Pytanie

Data: 2010-06-02 07:40:04
Autor: Panslavista
Pytanie

"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:hu4qd6$cq3$1news.onet.pl...

Do grupowych ekspertów z dziedziny lotnictwa: słucham tak tych wszystkich jajogłowych w radio i TV i nie słyszę  ani nie widzę ich komentarza dlaczego odzywał się alarm wysokościowy i komunikaty nakazujące poderwanie maszyny do góry?
Wcześniej to ja sądziłem że to z powodu tego że samolot podchodził do lądowania z schowanym podwoziem, ale zapis z "czarnej skrzynki" nie pozostawia wątpliwości - podwozie było wypuszczone.
Pytanie brzmi: czy w każdym lądującym samolocie odzywa się alarm nakazujący poderwania maszyny w górę i czy to jest normalna sprawa?

A piloci nie reagują na sytuację - nieprzytomni czy martwi?

Data: 2010-06-01 23:36:00
Autor: J-23
Pytanie
On 2 Cze, 07:40, "Panslavista" <prawu...@interia.pl> wrote:
"jadrys" <andrzej...@op.pl> wrote in message

> [...]
> nakazujący poderwania maszyny w górę i czy to jest normalna sprawa?

A piloci nie reagują na sytuację - nieprzytomni czy martwi?

Byles w wojsku? Przeciez to jest jeden burdel. Gdzie przyslowiowo
maluje sie trawe na zielono jak ma przyjechec jakis general. To jest
"firma" oparta na strachu podwladnego.

J-23 itede...

Data: 2010-06-02 07:50:45
Autor: cytryna
Pytanie

> [...]
> Pytanie brzmi: czy w każdym lądującym samolocie odzywa się alarm > nakazujący poderwania maszyny w górę i czy to jest normalna sprawa?

Ten lot musiał się zakończyć tak jak się zakończył. Decyzja zapadła 7 kwietnia
- kwestia lotniska docelowego była drugorzędna. Wiedzą cos na ten temat służby w zakładach naprawczych samolotów w Samarze. Reszta to typowe ściemnianie dla łatwowiernych głupków zapatrzonych w GWno i WSI24.

Data: 2010-06-02 08:54:18
Autor: Bombelek
Pytanie

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:60b5.0000057d.4c05f135newsgate.onet.pl...

> [...]

w zakładach naprawczych samolotów w Samarze. Reszta to typowe ściemnianie dla
łatwowiernych głupków zapatrzonych w GWno i WSI24.

Przedstaw więc swoją wersję wydarzeń. Tak, decyzja zapadła 07 kwietnia kiedy śp. Lech Kaczyński zachował się jak małe, rozkapryszone dziecko.

Data: 2010-06-02 14:12:22
Autor: jadrys
Pytanie
W dniu 2010-06-02 07:50, cytryna pisze:
[...]

E tam, mało prawdopodobne.. Choć niewykluczone.

Data: 2010-06-02 07:53:41
Autor: jadrys
Pytanie
W dniu 2010-06-02 07:40, Panslavista pisze:
[...]

Albo są w wielkim stresie? Gdy podczas podchodzenia do lądowania kokpit przypomina poznański "deptak" w godzinach szczytu.

Data: 2010-06-02 08:04:26
Autor: Panslavista
Pytanie
"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:hu4rn7$f4h$1news.onet.pl...

Albo są w wielkim stresie? Gdy podczas podchodzenia do lądowania kokpit przypomina poznański "deptak" w godzinach szczytu.

Brak nad drzwiami do kabiny tabliczki:

 "NIE ROZMAWIAĆ Z KIEROWCĄ AUTOBUSU W CZASIE JAZDY"?