Pytanie Forex....

Data: 2011-08-07 17:57:39
Autor: Endriu
Pytanie Forex....
Jako, że jest niedziela to kieruję to pytanie na grupę, a nie do BM.
Czy kupioną parę walutową można w jakiś sposób wypłacić ?.
Tzn kupiłem parę np. EUR/USD. Jadę gdzies za granice. Czy idzie te pieniądze jakoś fizycznie wypłacić w danej interesującej mnie zagranicznej walucie, czy muszę to wszystko zamieniać na PLN przy zamknięciu pozycji, i z tymi dopiero złotówkami zapierdzielać do kantoru tracąc z 5% na spread.

Takie pytanie z serii trochę trywialnych, ale niestety muszę je zadać bo tego do tej pory niestety nie wiem....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-08-07 20:24:53
Autor: skippy
Pytanie Forex....
Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:j1mcln$ad8$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Ja postuluję żeby jeśli już, to wypłacali z lewarem.

A tak w ogóle to kupiłeś "zakład" na parę EUR/USD, dolary za euro, czy euro za dolary?
Doprecyzuj.

Data: 2011-08-07 20:31:34
Autor: Endriu
Pytanie Forex....
A tak w ogóle to kupiłeś "zakład" na parę EUR/USD, dolary za euro, czy euro za dolary?
Doprecyzuj.

A mnie się wydawało że parę - za złotówki ...

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-08-07 20:43:53
Autor: DJ
Pytanie Forex....
A mnie się wydawało że parę - za złotówki ...

No widzisz. Trzeba bylo kupic za dolary to by wyplacili dolary albo za euro to bys mial euro.
A skoro kupiles za zlotowki to masz zlotowki.

DJ

Data: 2011-08-07 21:03:18
Autor: Endriu
Pytanie Forex....

A mnie się wydawało że parę - za złotówki ...

No widzisz. Trzeba bylo kupic za dolary to by wyplacili dolary albo za euro to bys mial euro.
A skoro kupiles za zlotowki to masz zlotowki.

Ogólnie to całą ta pogadanka miała na celu to, aby aby sie dowiedzieć czy można tanio kupić walutę z małym sprea'dem (np. takim jak na forexie).
Ale chyba widzę, że nie można .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-08-07 21:57:05
Autor: totus
Pytanie Forex....

https://www.walutomat.pl/

Data: 2011-08-07 22:05:55
Autor: Endriu
Pytanie Forex....
https://www.walutomat.pl/

A to ci ciekawostka.... Dzięki totus (z małej litery).

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-08-07 22:08:18
Autor: Endriu
Pytanie Forex....
https://www.walutomat.pl/

A to ci ciekawostka.... Dzięki totus (z małej litery).

Dziwi mnie, że ING nie podpięło się jeszcze pod taki walutomat ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-08-08 09:09:56
Autor: Przemek
Pytanie Forex....

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:j1mnhq$r9j$1usenet.news.interia.pl...

[...]

-- Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Mozna np na WGT (przynajmniej ja tak robilem poprzez swojego brokera u ktorego mam rachunek)- minimalna kwota to 10 000 danej waluty wtedy koszt wymiany to niecale 100zl plus spread jak na forexie..... choc mozna tez pewnie np 10000 euro zamienic na franki szwjacarskie i wyplacic (tzn przelac gdzies na swoj rachunek) te franki...

Data: 2011-08-07 21:50:59
Autor: skippy
Pytanie Forex....
Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:j1mlmb$obo$1usenet.news.interia.pl...
A tak w ogóle to kupiłeś "zakład" na parę EUR/USD, dolary za euro, czy euro za dolary?
Doprecyzuj.

A mnie się wydawało że parę - za złotówki ...

U MM czy na rynku międzybankowym?
Bo jeśli u MM to kupiłeś zakład.
Takie coś a'la bukmacherka.

Data: 2011-08-07 21:55:46
Autor: Endriu
Pytanie Forex....
Bo jeśli u MM to kupiłeś zakład.

Dokładnie - kupiłem zakład a nie walutę.....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-08-07 21:55:54
Autor: skippy
Pytanie Forex....

Użytkownik "skippy" <skippy@the.moon> napisał w wiadomości news:j1mqbr$bfe$1news.onet.pl...
[...]

Np. na wyścigach konnych kupujesz zakład który koń wygra.
Płacisz w złotówkach.
W tym samym dostaniesz wygraną.

Nie możesz żądać żeby Ci bez spreadu i to np. na Bali wypłacili we frankach czy nawet w żywych szkapach.
No nie bardzo da sie chyba.

Pytanie Forex....