Pytanie

Data: 2017-10-30 10:15:15
Autor: witek
Pytanie
On 10/28/2017 10:59 AM, marcin wrote:
cześć wam. prowadzę firmę w internecie, pewna osobą napisała na forum że jestem oszustem itd - wątek został wykasowany po jakimś czasie... ale jak ten ktoś to napisał - napisałem mu na maila że składam wniosek do sądu. zaczął się śmiać, wymienilismy się mailami, w końcu zobaczyłem na FB że ów człowiek ma zaledwie 18 lat więc napisałem mu że jest gówniarzem i żeby wziął na sprawe swoją dziewczynę bo jest dobrą suką :) napisał mi maila że przesadziłem i że zgłasza sprawe. dla mnie to jest paranoja.
ps. osoba ta napisała pare razy wątek mnie pomawiający (screeny posiadam) ja mu sprawę założe, bo przez to straciłem klientów i poszanowanie, a on może coś ugrać ?

Podaj jaki to biznes robisz, zebym przypadkiem na ciebie nie trafił.
Faktycznie, wyższej kultury to nie reprezentujesz.

Pytanie