Pytania z Jasnej Góry. Czy powodzie w Polsce powodują tajemnicze samoloty?

Data: 2010-06-04 21:47:16
Autor: Bogdan Idzikowski
Pytania z Jasnej Góry. Czy powodzie w Polsce powodują tajemnicze samoloty?

Użytkownik "precz z gnomem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:hubko7$nj2$1inews.gazeta.pl...

Według ojca Tomonia na zdjęciach wykonywanych w maksymalnych zbliżeniach przez teleobiektywy a nawet astroteleobiektyw widać, że "powstające smugi nie są normalnym efektem pracy działania silników samolotowych". Paulin domaga się od " kompetentnych służb państwowych" odpowiedzi: czyje to są samoloty i do kogo one należą? Kto za taki stan rzeczy ponosi odpowiedzialność? I jak to w ogóle możliwe, by ktoś latał w polskiej przestrzeni powietrznej i rozpowszechniał jakiekolwiek środki bez powszechnego i publicznego informowania o tym wszystkich mieszkańców na danym obszarze?

Ja myślę, że to robota czynnych szatanów, którzy modlili się w sejmie o deszcz.

Jesteś w błędnym błędzie - to robota ruskich. W jednym samolocie siedzi Putin, a w drugim Miedwiediew.

Pytania z Jasnej Góry. Czy powodzie w Polsce powodują tajemnicze samoloty?