Pytania z Jasnej Góry. Czy powodzie w Polsce powodują tajemnicze samoloty?

Data: 2010-06-04 22:07:07
Autor: Panslavista
Pytania z Jasnej Góry. Czy powodzie w Polsce powodują tajemnicze samoloty?

Jodek srebra.

Data: 2010-06-04 13:38:01
Autor: Antenka
Pytania z Jasnej Góry. Czy powodzie w Polsce powodują tajemnicze samoloty?
Jodek srebra.<

Ten sam do wywoływania mgły na zamówienie?

Antenka

P.s. A nie pisałam zaraz po katastrofie smoleńskiej, że teraz
jesteśmy jak dom bez okien i drzwi. Byle złodziej, bandyta może w nim
robić, co zechce.  :- /

Data: 2010-06-04 22:41:40
Autor: Lorn
Pytania z Jasnej GĂłry. Czy powodzie w Pol sce powodujÂą tajemnicze samoloty?
Antenka pisze:
Jodek srebra.<

Ten sam do wywoływania mgły na zamówienie?

Ten co chmurki rozgania... :>

Data: 2010-06-04 14:03:00
Autor: Antenka
On 4 Cze, 22:41, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Antenka pisze:

> Ten sam do wywoływania mgły na zamówienie?

Ten co chmurki rozgania... :>

Nie łaź za mną! :-E

Antenka

Data: 2010-06-04 23:05:21
Autor: Lorn
Antenka pisze:

Jodek srebra.<
Ten sam do wywoływania mgły na zamówienie?
Ten co chmurki rozgania... :>

Nie łaź za mną! :-E

Nie ma za czym :> To te światło latarni... :>

Data: 2010-06-05 01:34:23
Autor: Antenka
Pytania z Jasnej Góry. Czy powodzie w Polsce powodują tajemnicze samoloty?

Nie ma za czym :> To te światło latarni... :>

Lala - Vicka, wiem, że ty bardzo dobrze czujesz się pod latarnią. A
teraz spieprzaj, bo dostaniesz po gębie od swojego alfonsa, że nie
obsługujesz klientów. :D

Antenka

P.s. Nie dosść że, głupia to na dodatek upierdliwa i nachalna :-P

Data: 2010-06-05 03:48:52
Autor: zbig
On 5 Cze, 10:34, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
> [...]

obsługujesz klientów. :D

Antenka

P.s. Nie dosść że, głupia to na dodatek upierdliwa i nachalna :-P

Przesuwacie znacznie granicę tego miejsca od którego zaczyna się
idiotyzm. EOT

Data: 2010-06-05 00:05:38
Autor: Panslavista
Pytania z Jasnej Góry. Czy powodzie w Polsce powoduj? tajemnicze samoloty?
"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:281e5d9c-176c-40aa-8820- 2fb96cddb9f7@m4g2000vbl.googlegroups.com...
Jodek srebra.<

Ten sam do wywoływania mgły na zamówienie?

Antenka

    Problem jest inny (prawdopodobnie) - trujący pył wulkaniczny i konieczność jego wypłukania z atmosfery. Jego obecność w powietrzu to nie tylko niemożność latania czymkolwiek innym niż szybowce, balony i lotnie, ale to utrudniona obserwacja z satelitów wojskowych, a więc możliwość zaatakowania wrógów w sposób zwiększający zaskoczenie.
    Stąd wynika że mniejszą stratą jest powodzienie... :-))))), za które przecież i tak zapłacą sziksy narodowi przebranemu kupując meble, AGD i RTV oraz samochody i nie wtrącać się będą w działania parchów przeciw Iranowi.

Data: 2010-06-04 22:16:40
Autor: precz z gnomem
Pytania z Jasnej Góry. Czy powodzie w Polsce powodują tajemnicze samoloty?

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał

Jodek srebra.

Nie duchi? ;-)

Przemysław Warzywny

--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rządziłby nią "człowiek, który ma doświadczenie w hodowli zwierząt futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kamińskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, że wszystko zgodne z prawem, upadły".

Pytania z Jasnej Góry. Czy powodzie w Polsce powodują tajemnicze samoloty?