Pytanie

Data: 2018-10-02 02:24:50
Autor: akopciewska
Pytanie
Witajcie !

Jestem osobą niepełnosprawną mieszkającą w Białymstoku, samodzielnie  niechodzącą, Chciałabym uregulować sprawy spadkowe. W obecnej sytuacji nie pokonam drobnych architektonicznych barier typu schody czy progi. Poszukuje notariusza skłonnego dokonać czynności notarialnych w moim miejscu zamieszkania.  Byłabym bardzo wdzięczna za odpowiedź.
Pozdrawiam
Agnieszka

Data: 2018-10-02 11:59:27
Autor: Robert Tomasik
Pytanie
W dniu 02-10-18 o 11:24, akopciewska@neostrada.pl pisze:
[...]

Tu raczej notariusze nie zaglądają, więc ich tak nie znajdziesz. Każda
kancelaria ma przeważnie jakąś stronę internetową. Wybierz kilka z
okolicy Twojego miejsca zamieszkania i napisz do nich e-maile z opisem,
czego potrzebujesz i prośbą o cenę. Bo różnica w cenie z uwagi na dojazd
może być znaczna.

Data: 2018-10-02 12:30:02
Autor: ń
Pytanie
Dzwoń po najbliższych kancelariach.
www.notariat.bialystok.pl
Taksa notarialna (rozporządzenie ministra sprawiedliwości) coś zdaje się też zawiera na temat kosztów/wynagrodzenia dojazdu.
No i na upartego można dokonać czynności spadkowych przed urzędnikiem gminy.

-- -- -

Data: 2018-10-02 21:22:18
Autor: Robert Tomasik
Pytanie
W dniu 02-10-18 o 12:30, ń pisze:

[...]
Pomysł super, ale nadal nie rozwiązuje problemu pytającej. No i
namówienie urzędnika gminy do przyjazdu może się okazać również nie jest
łatwy.

Data: 2018-10-03 08:06:06
Autor: Liwiusz
Pytanie

Pomysł super, ale nadal nie rozwiązuje problemu pytającej. No i
namówienie urzędnika gminy do przyjazdu może się okazać również nie jest
łatwy.

Albo wręcz przeciwnie - urzędnicy ostatnio mają hopla na punkcie niepełnosprawnych. Sytuacja, że jakiś urzędnik siedział na tyłku, zamiast pomóc takiej osobie, to niezły smaczek dla lokalnych mediów.

--
Liwiusz

Data: 2018-10-03 08:56:02
Autor: Robert Tomasik
Pytanie
W dniu 03-10-18 o 08:06, Liwiusz pisze:

[...]

W sumie tak powinno być, ale boję się,że może to akurat niespecjalnie tu
zadziałać.

Data: 2018-10-03 09:14:06
Autor: Liwiusz
Pytanie
[...]

Obawiam się, że w dobie politycznej poprawności to właśnie zadziała.

--
Liwiusz

Data: 2018-10-03 09:16:57
Autor: Robert Tomasik
Pytanie

[...]
Pozostaje czekać na relację samej zainteresowanej.

Data: 2018-10-03 00:25:29
Autor: akopciewska
Pytanie
W dniu środa, 3 października 2018 09:17:21 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik napisał:

> W sumie tak powinno być, ale boję się,że może to akurat niespecjalnie tu
> zadziałać.
> Pozostaje czekać na relację samej zainteresowanej.

Bardzo dziękuję za pomoc. Co do kancelarii, trzeba udać się na miejsce albo wysłać rodzinę.
Pozdrawiam

Data: 2018-10-03 13:06:28
Autor: Olin
Pytanie
Dnia Wed, 3 Oct 2018 00:25:29 -0700 (PDT), akopciewska@neostrada.pl
napisał(a):

Co do kancelarii, trzeba udać się na miejsce albo wysłać rodzinę.

Kiedy moja matka leżała w szpitalu - i nie zanosiło się, że szybko go
opuści - notariusz się do niej pofatygował. Może w innych kancelariach będą
bardziej życzliwi.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Różańca"
Matka Boża do s. Łucji

Data: 2018-10-03 10:06:56
Autor: Robert Wańkowski
Pytanie
[...]

A MOPS nie zadziała? Ale wiem, że wszystko zależy od ludzi.
I może się skończyć tym, że MOPS każe złożyć WNIOSEK. :-(
I może się skończyć tym, że dziś przyjdzie pracownik MOPS, a jutro
przedstawi rozwiązanie. :-)

Robert

Data: 2018-10-03 00:18:20
Autor: akopciewska
Pytanie
W dniu wtorek, 2 października 2018 12:29:57 UTC+2 użytkownik ń napisał:
[...]

Bardzo dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam
Agnieszka

Pytanie