Pytania o kure**wo.

Data: 2012-08-02 14:13:49
Autor: Marek
Pytania o kure**wo.
"Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag
U ytkownik "Marek" <mwisniewski2...@googlemail.com> napisa w wiadomo ci
On Jul 31, 3:23 pm, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Micha Tusk stwierdzi , e zosta zatrudniony w uczciwy spos b.
Kazda kurwa tez tak twierdzi.
=======================
Czyli, e ty te jeste kurw . Chyba, e jeste bezrobotny!

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Widzicie, Idzikowski, mnie nikt takich pytan nie zadaje, poniewaz ja
nie stwarzam takich sytuacji, zeby to pytanie bylo zasadne.

Takie pytanie ( "Czy uczciwie zarabiasz na swoje zycie), zadaje sie
osobom, ktorych zyciorys, lub postawa, budza watpliwosci, czy
zarabiaja pieniadze uczciwie i z godnoscia.

Politycy, oraz ich powinowaci ZAWSZE powinni brac pod uwage, czy ich
zyciowe decyzje , nie wynikaja z checi podlaczenia sie pod kariere
kogos z rodziny, ktory akurat uzyskal mandat ZAUFANIA ze strony
wyborcow, ktorzy sadza, ze bedzie dzialal na ich korzysc.

Podobna sytuacja z "piekna blondyna", ktora jezdzi mercedesem kabrio,
choc wiadomo, ze nie chodzi do pracy kazdego ranka.,

Dlatego, u takich osob, powstaje podejrzenie o kurest*o.

Natomiast, ja, biedny robak, codziennie harujacy, brudny, spocony,
zmeczony - kazdy widzi, ze mi z nieba nie kapie - moja pensje zarabiam
uczciwie - dlatego...NIKT MI TAKICH PYTAN NIE ZADAJE.

Tylko ty zadajesz, ale wiadomo, ze zadajesz, z powodow
pozamerytorycznych.

Data: 2012-08-03 07:44:22
Autor: Marek Woydak
Pytania o kure**wo.
Dnia Thu, 2 Aug 2012 14:13:49 -0700 (PDT), Marek napisał(a):

[...]

Zarabiasz uczciwie czyli jak? Opierając się 8 godz na łopacie?

MW

Data: 2012-08-03 09:55:02
Autor: Bogdan Idzikowski
Pytania o kure**wo.

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:f2a8aaf6-4cfb-49c8-b456-488c3a343007g1g2000vba.googlegroups.com...
[...]

Poniewaz jest piekna i utalentowana i wykonuje taka prace, za która placa jej takie pieniadze, ze stac ja nawet na lepszy samochód. Przyklad: pierwszy z brzegu: Ewa Farna. Chyba jej nie posadzasz, ze jest przywódczynia gangu narkotykowego.

Natomiast, ja, biedny robak, codziennie harujacy, brudny, spocony,
zmeczony - kazdy widzi, ze mi z nieba nie kapie - moja pensje zarabiam
uczciwie - dlatego...NIKT MI TAKICH PYTAN NIE ZADAJE.

To tylko dowodzi, ze jestes niechlujem, abnegatem i nieudacznikiem. Twoje umiejetnosci pozwalaja tylko na wykonywanie najprymitywniejszej fizycznej pracy.

--
Donald Tusk - "wolalbym sie nie urodzic, niz na grobach zmarlych budowac swoja kariere polityczna".

Data: 2012-08-03 11:21:51
Autor: Marek
Pytania o kure**wo.
On Aug 3, 9:55 am, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2...@googlemail.com> napisal w wiadomoscinews:f2a8aaf6-4cfb-49c8-b456-488c3a343007g1g2000vba.googlegroups.com...

> [...]

> Podobna sytuacja z "piekna blondyna", ktora jezdzi mercedesem kabrio,
> choc wiadomo, ze nie chodzi do pracy kazdego ranka.,

Poniewaz jest piekna i utalentowana i wykonuje taka prace, za kt ra placa
jej takie pieniadze, ze stac ja nawet na lepszy samoch d. Przyklad: pierwszy
z brzegu: Ewa Farna. Chyba jej nie posadzasz, ze jest przyw dczynia gangu
narkotykowego.

Heeheee...
Ja nikogo o nic nie posadzam.
W przypadku Tuska - nie ma watpliwosci, ze synek pracuje w firmie, nad
ktora tatus ( z mandatu wyborczego) powinien miec nadzor.
Jakby byl uczciwy, toby poszukal sobie pracy w firmie prywatnej i
byloby po sprawie - ale nie chcial...
Dla niektorych skurwienie sie - jest synonimem uczciwosci.

> [...]

umiejetnosci pozwalaja tylko na wykonywanie najprymitywniejszej fizycznej

Wlasnie lecialo w tv, ze w szpitalach brakuje klimatyzatorow i lekarze
musza prowadzic operacje w tempraturze 40 st C.
To chyba tez "niechluje, abnegaci i nieudacznicy"...
....poniewaz ich ojczulkowie nie picowali ludzi, ze beda uczciwie
pilnowali spolecznego i panstwowego majatku i nie zostali wybrani
przez
tych frajerow, ktorzy sadza, ze wszystko jest naprawde.

Data: 2012-08-03 20:49:21
Autor: Bogdan Idzikowski
Pytania o kure**wo.

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:14842ee3-5826-4437-a47b-978beb2c6b0bj11g2000vbc.googlegroups.com...
[...]

Rzniesz glaba lub naiwniaczka. Gdyby zostal zatrudniony w prywatnej firmie, byloby oczywiscie podejrzenie, ze firma liczy na jakies profity z panstwowej kasy, na przyklad wygrane przetargi i tym podobne. I wlsciciel mialby przerabane.

Przeciez tu chodzi o przypie***dolenie Tuskowi i o nic innego. A ze argumenty od czapy? Niewazne. Ale jest o czym pieprzyc od rzeczy.

--
Donald Tusk - "wolalbym sie nie urodzic, niz na grobach zmarlych budowac swoja kariere polityczna".

Data: 2012-08-03 13:33:11
Autor: Marek
Pytania o kure**wo.
Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2...@googlemail.com> napisal w wiadomoscinews:14842ee3-5826-4437-a47b-978beb2c6b0bj11g2000vbc.googlegroups.com...

=======================================>
[...]

Chyba znalezienie firmy, ktora nie liczy na panstwowe przetargi nie
powinno byc bariera nie do przebycia, dla mlodego, wyksztalconego...
Bycie synem premiera do czegos powinno zobowiazywac - oprocz licznych
( na pewno ) konfitur, sa tez jakies ograniczenia, ale, tymi sie  nie
przejmuja, bo sa to ograniczenia natury etycznej, a etyka to oni sobie
moze tylko buty wycieraja.

Data: 2012-08-03 22:59:56
Autor: Bogdan Idzikowski
Pytania o kure**wo.

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:f4c66ac6-7a95-40f1-b816-b7b1118fa9d0n13g2000vby.googlegroups.com...
> [...]

( na pewno ) konfitur, sa tez jakies ograniczenia, ale, tymi sie  nie
przejmuja, bo sa to ograniczenia natury etycznej, a etyka to oni sobie

==================================

Dlugo tak mozesz? Nie zmeczylo cie to? A moze zmienimy temat i bedziemy pisac o kocie Kaczynskiego? Równie frapujace jak pisanie o latorosli premiera w kólko Macieju!
To jak na imie ma nowy kot Kaczynskiego? Czy to kot czy kotka? Czy wypróznia sie regularnie? A jakie ma ubarwienie? Jakiej jest rasy?

--
Donald Tusk - "wolalbym sie nie urodzic, niz na grobach zmarlych budowac swoja kariere polityczna".

Data: 2012-08-05 05:30:20
Autor: Marek
Pytania o kure**wo.
On Aug 3, 10:59 pm, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2...@googlemail.com> napisal w wiadomoscinews:f4c66ac6-7a95-40f1-b816-b7b1118fa9d0n13g2000vby.googlegroups.com...

Dlugo tak mozesz? Nie zmeczylo cie to? A moze zmienimy temat

Wiedzialem, ze wprowadzenie slowa "etyka" skonczy dyskusje.
Tacy, jak ty, omijaja to slowo , szerokim lukiem...

Data: 2012-08-05 16:06:19
Autor: Bogdan Idzikowski
Pytania o kure**wo.

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:9c0f3107-47ed-4f7b-8354-ed8dee6f3b00a4g2000vbt.googlegroups.com...
[...]

Przeciez to ja pisalem o etyce, a ty skwapliwie wyciales.

--
Donald Tusk - "wolalbym sie nie urodzic, niz na grobach zmarlych budowac swoja kariere polityczna".

Data: 2012-08-05 12:32:58
Autor: Marek
Pytania o kure**wo.
On Aug 5, 4:06 pm, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:

Przeciez to ja pisalem o etyce, a ty skwapliwie wyciales.

Gdzie pisales ?

Data: 2012-08-06 08:46:21
Autor: Bogdan Idzikowski
Pytania o kure**wo.

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:aab4618a-63f8-4f3a-9ad4-54f0f48644b9k21g2000vbn.googlegroups.com...
On Aug 5, 4:06 pm, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:

Przeciez to ja pisalem o etyce, a ty skwapliwie wyciales.

Gdzie pisales ?

========================

Tam, gdzie ty wyciales!
I dalej wycinasz.
Jestes niepowazny, a moze dziecinny?
Taki chlopczyk w piskownicy.

--
Donald Tusk - "wolalbym sie nie urodzic, niz na grobach zmarlych budowac swoja kariere polityczna".

Data: 2012-08-03 12:42:55
Autor: jerzy.n
Pytania o kure**wo.

[...]

 Jednak w kazdym siedzi ten moskal którego zaszczepili nam "bracia" ze wschodu , co Ciebie obchodzi jak ta blondyna zarabia, co Ciebie obchodzi kiedy do pracy chodzi. To jest wlasnie to , podpierdolic do US kazdego kto kupi sobie nowy samochód, jak mozna tak zyc ???

Pytania o kure**wo.