|
Data: 2010-06-02 07:40:04 |
Autor: Panslavista |
Pytanie |
"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:hu4qd6$cq3$1news.onet.pl...
Do grupowych ekspertów z dziedziny lotnictwa: słucham tak tych wszystkich jajogłowych w radio i TV i nie słyszę ani nie widzę ich komentarza dlaczego odzywał się alarm wysokościowy i komunikaty nakazujące poderwanie maszyny do góry?
Wcześniej to ja sądziłem że to z powodu tego że samolot podchodził do lądowania z schowanym podwoziem, ale zapis z "czarnej skrzynki" nie pozostawia wątpliwości - podwozie było wypuszczone.
Pytanie brzmi: czy w każdym lądującym samolocie odzywa się alarm nakazujący poderwania maszyny w górę i czy to jest normalna sprawa?
A piloci nie reagują na sytuację - nieprzytomni czy martwi?
|
|
|
Data: 2010-06-01 23:36:00 |
Autor: J-23 |
Pytanie |
On 2 Cze, 07:40, "Panslavista" <prawu...@interia.pl> wrote:
"jadrys" <andrzej...@op.pl> wrote in message
news:hu4qd6$cq3$1news.onet.pl...
> Do grupowych ekspertów z dziedziny lotnictwa: słucham tak tych wszystkich
> jajogłowych w radio i TV i nie słyszę ani nie widzę ich komentarza
> dlaczego odzywał się alarm wysokościowy i komunikaty nakazujące poderwanie
> maszyny do góry?
> Wcześniej to ja sądziłem że to z powodu tego że samolot podchodził do
> lądowania z schowanym podwoziem, ale zapis z "czarnej skrzynki" nie
> pozostawia wątpliwości - podwozie było wypuszczone.
> Pytanie brzmi: czy w każdym lądującym samolocie odzywa się alarm
> nakazujący poderwania maszyny w górę i czy to jest normalna sprawa?
A piloci nie reagują na sytuację - nieprzytomni czy martwi?
Byles w wojsku? Przeciez to jest jeden burdel. Gdzie przyslowiowo
maluje sie trawe na zielono jak ma przyjechec jakis general. To jest
"firma" oparta na strachu podwladnego.
J-23 itede...
|
|
|
Data: 2010-06-02 07:50:45 |
Autor: cytryna |
Pytanie |
"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:hu4qd6$cq3$1news.onet.pl...
>
>
> Do grupowych ekspertów z dziedziny lotnictwa: słucham tak tych wszystkich > jajogłowych w radio i TV i nie słyszę ani nie widzę ich komentarza > dlaczego odzywał się alarm wysokościowy i komunikaty nakazujące poderwanie > maszyny do góry?
> Wcześniej to ja sądziłem że to z powodu tego że samolot podchodził do > lądowania z schowanym podwoziem, ale zapis z "czarnej skrzynki" nie > pozostawia wątpliwości - podwozie było wypuszczone.
> Pytanie brzmi: czy w każdym lądującym samolocie odzywa się alarm > nakazujący poderwania maszyny w górę i czy to jest normalna sprawa?
A piloci nie reagują na sytuację - nieprzytomni czy martwi? **************************************************************************
Ten lot musiał się zakończyć tak jak się zakończył. Decyzja zapadła 7 kwietnia
- kwestia lotniska docelowego była drugorzędna. Wiedzą cos na ten temat służby w zakładach naprawczych samolotów w Samarze. Reszta to typowe ściemnianie dla łatwowiernych głupków zapatrzonych w GWno i WSI24.
--
|
|
Data: 2010-06-02 08:54:18 |
Autor: Bombelek |
Pytanie |
Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:60b5.0000057d.4c05f135newsgate.onet.pl...
"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message
news:hu4qd6$cq3$1news.onet.pl...
>
>
> Do grupowych ekspertów z dziedziny lotnictwa: słucham tak tych > wszystkich
> jajogłowych w radio i TV i nie słyszę ani nie widzę ich komentarza
> dlaczego odzywał się alarm wysokościowy i komunikaty nakazujące > poderwanie
> maszyny do góry?
> Wcześniej to ja sądziłem że to z powodu tego że samolot podchodził do
> lądowania z schowanym podwoziem, ale zapis z "czarnej skrzynki" nie
> pozostawia wątpliwości - podwozie było wypuszczone.
> Pytanie brzmi: czy w każdym lądującym samolocie odzywa się alarm
> nakazujący poderwania maszyny w górę i czy to jest normalna sprawa?
A piloci nie reagują na sytuację - nieprzytomni czy martwi?
**************************************************************************
Ten lot musiał się zakończyć tak jak się zakończył. Decyzja zapadła 7 kwietnia
- kwestia lotniska docelowego była drugorzędna. Wiedzą cos na ten temat służby
w zakładach naprawczych samolotów w Samarze. Reszta to typowe ściemnianie dla
łatwowiernych głupków zapatrzonych w GWno i WSI24.
Przedstaw więc swoją wersję wydarzeń. Tak, decyzja zapadła 07 kwietnia kiedy śp. Lech Kaczyński zachował się jak małe, rozkapryszone dziecko.
|
|
|
Data: 2010-06-02 14:12:22 |
Autor: jadrys |
Pytanie |
W dniu 2010-06-02 07:50, cytryna pisze:
"jadrys"<andrzej203@op.pl> wrote in message
news:hu4qd6$cq3$1news.onet.pl...
Do grupowych ekspertów z dziedziny lotnictwa: słucham tak tych wszystkich
jajogłowych w radio i TV i nie słyszę ani nie widzę ich komentarza
dlaczego odzywał się alarm wysokościowy i komunikaty nakazujące poderwanie
maszyny do góry?
Wcześniej to ja sądziłem że to z powodu tego że samolot podchodził do
lądowania z schowanym podwoziem, ale zapis z "czarnej skrzynki" nie
pozostawia wątpliwości - podwozie było wypuszczone.
Pytanie brzmi: czy w każdym lądującym samolocie odzywa się alarm
nakazujący poderwania maszyny w górę i czy to jest normalna sprawa?
A piloci nie reagują na sytuację - nieprzytomni czy martwi?
**************************************************************************
Ten lot musiał się zakończyć tak jak się zakończył. Decyzja zapadła 7 kwietnia
- kwestia lotniska docelowego była drugorzędna. Wiedzą cos na ten temat służby
w zakładach naprawczych samolotów w Samarze. Reszta to typowe ściemnianie dla
łatwowiernych głupków zapatrzonych w GWno i WSI24.
E tam, mało prawdopodobne.. Choć niewykluczone.
--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..
|
|
Data: 2010-06-02 07:53:41 |
Autor: jadrys |
Pytanie |
W dniu 2010-06-02 07:40, Panslavista pisze:
"jadrys"<andrzej203@op.pl> wrote in message
news:hu4qd6$cq3$1news.onet.pl...
Do grupowych ekspertów z dziedziny lotnictwa: słucham tak tych wszystkich
jajogłowych w radio i TV i nie słyszę ani nie widzę ich komentarza
dlaczego odzywał się alarm wysokościowy i komunikaty nakazujące poderwanie
maszyny do góry?
Wcześniej to ja sądziłem że to z powodu tego że samolot podchodził do
lądowania z schowanym podwoziem, ale zapis z "czarnej skrzynki" nie
pozostawia wątpliwości - podwozie było wypuszczone.
Pytanie brzmi: czy w każdym lądującym samolocie odzywa się alarm
nakazujący poderwania maszyny w górę i czy to jest normalna sprawa?
A piloci nie reagują na sytuację - nieprzytomni czy martwi?
Albo są w wielkim stresie? Gdy podczas podchodzenia do lądowania kokpit przypomina poznański "deptak" w godzinach szczytu.
--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..
|
|
Data: 2010-06-02 08:04:26 |
Autor: Panslavista |
Pytanie |
"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:hu4rn7$f4h$1news.onet.pl...
Albo są w wielkim stresie? Gdy podczas podchodzenia do lądowania kokpit przypomina poznański "deptak" w godzinach szczytu.
Brak nad drzwiami do kabiny tabliczki:
"NIE ROZMAWIAĆ Z KIEROWCĄ AUTOBUSU W CZASIE JAZDY"?
|
|
|
Data: 2010-06-02 14:13:23 |
Autor: jadrys |
Pytanie |
W dniu 2010-06-02 08:04, Panslavista pisze:
"jadrys"<andrzej203@op.pl> wrote in message
news:hu4rn7$f4h$1news.onet.pl...
Albo są w wielkim stresie? Gdy podczas podchodzenia do lądowania kokpit
przypomina poznański "deptak" w godzinach szczytu.
Brak nad drzwiami do kabiny tabliczki:
"NIE ROZMAWIAĆ Z KIEROWCĄ AUTOBUSU W CZASIE JAZDY"?
Otóż to!
--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..
|
|