Kowalski, msg-id: hste47$m8v$1@news.net.icm.edu.pl

Data: 2010-05-27 12:18:26
Autor: Endriu
Pytania o Forda.
Raczej mk3 i raczej za mało, pewnie trup.

Oczywiście mk3. Czeski błąd.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-05-27 12:21:27
Autor: Endriu
Pytania o Forda.
[...]

A jakie będzie mniej/więcej sapalanie w takim samochodzie (silnik 2.0
Disel).

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-05-27 14:19:30
Autor: Tom01
Pytania o Forda.
Endriu pisze:
Czy w Mondeo stoją o "klasę" wyżej niż  Focusy (coś ala odpowiednik Vectry i Astry), czy jest to ta sama półka ?.

Fokus to odpowiednik Astry a Mondeo to coś więcej niż Vectra. Bardziej "w pół drogi" między Vectrą a nie produkowaną już Omegą.
--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

Data: 2010-05-27 14:39:11
Autor: Katanka
Pytania o Forda.
Tom01 wrote:
Endriu pisze:
[...]

To prawda. Wczoraj porównywalismy "optycznie" Vectrę GTS (2-letnią) z moim Mondkiem i Vectra wyszła sporo mniejsza, zarówno w środku jak i bagażnikowo.

PS. Autor wątku nie kupi MKiV z 2001, chyba MKII lub III.

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

Data: 2010-05-27 12:44:25
Autor: to
Pytania o Forda.
Katanka wrote:

To prawda. Wczoraj porównywalismy "optycznie" Vectrę GTS (2-letnią) z
moim Mondkiem i Vectra wyszła sporo mniejsza, zarówno w środku jak i
bagaĹźnikowo.

W Vectrze C jest różnica w rozstawie osi pomiędzy sedanem/liftbackiem a kombi. Kombi jest podobnej wielkości co Mondeo (mk3), a sedan/liftback jest sporo mniejszy, szczególnie z tyłu.

Data: 2010-05-27 20:32:28
Autor: Przemek V
Pytania o Forda.

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4bfe6929$0$17102$65785112news.neostrada.pl...
Katanka wrote:

[...]

Jechałem ostatnio taxi Vectrą C kombi. Z tyłu jest mnóstwo miejsca - powiedziałbym, że na nogi więcej niż w S-Maxie. Na pewno jest więcej niż w BMW serii 5 a nawet chyba Mercedesie klasy E.

Data: 2010-05-27 20:47:54
Autor: Waldek Godel
Pytania o Forda.
Dnia Thu, 27 May 2010 20:32:28 +0200, Przemek V napisał(a):

Jechałem ostatnio taxi Vectrą C kombi. Z tyłu jest mnóstwo miejsca - powiedziałbym, że na nogi więcej niż w S-Maxie. Na pewno jest więcej niż w BMW serii 5 a nawet chyba Mercedesie klasy E.

Na nogi owszem, ale jeżeli kanapa jest taka sama jak w sedanie, to na
wszystko inne jest mało miejsca.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-05-27 21:57:34
Autor: Przemek V
Pytania o Forda.

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:94rilyqv3k4h$.dlglepper.institute.com...
[...]

Czyli co? Dupa ci się nie mieści na szerokość? Auto jest nudne, kwadratowe i toporne ale akurat miejsca z tyłu to mu nie brakuje.

Data: 2010-05-27 21:07:30
Autor: Waldek Godel
Pytania o Forda.
Dnia Thu, 27 May 2010 21:57:34 +0200, Przemek V napisał(a):

Czyli co? Dupa ci się nie mieści na szerokość? Auto jest nudne, kwadratowe i toporne ale akurat miejsca z tyłu to mu nie brakuje.

Cały czas odnoszę się do sedana - tak, jest wąsko i ciasno. Miejsce jest
zmarnowane kubełkowatością foteli i bardzo niewygodnym miejscem na środku.
Po włożeniu fotelika dla dziecka, dwie osoby z tyłu, nawet drobne, nie mają
szansy jechać wygodnie
W porównaniu np. z Picasso róznica jest spora. Picasso ma mniej miejsca na
nogi (jeżeli fotel kierowcy jest mocno odsunięty) i krótsze siedzenia, ale
miejsce które jest, jest bardziej użyteczne. A to przecież auto o klasę
niżej, niżej też od S-Maxa.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-05-27 22:24:31
Autor: Przemek V
Pytania o Forda.

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:fdfkf6iafniw$.dlglepper.institute.com...
[...]

Tak chyba ma większość nowych aut z kanapą z tyłu

Po włożeniu fotelika dla dziecka, dwie osoby z tyłu, nawet drobne, nie mają
szansy jechać wygodnie

j.w.

[...]

Picasso ma 3 oddzielne fotele, podobnie jak S-Max. To są auta gdzie 3 osoby z tyłu spokojnie się zmieszczą natomiast Vectra kombi jest idealna dla modelu 2 + 2 i tony bagaży.

Data: 2010-05-29 10:27:54
Autor: Mirek Ptak
Pytania o Forda.
Dnia 2010-05-27 22:07,  *Waldek Godel* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
[...]

Poruszył mnie ten post :), więc dzisiaj rano w drodze do pracy zrobiłem zdjęcie :)
http://img535.imageshack.us/img535/4408/20100529.jpg (proszę nie krytykować za nieporządek - za mną zwykle jest fotelik małej, a ona potrafi zrobić niezły sajgon ;) ).
Nie wiem, czy kanapa w sedanie jest inna (wydaje mi się, że nie), ale do tej naprawdę trzeba sporo złej woli żeby się przyczepić do środkowego miejsca - nie jest to wysoki garb, jest płasko i szeroko. Jak jest zamontowany fotelik młodej to spokojnie da się w środku usiąść, choć nie tak swobodnie jak by zamiast fotelika był tam kolejny pasażer.

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-05-29 10:11:53
Autor: Waldek Godel
Pytania o Forda.
Dnia Sat, 29 May 2010 10:27:54 +0200, Mirek Ptak napisał(a):

[...]

No własnie mam nieodparte wrażenie, że była mocniej profilowana.
Przynajmniej w tym, w którym miałem nieszczęście jeździć przez miesiąc.
Tzn dołki na bocznych miejscach były głębsze i oparcie też takowe miało.
Oprócz tego się przypatrz - masz de facto 2.5 miejsca z tyłu, a nie trzy.
Hipotetyczna osoba w środku ma nie tylko mniej miejsca do siedzenia, ale
też musi mieć nogi dosyć mocno rozkraczone, nie wspominając, że zupełnie
nie ma miejsca na stopy. Na jaki damski ch... tunel na wał napędowy w aucie
które nigdy nie miało wersji 4x4, nawet jeżeli pod maską było >200 kucyków?
Nawet wstawienie fotelika powoduje, że z tyłu jest niewygodnie na dłuższą
trasę - trochę obciach w aucie klasy średniej, prawda? Zwłaszcza, że są
auta niższej klasy które oferują więcej miejsca.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-05-29 11:38:16
Autor: Mirek Ptak
Pytania o Forda.
Dnia 2010-05-29 11:11,  *Waldek Godel* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Z tunelem niestety prawda - oczywiście wału tam nie ma jest wydech z tłumikiem.
http://farm4.static.flickr.com/3090/3166685530_69cf1765e4_o.jpg
(wzięte z: http://www.vectra-c.com/forum/showthread.php?p=777592)

Nawet wstawienie fotelika powoduje, że z tyłu jest niewygodnie na dłuższą
trasę - trochę obciach w aucie klasy średniej, prawda? Zwłaszcza, że są
auta niższej klasy które oferują więcej miejsca.

Niewygodnie - zgoda (z naciskiem na problem tunelu), więcej miejsca - nie sądzę. Nawet wspominane Picasso choć ma trzy fotele, to są one po prostu wąskie. Nie znalazłem szerokości z tylu, ale też podejrzewam(!), że jest bardziej wąsko.

Data: 2010-05-29 11:55:04
Autor: Mirek Ptak
Pytania o Forda.
Dnia 2010-05-29 11:38,  *Mirek Ptak* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
[...]

A jednak nie mam racji co do szerokości - vectra jest węższa o 1 cm :)
http://www.cars-data.com/en/opel-vectra-stationwagon-19-cdti-120hp-comfort-120hp-26360/specs.html
http://www.cars-data.com/en/citroen-xsara-picasso-16i-16v-110hp-7553/specs.html

Data: 2010-05-29 11:11:05
Autor: Waldek Godel
Pytania o Forda.
Dnia Sat, 29 May 2010 11:55:04 +0200, Mirek Ptak napisał(a):

[...]

Mierząc od drzwi do drzwi - co przy półkubełkach z tyłu nie jest do końca
prawdą, bo nie da się siedzieć wygodnie z samego brzegu. Tak jak Przemek
pisał - to auto w zasadzie 4-osobowe, plus ewentualnie dzieciak w okolicach
lat 5-8 na podkładce.
W dodatku w Pikusiu da się przesunąć oddzielnie fotele, żeby nie trafiać
ramionami w ramiona - to też daje 2-3 cm ekstra.
Żeby jeszcze tylne fotele pikusia nie były takie krótkie, byłby ideał.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-05-29 11:17:22
Autor: Waldek Godel
Pytania o Forda.
[...]

Aha, nie chciałbym byc brutalny, ale po prostu nie mogę się powstrzymać -
porównaj sobie pojemności bagażnika bez składania oparć, pamiętając, że
pikuś jest aż o 60 cm krótszy od Vectry kombi i tylko o 14 cm wyższy.
Jest też o 5 cm węższy. Mimo to na przednich fotelach masz 2.5 cm większą
przestrzeń i wspomniany przez ciebie centymetr z tyłu.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-05-29 23:04:25
Autor: Mirek Ptak
Pytania o Forda.
Dnia 2010-05-29 12:17, *Waldek Godel* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

I *znacznie* mniej miejsca na nogi z tyłu :)

Jest też o 5 cm węższy. Mimo to na przednich fotelach masz 2.5 cm większą
przestrzeń i wspomniany przez ciebie centymetr z tyłu.

Znaczy cienkie drzwi? - oj bezpiecznie to tam chyba nie jest.

Data: 2010-05-30 00:34:24
Autor: Waldek Godel
Pytania o Forda.
Dnia Sat, 29 May 2010 23:04:25 +0200, Mirek Ptak napisał(a):

I *znacznie* mniej miejsca na nogi z tyłu :)

Prawda... ale:
Fotel pasażera ma mnóstwo miejsca z przodu i nawet przy wysokiej osobie nie
trzeba go przesuwać w tył bardziej niż do połowy.
Przed środkowym fotelem jest pusta przestrzeń bo nie ma konsoli - jest
miejsce aż do przedniej deski.
Więc w zasadzie problem dotyczy jednego miejsca - za kierowcą.

Znaczy cienkie drzwi? - oj bezpiecznie to tam chyba nie jest.

Jakby Ci to powiedzieć... Powstaje pytanie, czy konstrukcję z roku 1999:
http://www.euroncap.com/tests/citroen_picasso_2001/81.aspx
(side score: 15)
porównywać z konstrukcją z 1997:
http://www.euroncap.com/tests/opel_vauxhall_vectra_1997/3.aspx
(side score: 10)
czy z 2002:
http://www.euroncap.com/tests/opel_vauxhall_vectra_2002/118.aspx
(side score: 16)

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-05-29 10:43:19
Autor: jerzu
Pytania o Forda.
On Sat, 29 May 2010 10:27:54 +0200, Mirek Ptak
<nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> wrote:

Nie wiem, czy kanapa w sedanie jest inna (wydaje mi się, że nie), ale do tej naprawdę trzeba sporo złej woli żeby się przyczepić do środkowego miejsca - nie jest to wysoki garb, jest płasko i szeroko.

W HB 2005 jest inna. Zdecydowanie na dwie osoby. Trzecia, siedząca
pośrodku, cierpi już męki.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-05-29 10:49:32
Autor: Mirek Ptak
Pytania o Forda.
Dnia 2010-05-29 10:43,  *jerzu* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Musze popatrzeć jak kumpel mnie odwiedzi :)

Data: 2010-05-27 20:57:42
Autor: Bugatti
Pytania o Forda.
Użytkownik "Przemek V"  napisał w wiadomości

Jechałem ostatnio taxi Vectrą C kombi. Z tyłu jest mnóstwo miejsca - powiedziałbym, że na nogi więcej niż w S-Maxie. Na pewno jest więcej niż w BMW serii 5 a nawet chyba Mercedesie klasy E.

Ja bym nie powiedział że jest mnóstwo miejsca. Przy max cofniętych przednich fotelach mniejsca na nogi z tyłu jest mniej niż w Pasku B6 Variant...i _znacznie_ mniej w porównaniu do Fiata Cromy II.

Pozdr.

--
Bugatti

Data: 2010-05-27 21:09:55
Autor: Przemek V
Pytania o Forda.

Użytkownik "Bugatti" <spamerzy@maklerzy.pl> napisał w wiadomości news:htmetl$n8d$1srv.cyf-kr.edu.pl...
[...]

Fotelami nie bujałem. W Cromie nie siedziałem nigdy, w Pasku chyba też nie. W porównaniu do tego co znam jest duża a niby są to auta o jedną klasę wyżej.

Data: 2010-05-27 21:34:55
Autor: Bugatti
Pytania o Forda.

Użytkownik "Bugatti"  napisał w wiadomości:
Ja bym nie powiedział że jest mnóstwo miejsca. Przy max cofniętych przednich fotelach mniejsca na nogi z tyłu jest mniej niż w Pasku B6 Variant...i _znacznie_ mniej w porównaniu do Fiata Cromy II.

Fotelami nie bujałem.

No to w takim razie nie ma o czym mówić. Fotele w twoim wypadku musiałby być przesunięcie do przodu (być może znacznie) i dlatego _wydaje_ Ci sie że Vectra C ma dużo miejsca na nogi z tyłu.
Ja zawsze cofam na maxa.....nie dlatego że mam 2.00m wzrostu tylko dla sprawdzenia.
Nawet jak przesunę deczko do przodu (dla mojej wygody i poprawnej pozycji) to i tak Vectra C nie
ma się do tego co w B6 i Cromy II.
Śmiem nawet twierdzić że w V C jest tylko nieznacznie więcej miejsca (zaznaczam na nogi bo bagaźnik w C jest rzeczywiście duży ;-)) niż w poprzednim modelu (przy max cofniętych fotelach przednich). Ci co mają Vectre B i > 190 cm wzrostu wiedzą że z tyłu jest naprawdę bardzo ciasno.

Pozdr.

--
Bugatti

Data: 2010-05-27 21:52:43
Autor: Przemek V
Pytania o Forda.

Użytkownik "Bugatti" <spamerzy@maklerzy.pl> napisał w wiadomości news:htmh3d$p35$1srv.cyf-kr.edu.pl...

[...]

Nieeee. Vectrami B moja żona jeździła w poprzednim wieku i nie ma porównania do C kombi. Widziałeś C kombi w środku? Ten tył wydaje się aż nieproporcjonalnie przestronny. Nie podniecam się każdą taryfą, którą jadę ale ta zwróciła moją uwagę.

Data: 2010-05-28 09:36:13
Autor: Mirek Ptak
Pytania o Forda.
Dnia 2010-05-27 21:52,  *Przemek V* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Masz rację - z tyłu jest bardzo dużo miejsca - dokładnie 10cm więcej niż w sedanie i HB

Data: 2010-05-27 22:24:15
Autor: Przemysław Czaja
Pytania o Forda.

Użytkownik "Bugatti"

Nawet jak przesunę deczko do przodu (dla mojej wygody i poprawnej pozycji) to i tak Vectra C nie
ma się do tego co w B6 i Cromy II.

Croma i Vectra C w wersji kombi to to samo auto - znaczy płyta podłogowa, zawieszenie, cześć silników - nie pamiętam już które powstało z którego. Sedany i HB w Vectrach mają mniejszy rozstaw osi.

Data: 2010-05-28 00:24:42
Autor: Bugatti
Pytania o Forda.
Użytkownik "Przemysław Czaja"  napisał w wiadomości:

Użytkownik "Bugatti"

[...]

Co z tego że ta sama płyta (bądź prawie taka sama) gdy Croma ma zdecydowanie więcej miejsca niż
VC. Popatrz chociażby na nowego Superba II, który jest na płycie PQ35 na której to jest także m.in Audi A3. I co ? ;-) Jaka wielka róźnica wnętrza na korzyść Superba.

Ponadto: Vectra C kombii ma bagaźnik 530 l. Zaś Croma II ma 500 l. Więc wygląda na to że we Fiacie cofneli tylne mocowanie kanapy i stąd jest w nim więcej miejsca na nogi ;-)

Więc panowie i panie...wiem czym jechałem/siedziałem i nie wmawiajcie mi czegoś co jest nieprawdą...bo pewnie sami w tych autkach nie siedziliście tylko rzucacie płytami podł. przeczytanymi z neta ;-p

Pozdr.

--
Bugatti

Data: 2010-05-28 09:55:41
Autor: Mirek Ptak
Pytania o Forda.
Dnia 2010-05-28 00:24,  *Bugatti* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Płyta jest taka sama - wliczając w to nawet punkty mocowania foteli - miejsca jest tyle samo.

VC. Popatrz chociażby na nowego Superba II, który jest na płycie PQ35 na
której to jest także m.in Audi A3. I co ? ;-) Jaka wielka róźnica
wnętrza na korzyść Superba.

Superb jest na przedłużonej płycie Passata - cos jak VC kombi do HB i sedana

Ponadto: Vectra C kombii ma bagaźnik 530 l. Zaś Croma II ma 500 l. Więc
wygląda na to że we Fiacie cofneli tylne mocowanie kanapy i stąd jest w
nim więcej miejsca na nogi ;-)

Nic nie cofnęli - inaczej biegnie linia okien, co spowodowało, że roleta jest niżej.

Więc panowie i panie...wiem czym jechałem/siedziałem i nie wmawiajcie mi
czegoś co jest nieprawdą...bo pewnie sami w tych autkach nie
siedziliście tylko rzucacie płytami podł. przeczytanymi z neta ;-p

Sure :)

Data: 2010-05-28 12:44:15
Autor: Przemysław Czaja
Pytania o Forda.

[...]

Mirek Ptak dość wyczerpująco wyjaśnił Ci róznice pomiędzy Vectrami, ja dodam tylko w odpowiedzi na niecne zarzuty, ze posiadam VC 1.9 cdti w wersji sedan i sporo sie już w niej nasiedziałem ;-)

Data: 2010-05-28 10:53:20
Autor: to
Pytania o Forda.
Bugatti wrote:

Ja bym nie powiedział że jest mnóstwo miejsca. Przy max cofniętych
przednich fotelach mniejsca na nogi z tyłu jest mniej niż w Pasku B6
Variant...i _znacznie_ mniej w porĂłwnaniu do Fiata Cromy II.

A co to za test "przy max cofniętych przednich fotelach"? W jednym aucie szyny są zamontowane tak, w innym inaczej. Przedni fotel trzeba ustawić "do siebie" i dopiero wtedy patrzeć ile zostało z tyłu.

Data: 2010-05-28 14:15:16
Autor: Bugatti
Pytania o Forda.
Użytkownik "to" > napisał w wiadomości:

Bugatti wrote:

[...]

Przeczytaj mój kolejny post. Czytaj wątki z sensem i do końca ;-)

Pozdr.

--
Bugatti

Data: 2010-05-28 12:59:51
Autor: to
Pytania o Forda.
Bugatti wrote:

Przeczytaj mĂłj kolejny post.

Przeczytałem i nic sensownego nie znalazłem.

Data: 2010-05-28 11:52:40
Autor: MM
Pytania o Forda.
Dnia 27-05-2010 o 20:57:42 Bugatti <spamerzy@maklerzy.pl> napisał(a):

[...]

Ale porównanie, wszystko zależy jak w danym aucie da się odsunąć  maksymalnie fotele.

Np w 407 tak można daleko odsunąć że z tyłu wychodzi że jest mało miejsca,  ale za to kierowca z przodu nie sięga pedałów.

Data: 2010-05-27 22:14:43
Autor: jerzu
Pytania o Forda.
On Thu, 27 May 2010 20:32:28 +0200, "Przemek V"
<miatamad@poczta.onet.naszaojczyzna> wrote:

Jechałem ostatnio taxi Vectrą C kombi. Z tyłu jest mnóstwo miejsca - powiedziałbym, że na nogi więcej niż w S-Maxie. Na pewno jest więcej niż w BMW serii 5 a nawet chyba Mercedesie klasy E.

W Vectrze C hatchback po ustawieniu fotela kierowcy jak dla siebie, z
tyłu zostaje naprawdę niewiele miejsca. No chyba że faktycznie w kombi
jest więcej, nie wiem.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-05-27 22:12:25
Autor: to
Pytania o Forda.
jerzu wrote:

W Vectrze C hatchback po ustawieniu fotela kierowcy jak dla siebie, z
tyłu zostaje naprawdę niewiele miejsca. No chyba że faktycznie w kombi
jest więcej, nie wiem.

Jest bez porównania więcej.

Data: 2010-05-28 09:58:00
Autor: Mirek Ptak
Pytania o Forda.
Dnia 2010-05-27 14:39,  *Katanka* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Tom01 wrote:

Fokus to odpowiednik Astry a Mondeo to coś więcej niż Vectra. Bardziej
"w pół drogi" między Vectrą a nie produkowaną już Omegą.

To prawda.

Spierał bym się :)

Wczoraj porównywalismy "optycznie" Vectrę GTS (2-letnią) z
moim Mondkiem i Vectra wyszła sporo mniejsza, zarówno w środku jak i
bagażnikowo.

Masz rację - nowe mondeo naprawdę urosło, ale Insignia tez :) (choć niestety w porównaniu do VC kombi ma mniej miejsca na kolana)

Data: 2010-05-28 12:47:58
Autor: Przemysław Czaja
Pytania o Forda.

Użytkownik "Mirek Ptak"

[...]

Że o miejscu nad głową z tyłu nie wspomnę, przynajmniej w sedanie i habecie.

Data: 2010-05-28 17:54:21
Autor: omega_fan
Pytania o Forda.
Przemysław Czaja wrote:

Użytkownik "Mirek Ptak"

[...]

No dokładnie.

Siedziałem w Insignii nie kombi i kombi, no i obie wydaja mi sie
mniejsze niz analogiczne Vectry C.

Data: 2010-05-29 10:21:07
Autor: Mirek Ptak
Pytania o Forda.
Dnia 2010-05-28 17:54,  *omega_fan* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Ja nie miałem takiego wrażenia - oczywiście poza miejscem na nogi (którego jest i tak wystarczająco) w porównaniu do kombi (przymierzałem się do HB).
Z przodu jest wrażenie otaczania przez deskę rozdzielczą, ale miejsca jest więcej niż w C - z tyłu wydawało mi się, że jest szerzej.

Data: 2010-05-27 20:19:22
Autor: J.F.
Pytania o Forda.
Użytkownik "Endriu" <nmp1WYTNIJTO@interia.pl>
Czy w Mondeo stoją o "klasę" wyżej niż  Focusy (coś ala odpowiednik Vectry i Astry), czy jest to ta sama półka ?.

Zdecydowanie wyzsza.

Zastanawiam sięnad zakupem Forda Mondeo MK IV 2001 r, diesel 2,0 , kombi cena 15000 zł (nie za dużo) ?.

No coz, o fordach mozna by dlugo.
Sprawdz konkurencje, obejrzyj dokladnie, spytaj co rdzewieje ze juz sprzedaje :-)

J.

Pytania o Forda.