Pytania o kure**wo.

Data: 2012-08-03 12:42:55
Autor: jerzy.n
Pytania o kure**wo.

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:f2a8aaf6-4cfb-49c8-b456-488c3a343007g1g2000vba.googlegroups.com...

Podobna sytuacja z "piekna blondyna", ktora jezdzi mercedesem kabrio,
choc wiadomo, ze nie chodzi do pracy kazdego ranka.,

Dlatego, u takich osob, powstaje podejrzenie o kurest*o.

Natomiast, ja, biedny robak, codziennie harujacy, brudny, spocony,
zmeczony - kazdy widzi, ze mi z nieba nie kapie - moja pensje zarabiam
uczciwie - dlatego...NIKT MI TAKICH PYTAN NIE ZADAJE.

 Jednak w kazdym siedzi ten moskal którego zaszczepili nam "bracia" ze wschodu , co Ciebie obchodzi jak ta blondyna zarabia, co Ciebie obchodzi kiedy do pracy chodzi. To jest wlasnie to , podpierdolic do US kazdego kto kupi sobie nowy samochód, jak mozna tak zyc ???

Pytania o kure**wo.