Pytanie 2. Czy oni (OF) tak zawsze?

Data: 2011-02-08 21:13:36
Autor: mr5
Pytanie 2. Czy oni (OF) tak zawsze?
Ze strony OF wysłałem do nich zapytanie. Trzy razy w ciągu dwu tygodni. Trzy razy dostałem na skrzynkę reklamę ich lokaty. Odpowiedzi na pytanie - nie. --

Data: 2011-02-08 21:28:10
Autor: Piotr
W dniu 2011-02-08 21:13, mr5 pisze:
Ze strony OF wysłałem do nich zapytanie. Trzy razy w ciągu dwu tygodni. Trzy
razy dostałem na skrzynkę reklamę ich lokaty. Odpowiedzi na pytanie - nie.

Spokojnie, to dopiero dwa tygodnie ;) Próbowałem wyrobić sobie u nich kartę kredytową KIS, wypełniłem wniosek w necie i czekałem. Karty ani kontaktu ze strony OF przez dłuższy czas nie było, więc poradziłem sobie tradycyjnie zamieniając gotówkę w kantorze (karta potrzebna mi była do płatności na wyjeździe za granicą) i zapomniałem o sprawie. Oddzwonili kilka tygodni później, gdy już zdążyłem do kraju wrócić ;)

pozdrawiam i cierpliwości w kontaktach z OF życzę ;)

Pytanie 2. Czy oni (OF) tak zawsze?