Pytanie

Data: 2017-10-28 17:59:29
Autor: marcin
Pytanie
cześć wam. prowadzę firmę w internecie, pewna osobą napisała na forum że jestem oszustem itd - wątek został wykasowany po jakimś czasie... ale jak ten ktoś to napisał - napisałem mu na maila że składam wniosek do sądu. zaczął się śmiać, wymienilismy się mailami, w końcu zobaczyłem na FB że ów człowiek ma zaledwie 18 lat więc napisałem mu że jest gówniarzem i żeby wziął na sprawe swoją dziewczynę bo jest dobrą suką :) napisał mi maila że przesadziłem i że zgłasza sprawe. dla mnie to jest paranoja.
ps. osoba ta napisała pare razy wątek mnie pomawiający (screeny posiadam) ja mu sprawę założe, bo przez to straciłem klientów i poszanowanie, a on może coś ugrać ?

Data: 2017-10-28 18:23:05
Autor: marcin
Pytanie
bo niezła sztuka z niej, a jest z takim nieodpowiedzialnym gówniarzem

Data: 2017-10-28 18:41:59
Autor: Sonn
Pytanie
W dniu 2017-10-28 o 17:59, marcin pisze:

[...]

A ty ile masz latek, że coś takiego napisałeś?
Jeden wart drugiego z tego co widzę

--
Sonn

Data: 2017-10-28 19:01:19
Autor: Robert Tomasik
Pytanie
W dniu 28-10-17 o 18:41, Sonn pisze:
[...]

Trudno odmówić Ci racji, tym nie mniej facet chyba nie szukał tu oceny
moralnej jego zachowania.

Data: 2017-10-28 19:00:49
Autor: Robert Tomasik
Pytanie
W dniu 28-10-17 o 17:59, marcin pisze:
[...]

Ja na Twoim miejscu po prostu bym sprawę odpuścił. Wątek usunięty.
Rozgrzebując to, niczego nie zyskasz, a stracisz czas.

Natomiast co do Twojej odpowiedzi, to w mojej ocenie zakładjac, ze to
był email, a nie jakaś publiczna wypowiedź nic z tego nie będzie. Po
pierwsze brak tu publiczności, a po drugie jeśli już kogoś obrażasz, to
ją, a nie jego.

Data: 2017-10-28 20:57:39
Autor: Trefniś
Pytanie
W dniu .10.2017 o 19:00 Robert Tomasik <robert.tomasik@gazeta.pl> pisze:

[...]

Doradziłbym jeszcze przeproszenie owej "suki" - to nie są określenia  używane przez ludzi honoru.
Czy jesteś rzeczywiście oszustem nie wnikam, ale skoro stać cię na taką  retorykę, to chyba jest coś na rzeczy.

--
Trefniś

Data: 2017-10-29 05:55:04
Autor: Aniuska
Pytanie
Napisał dobra suka, a nie ALE Z NIEJ BYŁA SUKA, to jest całkiem inne podejście.
W slangu dobra suka - fajna laska, niezła dupa itd :)

Data: 2017-10-29 07:46:48
Autor: Trefniś
Pytanie
W dniu .10.2017 o 05:55 Aniuska <fsdfsafsadfasdf@fo.pl> pisze:

Napisał dobra suka, a nie ALE Z NIEJ BYŁA SUKA, to jest całkiem inne  podejście.
W slangu dobra suka - fajna laska, niezła dupa itd :)

Nie przykładaj miary dziewczyny, której może sprawiać przyjemność  frywolny/gruby język :)
W tym kontekście, skierowane do kolesia z którym jest w sporze -  ewidentnie to miało być obraźliwe dla obojga.
Zresztą nie pisałby o tym, gdyby osobiście traktował to jak komplement.

--
Trefniś

Data: 2017-10-29 08:11:48
Autor: marcin
Pytanie
To niech zgłasza do sądu, zobaczymy czy coś ugra :) nie pisałem w zamiarze żeby kogoś obrażać, a tylko wyraziłem swoje zdanie że jest ładną dziewczyną w innym slangu i tyle.
poza tym gdybym ja osobiscie miałbym sie przejmować jak ktoś mnie nazwie w mailu np głupim chuj.. itd to musiałbym co pare dni chodzic na policje, tak to jest jak sie ma doczynienia z firma internetowa i hejterami. człowiek ma czasami dosc....

Data: 2017-10-29 08:20:26
Autor: Trefniś
Pytanie
W dniu .10.2017 o 08:11 marcin <marcin_lula222333@gmail.com> pisze:

[...]

Ty naprawdę jeszcze nie jesteś gotów prowadzić "firmę" internetową.
Szkoda, że nie podpisujesz się pełnymi namiarami na swój biznes, byłoby  łatwiej potencjalnym klientom.

"Fajna kurwa" - to jeszcze "inny" slang, to byłby komplement dla twojej  potencjalnej dziewczyny?
Koniecznie jej spytaj.

--
Trefniś

Data: 2017-10-29 08:44:14
Autor: marcin
Pytanie
nie porównoj okreslenia "kurwa" do "dobrej suki" - to jest dla mnie całkiem co innego

Data: 2017-10-29 09:30:24
Autor: A. Filip
Pytanie
marcin <marcin_lula222333@gmail.com> pisze:
nie porównoj okreslenia "kurwa" do "dobrej suki" - to jest dla mnie
całkiem co innego

A _które_ ma być gorsze, jak bardzo _i dlaczego_ ?

--
A. Filip

Data: 2017-10-29 10:27:25
Autor: marcin
Pytanie
jezeli nie rozrozniasz słowa kurwa(czyli prostytutka) od słowa DOBRA SUKA (czyli dobra dupa) to gratuluje

Data: 2017-10-29 10:53:54
Autor: A. Filip
Pytanie [kurwa v. dobra suka]
marcin <marcin_lula222333@gmail.com> pisze:
jezeli nie rozrozniasz słowa kurwa(czyli prostytutka) od słowa DOBRA
SUKA (czyli dobra dupa) to gratuluje

Czy ty potrafisz pojąć że już średnio dobry prawnik może argumentować z
marszu w obie strony jako tako przekonująco zależnie od tego co mu
będzie akurat pasować?  Prawnik który będzie miał więcej czasu będzie
argumentować jeszcze lepiej nawet jak jest marny.  Ty się podobno
dopytujesz jak to by wyglądało w sądzie a na wykręcanie kota ogonem
wydajesz się całkowicie nieprzygotowany.

Wiec się [...] nie dopytuj co ja niby "powinienem" wiedzieć.  "Różnice
kulturowe" nie wymagają aż imigrantów z Afryki lub Bliskiego Wschodu.
Ja nie mam interesu by argumentować w twoją stronę, a ty jesteś na
dobrej drodze do sprawienia bym poczuł interes argumentować przeciwnie.

Patrz wielka dyskusja czy nazwanie kogoś w miejscu publicznym
skurwysynem [przez Michnika (Adama)] jest równoznaczne z nazwaniem matki
tego kogoś kurwą. Większość widziała tak jak komuś było akurat wygodnie.
Pożądany wynik wpływał na interpretacje standardów niemal pokazowo.

--
A. Filip

Data: 2017-10-29 11:07:44
Autor: marcin
Pytanie [kurwa v. dobra suka]
ostatnie pytanie
czy policja, sad czy prokuratura zajmuja sie takimi głupotami(nawet nie pisanymi publicznie tylko na maila bo mi podniosł cisnienie)
oczywiście jakby doszło do sprawy to bym brał prawnika, to jest oczywiste, nawet biorę na tą gdzie mnie nazwał publicznie oszustem co sąd z marszu powinien orzec karę

Data: 2017-10-30 14:22:55
Autor: RadoslawF
Pytanie [kurwa v. dobra suka]
W dniu 2017-10-29 o 11:07, marcin pisze:

ostatnie pytanie
czy policja, sad czy prokuratura zajmuja sie takimi głupotami(nawet nie pisanymi publicznie tylko na maila bo mi podniosł cisnienie)

Jak ma układy to mogą się zająć i ciśnienie podnieść jeszcze bardziej.

oczywiście jakby doszło do sprawy to bym brał prawnika, to jest oczywiste, nawet biorę na tą gdzie mnie nazwał publicznie oszustem co sąd z marszu powinien orzec karę

Bardzo będziesz zdziwiony jak doprowadzisz do sprawy a on udowodni
że faktycznie jesteś?

Pozdrawiam

Data: 2017-10-30 17:09:30
Autor: marcin
Pytanie [kurwa v. dobra suka]
W dniu 2017-10-30 o 14:22, RadoslawF pisze:
[...]

nigdy nikogo nie oszukałem, teraz poszperałem w internecie i to jest moja konkurencja !!! szok

Data: 2017-10-30 17:46:51
Autor: RadoslawF
Pytanie [kurwa v. dobra suka]
W dniu 2017-10-30 o 17:09, marcin pisze:

[...]

Jeśli to konkurencja to pewnie oni kłamią. Ale jeśli to oszukany
klient to może się okazać że jednak miał rację, wisisz mu trzy
dwadzieścia lub pięć pięćdziesiąt, nie odpowiedziałeś na jego maila
więc ma prawo nazwać cię oszustem.

Pozdrawiam

Data: 2017-10-30 18:08:05
Autor: marcin
Pytanie [kurwa v. dobra suka]

[...]

Co ty nacpany jestes ?
nikogos nie oszukałem wiec nie ma prawa nazywac mnie oszustem !!! dlatego dzisiaj zapłaciłem te ponad 300 zł żeby go ścigali z cywilnego

Data: 2017-10-30 18:11:10
Autor: marcin
Pytanie [kurwa v. dobra suka]

a na dniach zgłaszam do prokuratury z art 216 kk i 212 kk

Data: 2017-10-30 21:47:09
Autor: Sonn
Pytanie [kurwa v. dobra suka]
W dniu 2017-10-30 o 18:11, marcin pisze:

a na dniach zgłaszam do prokuratury z art 216 kk i 212 kk

Se zgłaszaj. To są przestępstwa prywatnoskargowe. Rozbawisz prokuratora.

--
Sonn

Data: 2017-10-31 06:30:15
Autor: marcin
Pytanie [kurwa v. dobra suka]
W dniu 2017-10-30 o 21:47, Sonn pisze:
W dniu 2017-10-30 o 18:11, marcin pisze:

a na dniach zgłaszam do prokuratury z art 216 kk i 212 kk

Se zgłaszaj. To są przestępstwa prywatnoskargowe. Rozbawisz prokuratora.

Dlatego najpierw zgłosiłem do cywilnego, może prokuratura również się tym zainteresuje, nazwanie mnie oszustem na forum publicznym gdzie przeczytalo ten watek ok 1000 ludzi, a jak nie to trudno, bedzie cywilna

Data: 2017-10-29 13:40:28
Autor: Budzik
Pytanie
Użytkownik marcin marcin_lula222333@gmail.com ...

jezeli nie rozrozniasz słowa kurwa(czyli prostytutka) od słowa DOBRA SUKA (czyli dobra dupa) to gratuluje

OMG...

--
Pozdrawia... Budzik
"Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,

Data: 2017-10-29 17:25:54
Autor: Kviat
Pytanie
W dniu 2017-10-29 o 14:40, Budzik pisze:
Użytkownik marcin marcin_lula222333@gmail.com ...

jezeli nie rozrozniasz słowa kurwa(czyli prostytutka) od słowa DOBRA
SUKA (czyli dobra dupa) to gratuluje

OMG...

I weź teraz traf na takiego "przedsiębiorcę"...
Serio teraz młodzież mówi "dobra suka" jako komplement i jest to normalne, czy ten koleś to zwykły patol, który przez przypadek zabrał się za robienie biznesu i tylko jemu wydaje się to normalne? Może on to na poważnie napisał, a tylko mi się wydaje, że to jakaś patologia?
Pytam, bo może nie nadążam za zmianami i powinienem dostosować język żeby być zrozumianym i zwiększyć przychody...

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2017-10-29 10:20:57
Autor: Kris
Pytanie
Zwykły debil nie przedsiębiorca. Na sąsiedniej grupie w podobnym tonie "zadaje pytania"
Mam nadzieję tylko że to tzw "jednopostowiec" - wpadł tu przypadkiem nabrudził i zniknie

Data: 2017-10-29 18:40:32
Autor: marcin
Pytanie
W dniu 2017-10-29 o 18:20, Kris pisze:
Zwykły debil nie przedsiębiorca. Na sąsiedniej grupie w podobnym tonie "zadaje pytania"
Mam nadzieję tylko że to tzw "jednopostowiec" - wpadł tu przypadkiem nabrudził i zniknie

odczep się chłopie ode mnie, zadałem normalne pytanie, co nabrudziłem ?

Data: 2017-10-29 18:40:53
Autor: marcin
Pytanie
W dniu 2017-10-29 o 18:20, Kris pisze:
Zwykły debil nie przedsiębiorca. Na sąsiedniej grupie w podobnym tonie "zadaje pytania"
Mam nadzieję tylko że to tzw "jednopostowiec" - wpadł tu przypadkiem nabrudził i zniknie

i w jakim tonie  zadaje pytania na sasiednich grupach? napisz

Data: 2017-10-29 18:00:36
Autor: Budzik
Pytanie
Użytkownik  Kviat ...

jezeli nie rozrozniasz słowa kurwa(czyli prostytutka) od słowa
DOBRA SUKA (czyli dobra dupa) to gratuluje

OMG...

I weź teraz traf na takiego "przedsiębiorcę"...

Prawda, ze przerazajace?

Serio teraz młodzież mówi "dobra suka" jako komplement i jest to normalne, czy ten koleś to zwykły patol, który przez przypadek
zabrał się za robienie biznesu i tylko jemu wydaje się to normalne?

Wydaje mi sie ze moze byc czesc spoleczenstwa ktora dokładnie tak podchodzi do komplementowania...

Może on to na poważnie napisał, a tylko mi się wydaje, że to jakaś
patologia? Pytam, bo może nie nadążam za zmianami i powinienem
dostosować język żeby być zrozumianym i zwiększyć przychody...

:)
Zalezy od twojego targetu

--
Pozdrawia... Budzik
Jaki jest szczyt odwagi???

Data: 2017-10-30 00:49:18
Autor: Kris
Pytanie
W dniu niedziela, 29 października 2017 17:25:54 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:

Pytam, bo może nie nadążam za zmianami

Za takimi ziomami co to partnerka ich kontrahenta skomplementowana została określeniem "dobra suka" nie nadążysz;)

i powinienem dostosować język żeby być zrozumianym i zwiększyć przychody...

Na jakieś forum się wbij czy innego fejsbuka gdzie tacy ziomowie się udzielają i potrenuj najpierw;)

Data: 2017-10-30 10:33:30
Autor: Trefniś
Pytanie
W dniu .10.2017 o 08:49 Kris <kszysztofc@gmail.com> pisze:

[...]

Warto też oglądać Warsaw Shore na MTV, oraz zacząć wsłuchiwać się w  piosenki disco-polo.
Nowe trendy w komplementowaniu dam prezentuje niejaki Zenek w "Łysy Anioł  Fajne masz piź...ko".
Nie będę tego linkował, znajdziesz na YT.

To chyba tzw. człowiek 2.0 które lansuje TOK FM?

--
Trefniś

Data: 2017-10-30 08:32:51
Autor: nadir
Pytanie
W dniu 2017-10-29 o 17:25, Kviat pisze:

Pytam, bo może nie nadążam za zmianami i powinienem dostosować język żeby być zrozumianym i zwiększyć przychody...

Chooj wie?
;)

Data: 2017-10-29 09:36:47
Autor: Trefniś
Pytanie
W dniu .10.2017 o 08:44 marcin <marcin_lula222333@gmail.com> pisze:

nie porównoj okreslenia "kurwa" do "dobrej suki" - to jest dla mnie  całkiem co innego

Ależ arbiter elegantiarum :)

"Suka" to dla ciebie inny slang i komplement, a "kurwa" to dla mnie inny  slang i komplement.
Jeśli nie rozumiesz, że _każde_ określenie użyte w takiej intencji, jaką  prezentowałeś w szczeniackiej pyskówce jest obraźliwe, to jeszcze  powinieneś wiele się nauczyć, biznesmenie :)
EOD.

--
Trefniś

Data: 2017-10-29 18:00:12
Autor: marcin
Pytanie
zadałem pytanie proste i chciałem otrzymać odpowiedz, ale widzę że niestety, no trudno :)

Data: 2017-10-29 18:01:58
Autor: marcin
Pytanie
wy nigdy nie zemścicie i ogólnie :)

Data: 2017-10-30 03:19:25
Autor: Lisciasty
Pytanie
W dniu niedziela, 29 października 2017 18:01:59 UTC+1 użytkownik marcin napisał:
wy nigdy nie zemścicie i ogólnie :)

Ale tramwaj we wtorek i salceson.

L.

Data: 2017-10-30 10:15:15
Autor: witek
Pytanie
On 10/28/2017 10:59 AM, marcin wrote:
[...]

Podaj jaki to biznes robisz, zebym przypadkiem na ciebie nie trafił.
Faktycznie, wyższej kultury to nie reprezentujesz.

Pytanie