Pytania z nieznanej historiii Polski : Co Al Smith powiedzilby dzis Polakom?

Data: 2012-03-09 12:06:45
Autor: AC
Pytania z nieznanej historiii Polski : Co Al Smith powiedzilby dzis Polakom?
Al  SMITH NIE MOWIL PO POLSKU ALBO SLABO; PODEJRZENIE JESTY ZE NIE
WIEDZILA ZE BYL POLAKIEM - REZULTAT ZABRABN\N9ANIA POLSKIEGO. WYDAJE
SIE ZE PRZEGLAD JEGO ROOTHS PROWASZI DO WALENCJI - WIELE LUDZI
PODSZYWA SIE POD NIEGO. NIESAMOWICIE POPULARNY W LATACH 20 TYCH,
SABOTAZOWANY W -30TYCH. prawie wygral wybot\ry prezydenckie ( wiem\y
kto go sabotowal - tez sam co mnie tyle ze ja jzu wygralam; nie jestem
polka - faszysci napadajac na innych nie kieruja sie narioodowym
interesem a ich wlasnym - zabijaja innych aby byc silniejsi w drzewie
genetycznym)
 ( TYSIACE TASM I ZDJEC WSTAWIONO DO GETTY.COM, U TUBE, AL SMITH
DINNER FOUNDATION IN INNYCH, DZIS W NOCY
PO ZAPYTANIU CZY BYL POLAKIEM - PRZEZE MNIE BO NIE MOGLAM ZLOZYC CO
ONI MOWILI - I PRZEMAWIALI- O POLSCE 1939 ROKU.)

lA gurdia mowil pom polku, hebraisku i idysh. umarl najpradopodobniej
nie naturalnie - ja pamietam ze przewody po operacji woreczka zostaly
zablokowane; akle ze to wydarzenie mialo miejsce w latach 60 tych a
nie 40 tych, choc nie jestm wszystkiego pewna; byl zapewne sympatykiem
albo liczyl na polkich zydow)

po wojnie jest nie tylko napad na polakow taki jak w 30 tych latcah
ale wiekszy - znbnzowu ludzie wypieraja sie polskiego; a dzieci do
dzis wstydza sie tu polski - nic jeszcze nie zostalo zreperowane w tej
sprawie - wypieraja sie polkich rodzicow, wyrzucaja do szelters ai
przedwczesnie morduja taj ka w chicago w upaly; klamiac o co cghodzi
albo nie rozumiejac a jak juz rozumieja - wcaiz klamia bo ukradli
polskie wlasnoci w usa - dzieci tyo robia pod dyrekcja faszystow. ( sa
na mojej linii codzinnie)

wlasnie odkrylismy mowe countied nazywane od husarow. ( w dotaku do
hussiers w Indianie).

JESLI AL SMITH BY ZYL, CO BY POWIEDZIL POLAKOM TERAZ.
Born on December 30, 1873, Alfred Emanuel Smith was destined to become
a "man for the people." His childhood playground, on the Lower East
Side of Manhattan, taught him much about diversity inasmuch as its
population combined the immigrant cultures of the Irish, Germans,
French, Polish, Italians, and Spaniards - to name but a few.

During his formative years, Governor Smith attended the local parish
school of Saint James, which had the reputation of being one of the
best elementary schools in the city. Additionally, by 1882, an
orphanage and an industrial school to feed and teach orphans and
homeless children had been built in connection with Saint James
School.

Unfortunately, the Governor's education was interrupted by the
untimely death of his father.

At thirteen, the young boy found himself forced to work a series of
jobs in order to support his family, the most famous of which was his
seven year stint at the Fulton Fish Market.

One of the early loves of Governor Smith's life was the theatre, and
his experiences in theatre did much to enhance his later political
career. Ultimately, the Governor abandoned his thoughts of a
theatrical career and, in 1900, married his beloved wife, Catherine
Dunn. The two would have five children - Alfred Jr., Emily, Catherine,
Arthur, and Walter.

Pytania z nieznanej historiii Polski : Co Al Smith powiedzilby dzis Polakom?