Pytanie...

Data: 2013-11-06 15:19:54
Autor: Klin
Pytanie...
   Wypadkiem przy pracy nazwał p. Komorowski w Izraelu
   ustawę o zakazie uboju rytualnego.
   Pytanie: czy wypadkiem przy pracy nie jest obecna
   prezydentura w Polsce?

Data: 2013-11-06 16:14:14
Autor: Mark Woydak
Pytanie...

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:527a500e$0$2158$65785112news.neostrada.pl...
  Wypadkiem przy pracy nazwał p. Komorowski w Izraelu
  ustawę o zakazie uboju rytualnego.
  Pytanie: czy wypadkiem przy pracy nie jest obecna
  prezydentura w Polsce?

Nie, to przemyslana wizyta. Patrz: http://tiny.pl/qgzfz oraz http://tiny.pl/hbwmj, a zwłaszcza: http://tiny.pl/qgz5t

MW

Data: 2013-11-06 16:17:25
Autor: Trybun
Pytanie...
W dniu 2013-11-06 15:19, Klin > pisze:
  Wypadkiem przy pracy nazwał p. Komorowski w Izraelu
  ustawę o zakazie uboju rytualnego.
  Pytanie: czy wypadkiem przy pracy nie jest obecna
  prezydentura w Polsce?

Nie, akurat prezydentura Komorowskiego jest wyważona i Polacy nie mają powodu żeby się wstydzić za swojego wybrańca. A parę błahych wpadek nie może zmienić ogólnie dobrego wizerunku.

Data: 2013-11-06 17:06:11
Autor: Klin
Pytanie...
W dniu 2013-11-06 16:17, Trybun pisze:
[...]

    Czyli co wstydzisz się za ustawę Sejmu?

Data: 2013-11-06 17:24:18
Autor: Kamil
Pytanie...
Użytkownik "Trybun" napisał:

Nie, akurat prezydentura Komorowskiego jest wyważona i Polacy nie mają powodu żeby się wstydzić za swojego wybrańca. A parę błahych wpadek nie może zmienić ogólnie dobrego wizerunku.

Dobrego wizerunku? Wolne żarty. Obrońca WSI do spółki z SLD i analfabeta to dobry wizerunek?

Pzdr

Data: 2013-11-06 19:32:10
Autor: Towarzysz Gnój
Pytanie...

Użytkownik "Kamil" <nospam@tlen.pl> napisał w wiadomości news:527a6e62$0$2294$65785112news.neostrada.pl...

| Dobrego wizerunku? Wolne żarty. Obrońca WSI do spółki z SLD i analfabeta to
| dobry wizerunek?

Dlaczego nie?
WSI zawsze dawało najlepszy wizerunek ludowej ojczyźnie.
gnoj.czerwony@gru.pl

Data: 2013-11-06 19:48:20
Autor: Towarzysz Gnój
Pytanie...

| Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
|  Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Na temat kapitalizmu zawsze byliście wyszczekani towarzyszu Trybun. Ale przed warchołami to pękacie (buuuu-ha-ha-ha!)

- kolektyw

Data: 2013-11-06 20:44:11
Autor: Klin
Pytanie...
W dniu 2013-11-06 19:48, Towarzysz Gnój pisze:

> [...]

Na temat kapitalizmu zawsze byliście wyszczekani towarzyszu Trybun. Ale przed

   Kogo to towarzyszu Gnojku nazywacie warchołami?

   Nie­mal ćwierć wieku po upad­ku że­la­znej kur­ty­ny pol­ski rząd nie pod­jął zna­czą­cych dzia­łań w celu zwro­tu ży­dow­skiej wła­sno­ści pry­wat­nej za­gra­bio­nej w cza­sach Shoah – na­pi­sa­ły w li­ście otwar­tym do Bro­ni­sła­wa Ko­mo­row­skie­go przed­sta­wi­ciel­ki ży­dow­skich or­ga­ni­za­cji.

“Ok. 90 proc. z mniej wię­cej 3,5 mi­lio­na Żydów, któ­rzy żyli w Pol­sce do II wojny świa­to­wej, zgi­nę­ło w Ho­lo­kau­ście. Dzie­siąt­ki ty­się­cy wła­ści­cie­li w Izra­elu i na świe­cie – oraz spad­ko­bier­cy ofiar, które były wła­ści­cie­la­mi mie­nia w Pol­sce – po­zo­sta­je bez swo­jej wła­sno­ści” – na­pi­sa­ły Co­let­te Avi­tal, se­kre­tarz Świa­to­wej Or­ga­ni­za­cji ds. Re­sty­tu­cji Mie­nia Ży­dow­skie­go i prze­wod­ni­czą­ca Cen­trum Or­ga­ni­za­cji Oca­la­łych z Ho­lo­kau­stu w Izra­elu oraz Lilli Haber, prze­wod­ni­czą­ca Sto­wa­rzy­sze­nia Pol­skich Żydów w Izra­elu. List do pol­skie­go pre­zy­den­ta uka­zał się w nie­dzie­lę w dzien­ni­ku “The Je­ru­sa­lem Post”.

Jak pod­kre­ślo­no or­ga­ni­za­cja ds. re­sty­tu­cji mie­nia la­ta­mi pra­co­wa­ła na rzecz pra­wo­daw­stwa, które roz­wią­za­ło­by ten pro­blem.

“Pol­ska jest je­dy­nym waż­nym kra­jem w Eu­ro­pie Środ­ko­wej i Wschod­niej oraz kra­jem człon­kow­skim Unii Eu­ro­pej­skiej bez ta­kie­go prawa. Od kiedy w Pol­sce za­wi­ta­ła de­mo­kra­cja w 1989 roku przed­sta­wio­no wiele pro­po­zy­cji zmie­rza­ją­cych do ure­gu­lo­wa­nia spra­wy re­sty­tu­cji albo od­szko­do­wań za pry­wat­ną wła­sność za­gra­bio­ną przez na­zi­stów, a na­stęp­nie zna­cjo­na­li­zo­wa­ną przez reżim ko­mu­ni­stycz­ny. Żadna z nich nie stała się obo­wią­zu­ją­cym pra­wem” – głosi list otwar­ty.

Jego au­tor­ki za­zna­cza­ją, że za­miast tego stro­na pol­ska twier­dzi, że “do­ma­ga­ją­cy się zwro­tu mie­nia po­win­ni spra­wie­dli­wo­ści do­cie­kać przed pol­skim wy­mia­rem spra­wie­dli­wo­ści, mimo faktu, że w więk­szo­ści przy­pad­ków ta zło­żo­na, kosz­tow­na, uciąż­li­wa i cza­so­chłon­na ścież­ka sta­no­wi – i przez lata sta­no­wi­ła – de facto prze­szko­dę dla sę­dzi­wych oca­la­łych i ich spad­ko­bier­ców”.

W li­ście przy­po­mnia­no De­kla­ra­cję z Te­re­zi­na, przy­ję­tą przez ponad 40 kra­jów w cza­sie kon­fe­ren­cji pra­skiej w 2009 roku, w któ­rej wzywa się kraje do uczy­nie­nia wszel­kich wy­sił­ków na rzecz “na­pra­wie­nia kon­se­kwen­cji nie­wła­ści­we­go prze­ję­cia wła­sno­ści, w ra­mach prze­śla­do­wań nie­win­nych ludzi i grup (…)”.

Avi­tal i Haber za­ape­lo­wa­ły na­stęp­nie do Ko­mo­row­skie­go o wy­war­cie pre­sji na rząd w celu usta­no­wie­nia prawa, które prze­wi­du­je: re­sty­tu­cję lub od­szko­do­wa­nia za wła­sność za­gra­bio­ną przez na­zi­stów i ich ko­la­bo­ran­tów od wrze­śnia 1939 roku; zwrot skon­fi­sko­wa­nej wła­sno­ści, a jeśli nie jest to moż­li­we, spra­wie­dli­we i szyb­kie re­kom­pen­sa­ty; usu­nię­cie prze­szkód praw­nych w do­cho­dze­niu rosz­czeń.

“Pań­ska wi­zy­ta w Izra­elu jest ko­lej­nym do­wo­dem siły” głę­bo­kiej przy­jaź­ni mię­dzy Izra­elem a Pol­ską – na­pi­sa­ły au­tor­ki listu otwar­te­go. “Przy­jaźń wy­ma­ga wza­jem­ne­go wspar­cia i otwar­to­ści oraz uczci­wo­ści w spra­wie na­szych po­glą­dów i opi­nii, nawet jeśli cza­sem są nie­wy­god­ne dla dru­giej stro­ny” – zwró­ci­ły się do pol­skie­go pre­zy­den­ta.

Bro­ni­sław Ko­mo­row­ski udał się w nie­dzie­lę po po­łu­dniu z trzy­dnio­wą wi­zy­tą do Izra­ela i Au­to­no­mii Pa­le­styń­skiej. Od­wie­dzi Je­ro­zo­li­mę, Tel Awiw i Be­tle­jem. Spo­tka się z pre­zy­den­tem Szi­mo­nem Pe­re­sem, pre­mie­rem Ben­ja­mi­nem Ne­tan­ja­hu, a także pre­zy­den­tem Mah­mu­dem Ab­ba­sem.

 http://wolna-polska.pl/wiadomosci/hrabia-bul-komorowski-wezwany-zaplaty-za-holoszwindel-2013-11

Data: 2013-11-06 20:50:03
Autor: Towarzysz Gnój
Pytanie...

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:527a9c0e$0$2296$65785112news.neostrada.pl...

|   Kogo to towarzyszu Gnojku nazywacie warchołami?

Towarzysz Trybun wie o kogo chodzi..

Data: 2013-11-06 20:52:00
Autor: Towarzysz Gnój
Pytanie...

> [...]
| pry­wat­nej za­gra­bio­nej w cza­sach Shoah – na­pi­sa­ły w li­ście
| otwar­tym do Bro­ni­sła­wa Ko­mo­row­skie­go przed­sta­wi­ciel­ki

Nu... Słusznie napisały. Polacy ich gazowali, okradali z mienia, to i Polacy powinni im to wynagrodzić.
gnoj.czerwony@gru.pl

Data: 2013-11-06 19:38:42
Autor: Towarzysz Gnój
Pytanie...

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:527a500e$0$2158$65785112news.neostrada.pl...
|   Wypadkiem przy pracy nazwał p. Komorowski w Izraelu

Nu... dopuszczenie Kaczorów do WSI, to był dopiero wypadek przy pracy...
gnoj.czerwony@gru.pl

Pytanie...