Pytanie...

Data: 2010-07-26 15:09:27
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Pytanie...
Niech mi ktoś wyjaśni,
po jakiego diabła kluby sprzedają prawa do transmisji swoich meczów?
Nie mogą tego zrobić bezpośrednio zainteresowanym mediom?
Przez pośrednika mają większą kasę?
To tak w kontekście tego
http://www.sport.pl/lechpoznan/1,104429,8178668.html

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2010-07-26 09:36:08
Autor: PB
Pytanie...
On 26 Lip, 15:09, "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <use...@kihltd.eu>
wrote:
Niech mi kto¶ wyja¶ni,
po jakiego diabła kluby sprzedaj± prawa do transmisji swoich meczów?
Nie mog± tego zrobić bezpo¶rednio zainteresowanym mediom?
Przez po¶rednika maj± większ± kasę?

prawdopodbnie z tych samych powodów, dla których zawodnicy maj±
menadżerów.

Data: 2010-07-26 19:04:53
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Pytanie...
Pewna osoba, czyli PB,
o¶wiadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

wrote:
[...]

My¶lę, że wiem o co Ci chodzi, ale...
Zawodnik ma grać i nie zawracać sobie głowy niczym innym.
Od tego odpala procent i nic go nie obchodzi..
W przypadku sprzedaży praw w ramach klubu można
dać konkretnej osobie prawo do zawierania umów w tym temacie;
lub ma to robić w ramach swoich obowi±zków.
I kasa zostaje w klubie.

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2010-07-26 10:22:20
Autor: ligwan
Pytanie...

> [...]

dać konkretnej osobie prawo do zawierania umów w tym temacie;
lub ma to robić w ramach swoich obowi±zków.

Tu co¶ jest:

http://www.sport.pl/sport/1,65025,2438604.html

Także polska piłka jest skazana na tego łysego placka

Data: 2010-07-26 19:19:19
Autor: Fidelio
Pytanie...
Użytkownik "PB" <bat_oczir@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:14704dc4-aaeb-4199-8e12-fd8bb2d4fca5k39g2000yqb.googlegroups.com...
wrote:
[...]

Niezupełnie, piłkarz to osoba prywatna, a nie instytucja jak± jest klub, który i tak musi najpierw sprzedać prawa po¶rednikowi i zatrudnia ludzi, którzy się tym zajmuj± więc co za różnica omin±ć po¶rednika (poza dodatkowym zyskiem)?

Data: 2010-07-26 15:35:03
Autor: Cavallino
Pytanie...
Użytkownik "Henryk "Plumski" Plumowski" <usenet@kihltd.eu> napisał w wiadomości news:4c4d891d$0$17083$65785112news.neostrada.pl...
Niech mi ktoś wyjaśni,
po jakiego diabła kluby sprzedają prawa do transmisji swoich meczów?
Nie mogą tego zrobić bezpośrednio zainteresowanym mediom?
Przez pośrednika mają większą kasę?

Raz mniejszą, raz większą.
Nie zawsze uda się sprzedać, nie zawsze jest co sprzedawać.

Data: 2010-07-26 16:42:08
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Pytanie...
Pewna osoba, czyli Cavallino,
oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

[...]

OK, rozumiem mecze ligowe, niech będzie.
Ale LM, puchary, MĹš?
Też nie obywają się bez pośredników.
Przy okazji: Premiership też sprzedaje swoje mecze przez pośredników?

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2010-07-26 17:48:50
Autor: Fidelio
Pytanie...
Użytkownik "Henryk "Plumski" Plumowski" <usenet@kihltd.eu> napisał w wiadomo¶ci news:4c4d9ef6$0$19163$65785112news.neostrada.pl...
Pewna osoba, czyli Cavallino,
o¶wiadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

Użytkownik "Henryk "Plumski" Plumowski" <usenet@kihltd.eu> napisał w
wiadomo¶ci news:4c4d891d$0$17083$65785112news.neostrada.pl...
Niech mi kto¶ wyja¶ni,
po jakiego diabła kluby sprzedaj± prawa do transmisji swoich meczów?
Nie mog± tego zrobić bezpo¶rednio zainteresowanym mediom?
Przez po¶rednika maj± większ± kasę?

Raz mniejsz±, raz większ±.
Nie zawsze uda się sprzedać, nie zawsze jest co sprzedawać.

OK, rozumiem mecze ligowe, niech będzie.
Ale LM, puchary, M¦?
Też nie obywaj± się bez po¶redników.
Przy okazji: Premiership też sprzedaje swoje mecze przez po¶redników?

Chyba bez po¶redników:

http://www.futbol.pl/artykul/75976.html

No, ale to by się zgadzało, u nas jest z reguły na opak ;-)

Data: 2010-07-26 19:07:14
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Pytanie...
Pewna osoba, czyli Fidelio,
[...]

Czyli można; i nie trzeba tuczyć znajomych królika.

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2010-07-26 23:32:01
Autor: Cavallino
Pytanie...
Użytkownik "Henryk "Plumski" Plumowski" <usenet@kihltd.eu> napisał w wiadomości news:4c4d9ef6$0$19163$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ale ja właśnie o nich pisałem.
Liga jest zawsze, puchary rzadko i w niewiadomej ilości.
Aczkolwiek nie wiem czy odpłatność w fazach eliminacyjnych jest za mecz, czy ryczałtem.

Data: 2010-07-27 10:07:34
Autor: Marcin Kasperski
Pytanie...
"Henryk \"Plumski\" Plumowski" <usenet@kihltd.eu> writes:

Niech mi ktoś wyjaśni,
po jakiego diabła kluby sprzedają prawa do transmisji swoich meczów?
Nie mogą tego zrobić bezpośrednio zainteresowanym mediom?

A czemu sprzedajÄ… ligÄ™ Canal+ zamiast kaĹĽdy mecz z osobna?

Taki pakiet wszystkich meczĂłw pucharowych polskich druĹĽyn to jest (a
przynajmniej było w czasach gdy nie odpadały wszystkie w sierpniu) coś
atrakcyjnego dla niejednej telewizji. Pojedynczy mecz z jakimiĹ› Azerami
czy innymi Litwinami to znacznie mniej smakowita rzecz, niekiedy szkoda
czasu na negocjacje i zawracanie sobie głowy.

Pytanie...