Pytanie: Polskie bazy w Sharm

Data: 2009-08-24 12:35:22
Autor: tu_droplet
Pytanie: Polskie bazy w Sharm
Witam,

bardzo proszę o podzielenie doświadczeniem z stacjonarnego nurkowania z bazami w Sharm:
1. Nautica
2. DIVING PRO

ponieważ mam wrażenie, że obie bazy przeszły poważną reorganizację internują mnie tylko informacje z tego roku 2009 dotyczące organizacji
i atmosfery nurkowań.
Dziękuję,
   Przemek

Data: 2009-08-24 13:34:23
Autor: Robert K.
Pytanie: Polskie bazy w Sharm
Byłem na przełomie maja i czerwca na nurkowania z DIVING PRO. Byłem
Bardzo zadowolony.Organizacja , atmosfera i elastycznośc co do
nurkowań które sobie możesz sam zaplanować. Ja , POLECAM.Jest to moje
prywatne i obiektywne zdanie. pozdrawiam Robert K.

Data: 2009-08-24 16:08:18
Autor: Pszemol
"Robert K." <intergaret@op.pl> wrote in message news:1d6f98aa-4795-45c1-a2db-49ed0d4838e4o15g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Nurkowałeś na rafach czy gdzieś na wraki?
Co ciekawego widziałeś pod wodą?
Masz jakieś zdjecia/filmy z tych nurkowań?

Data: 2009-08-25 00:30:26
Autor: tu_droplet
Pszemol wrote:
[...]

[...]

zakładam, że nie byłeś w Sharm skoro zadajesz takie pytanie.
Właściwie jedyny wrak na który się pływa jeśli mieszka się w hotelu to Thistlegorm bo Jolandy z kiblami nie liczę, jeśli się mylę to proszę mnie skorygować.

Data: 2009-08-24 19:16:59
Autor: Pszemol
"tu_droplet" <tu_droplet@gazeta.pl> wrote in message news:h6v4a5$5i8$1inews.gazeta.pl...
Pszemol wrote:
[...]

Nie byłem ale się wybieram, stąd to pytanie.
Pytanie wciąż aktualne do Roberta: co widziałeś?

Data: 2009-08-25 06:20:11
Autor: SHARMDIVER.PL
Pszemol wrote:
[...]

Śpiesz się Przemku. Była niedawno konferencja w Egipcie na temat ginięcia raf na świecie. Prognozy na przyszłość (globalne ocieplenie, zanieczyszczenie) są nieciekawe.

Miłego dnia

www.sharmdiver.pl

Nurkujcie Bezpiecznie z Profesjonalistami

Data: 2009-08-25 23:21:29
Autor: SHARMDIVER.PL
Pszemol wrote:
[...]

No i się nie doczekałeś.
Być może po prostu zabrakło slow zachwytu :)
W międzyczasie zainteresuj się wątkiem "Dziś w Sharm el Sheikh"
Dostaniesz informację co wspaniałego można zobaczyć niemalże codziennie w Sharm el Sheikh.

Data: 2009-08-25 22:27:48
Autor: Robert K.
Pytanie: Polskie bazy w Sharm
Współpracują z Bazą Sheikh Coast ( jeślli można tak to nazwać) nie
wnikam w szczegóły.Wypłynięcia były z małej przystani , więc usprawnia
to całe nurkowanie.Ja ustaliłem plan taki; 3 dni rafy w
Sharm,Thistlegorm,i 1 dzień Dahab.Żadnych problemów nie
było.Nurkowaliśmy w 2 osoby + jeden z współwłaścicieli Diving Pro jako
przewodnik.Wszystkie procedury były bardzo przestrzegane.Jeden dzień
nurkowała też moja żona która ma OWD i też była zadowolona.Tyle mogę
napisać .
ps. Kolego S. ja się nie zachwycam tylko pisze fakty i moje
odczucia.Grzecznie też odpowiadam. Wyboru bazy dokonałem sam i Twoją
osobę też brałem pod uwagę.Czytając niektóre posty niestety
zrezygnowałem.Zastanów się , bo to co nieraz piszesz nie przyciągnie
Tobie klientów.
Ale to tak na marginesie.
pozdrawiam Robert K.

Data: 2009-08-26 09:30:52
Autor: SHARMDIVER.PL
Pytanie: Polskie bazy w Sharm
Robert K. wrote:
Współpracują z......
pozdrawiam Robert K.

Witaj Robercie.
Pytanie które zadał kilkakrotnie Przemol dotyczyło tego CO CIEKAWEGO WIDZIAŁEŚ pod wodą a nie jak wygląda baza. :)

Data: 2009-08-26 09:47:25
Autor: SHARMDIVER.PL
Robert K. wrote:
[...]

A przy okazji, teraz mnie zaciekawiło powyższe.
Zamówiłeś i wykupiłeś prywatne nurkowania?
Co skłoniło właściciela bazy do nurkowania w sezonie z dwoma osobami?
I to całodziennej wyprawy do Dahab czy na Thistlegorma?
To powinni robić pracownicy o niższym "stopniu"? :)

Data: 2009-08-26 05:04:43
Autor: Robert K.
Pytanie: Polskie bazy w Sharm
na pewno ładniejsze rafy niż w Hurgadzie.A co można spotkać to już
osobna sprawa.To że J. był naszym przewodnikiem, popłynął na
Thistlegorma i pojechał do Dahabu to nic z dodatkowych opłat niż w
cenniku.Przy rezerwacji z polski masz jeszcze rabat. Na pewno nie jest
tanią bazą ale mi zależało na dobrej obsłudze i na taką
trafiłem.Pracownicy zajmowali się klientami z niższymi
stopniami nurkowymi a my mieliśmy troszeczkę inne wymagania więc może
dlatego. Jeśli jest ktoś zainteresowany bezpośrednim kontaktem to moge
go udostepnić bez problemu
Pozdrawiam Robert K.

Data: 2009-08-26 07:23:04
Autor: Pszemol
"Robert K." <intergaret@op.pl> wrote in message news:ddba5210-40c1-443d-a13b-494dc1319922k6g2000yqn.googlegroups.com...
na pewno ładniejsze rafy niż w Hurgadzie.

Robiłeś jakieś zdjęcia/filmy na tym nurkowaniu?
Czy koralowce były zdrowe i ładne czy połamane i wybielone,
porośnięte glonami i zasypane mułem? Ile ryb pływało wokół?

W tych 3 dniach, ile nurów zrobiłeś? Opiszesz cos szczegółowiej?

A co można spotkać to już osobna sprawa.

A Ty coś spotkałeś?

[...]

Na czym polegać miały te specjalne wymaganie?
Chodzi o głębokość nurkowania?

Jeśli jest ktoś zainteresowany bezpośrednim kontaktem to moge
go udostepnić bez problemu

A udostępniłbyś cenę jaką zapłaciłeś za te 3 dni nurkowania?

Data: 2009-08-26 05:47:21
Autor: Robert K.
Pytanie: Polskie bazy w Sharm
Mam zdjęcia i filmiki robione G9.Rafy były nie zniszczone.Pora maj-
czerwiec to dużo drobnicy
a mało dużych ryb.Na rafach lokalnych 2 nurki dziennie.Co do miejsc to
decyzja zapadała w momencie wypłynięcia.Z ciekawostek to duży
Napoleon, żółwie, delfiny na powierzchni. To co zobaczysz to naprawde
szczęście.Co do wymagań to : nie interesował mnie nurkowanie do 18 m.
( wiadomo że najpiękniejsza rafa jest płycej) chciałem zobaczyć
gorgonie które były najpiękniejsze między 25-30 ma jednej z
raf.Popłynąć na Thistlegorma i pojechać do Dahabu na 2 nurki.Myślę że
to nie specjalne wymagania ale do ich realizacja musisz mieć jakieś
umiejętności żeby sobie i innym nie zrobić krzywdy.Cennik DP na
stronie.Kwoty rabatów też. pozdrawiam Robert K.

Data: 2009-08-26 10:39:38
Autor: Pszemol
"Robert K." <intergaret@op.pl> wrote in message news:ae0f8741-b3be-49e0-a521-22598b7ae81eg31g2000yqc.googlegroups.com...
Mam zdjęcia i filmiki robione G9.

Mam ten sam aparat. Chętnie bym zobaczył Twoje zdjęcia i filmy.
Masz je gdzieś opublikowane na photobucket lub flikr czy innych www?

Rafy były nie zniszczone.Pora maj-czerwiec to dużo drobnicy
a mało dużych ryb.Na rafach lokalnych 2 nurki dziennie.

Fajnie.

Co do miejsc to decyzja zapadała w momencie wypłynięcia.

Masz jakieś info ze swoich logów? Podałbyś miejsca gdzie zdjęcia robiłeś...

Z ciekawostek to duży Napoleon, żółwie, delfiny na powierzchni.
To co zobaczysz to naprawde szczęście.

No oczywiście.
Przecież zwierzakom się nie płaci za etat aby
pozowały do zdjęć od 8-17 :-)

[...]

Jasne. A te 30 metrów się od 20 tak wiele nie różni...
Wymagali AOWD?

Data: 2009-08-26 18:11:42
Autor: SHARMDIVER.PL
Robert K. wrote:
na pewno ładniejsze rafy niż w Hurgadzie.

Hmm. Co Ty widziałeś? Na jakich rafach byłeś? Bo zbytniego entuzjazmu tu nie widać...
Niektóre rafy w Sharm el Sheikh są przecież uznawane za jedne z najpiękniejszych na świecie..

A co można spotkać to już
osobna sprawa.

A co ciekawego widziałeś na rafach?
(bo ciekawych ryb jak piszesz w innym poście nie widziałeś).
Widziałeś jakieś jaskinie, kaniony?
Świecące anemony?
Gdzie widziałeś gorgonie? Jakich były rozmiarów?
Co specjalnego widziałeś w Dahab?
Do jakiej głębokości dopłynęliście w Canyonie?
Popłynołeś tylko do Canyonu i z powrotem, tak?
Płynąłeś pół - jaskinią w Bells - Blue Hole? (nie piszę o pionowym zejściu Bells)?

[...]
dlatego. Pozdrawiam Robert K.

Z niższymi czyli jakimi? Mieli tylko snorkelistów, intra i OWD?
Myślę, że jesli właściciel tej bazy czyta powyższy tekst to pluje sobie w brodę, że w ogóle z Tobą wchodził do wody.

Data: 2009-08-26 11:26:37
Autor: Pszemol
"SHARMDIVER.PL" <diveinstructor@usuntoop.pl> wrote in message news:h73mnq$1qr$1news.onet.pl...
Myślę, że jesli właściciel tej bazy czyta powyższy tekst to pluje
sobie w brodę, że w ogóle z Tobą wchodził do wody.

Czemu tak sądzisz? :-)))

Data: 2009-08-26 18:56:17
Autor: SHARMDIVER.PL
Pszemol wrote:
[...]

Obejrzyj ofertę tej bazy to zrozumiesz.

Data: 2009-08-26 11:20:32
Autor: Robert K.
On 26 Sie, 18:56, "SHARMDIVER.PL" <diveinstruc...@usuntoop.pl> wrote:
Pszemol wrote:
> "SHARMDIVER.PL" <diveinstruc...@usuntoop.pl> wrote in message

> Czemu tak sądzisz? :-)))

Obejrzyj ofertę tej bazy to zrozumiesz.

J.D. ty naprawdę jesteś chyba nienormalny.Przecież piszę ,że rafy w S.
są ładniejsze a TY coś nie kumasz. Ja byś miał klasę to nie krytykował
byś konkurencji tylko nie zabierał głosu.Bzdury o wyszkoleniach i tp.
Krytykujesz OWD- wcow. ? to przecież dyskryminacja.Każdy z Nas
zaczynał ? Czy TY od razu urodziłeś się instruktorem ?  Ja tobie nie
będe się tłumaczył ani opisywał co z kim  robiłem bo kolega Włodek K.
napisał o Tobie już duzo,Nie odpowiadaj już na te posty bo minie
dokumentnie zrazisz. Ja do ciebie nic nie mam a ty mnie zaczepiasz.
Każdy z nurkowania oczekuje czegoś innego i czerpie z tego
przyjemność.Jak pisałem w pierwszym poście to są moje prywatne
odczucia. Odpowiedziałem na pytanie nie Twoje tylko innego kolegi.
Troszkę klasy gościu !!! mam szczęście że nie trafiłem na ciebie w
maju.
Panowie proszę napiszcie czy ktoś z tym typkiem nurkował i opiszcie
swoje wrażenia ??????????????????????, może się mylę , to na pewno
przeproszę.
pozdrawiam Robert K.
ps. Pszemol niestety  to są moje prywatne zdjęcia i nie udostępniam
ich. Jeśli się osobiście spotkamy to chętnie pokaże

Data: 2009-08-26 13:37:53
Autor: Pszemol
"Robert K." <intergaret@op.pl> wrote in message news:12e632e0-fc71-412e-b868-52a84eb47d06f37g2000yqn.googlegroups.com...
ps. Pszemol niestety  to są moje prywatne zdjęcia i nie udostępniam
ich. Jeśli się osobiście spotkamy to chętnie pokaże

Nawet kilku przykładowych nie wyślesz na priva? ;-)
Nie wiem gdzie mieszkasz ale raczej mała szansa na spotkanie.

Data: 2009-08-26 11:48:55
Autor: Robert K.
On 26 Sie, 20:37, "Pszemol" <Psze...@PolBox.com> wrote:
"Robert K." <interga...@op.pl> wrote in message

> [...]

Nawet kilku przykładowych nie wyślesz na priva? ;-)
Nie wiem gdzie mieszkasz ale raczej mała szansa na spotkanie.

sorki ale to forum jest na takim poziomie przez paru ludzi ,że nie
wysyłam materiałów. Jestem z Poznania (nurkuje na pewno raz w tygodniu
o obrębie 100 km.)
jest tyle materiałów że nie trudni znaleść.Ja też jechałem w ciemno .
To też dodaje troszkę adrenaliny. Może warto ? pozdrawiam Robert K.

Data: 2009-08-26 14:17:11
Autor: Pszemol
"Robert K." <intergaret@op.pl> wrote in message news:27a9f55c-7bec-4aa2-a98d-be7d4bf9b1c2k6g2000yqn.googlegroups.com...
> [...]

Nie wiem gdzie mieszkasz ale raczej mała szansa na spotkanie.

sorki ale to forum jest na takim poziomie przez paru ludzi ,że nie

Też mi się poziom kultury tego forum nie podoba i ubolewam
nad tym, że często przypomina trawnik pod budką z piwem :-(
Ludzi nie zmienisz - możesz tylko selektywnie rozpoznawać
tych, którzy Ci pasują a olewać tych którzy Ci nie pasują :-)

Jestem z Poznania (nurkuje na pewno raz w tygodniu
o obrębie 100 km.)

Ja jestem z Krakowa ale obecnie mieszkam i pracuję w USA.
Jak sam widzisz, szansa na spotkanie w promieniu 100km
od Poznania raczej nikła :-)

jest tyle materiałów że nie trudni znaleść.Ja też jechałem w ciemno .
To też dodaje troszkę adrenaliny. Może warto ?

Zasadniczo chcę porównać Egipt i jego rafy do tego co miałem
okazję zobaczyć podróżując z USA (Hawaje, Floryda, Kaymany, itp).
Jest rzeczywiście dużo zdjęć ale po pierwsze bardzo rzadko do
zdjęcia dołączony jest opis gdzie konkretnie nurkowano a poza
tym nie wiadomo czy jakaś baza nurkowa nie reklamuje się
używając zdjęć konkurencji bo sama jeździ na do kitu rafy.
A więc materiałów jest niby bardzo dużo ale nie mają one takiej
wartości jak relacja z pierwszej ręki od gościa który sam te fotki
robił, wie gdzie je robił i kiedy i wiadomo jakim aparatem :-)
Ale jeśli to taki wielki problem dla Ciebie to trudno...

Data: 2009-08-26 21:11:34
Autor: SHARMDIVER.PL
Pszemol wrote:
[...]

A gdzie ja krytykowałem tą bazę?
Ja napisałem coś o Tobie.
A pytałem co widziałeś pod wodą - nie ryby więc jakie rafy i co na nich.
Czy możesz jeszcze raz przeczytać tekst:

[...]

Bzdury o wyszkoleniach i tp.

To chyba nie ten wątek, prawda?

Krytykujesz OWD- wcow. ?

Gdzie? Przytocz tekst.

Ja do ciebie nic nie mam a ty mnie zaczepiasz.

Pytam Cię co widziałeś pod wodą.
To lista dyskusyjna pl.rec.nurkowanie
Temat NURKOWANIE... Tak?

Panowie proszę napiszcie czy ktoś z tym typkiem nurkował i opiszcie
swoje wrażenia ??????????????????????, może się mylę , to na pewno
przeproszę.
Dlaczego wyzywasz mnie gdy pytam co widziałeś pod wodą?
Wczoraj piękna dziewczyna z Safagi nie obraziła się gdy ją zapytałem o to co pod wodą...

Przeproś. Były cytaty kilka dni temu na liście.
Czekam.

pozdrawiam Robert K.

Data: 2009-08-26 12:25:43
Autor: Robert K.
Pytanie: Polskie bazy w Sharm
ok, skonczymy potyczki miedzy sobą, ja odpowiadam na pytania kolegów a
Ty nie wtracasz sie w tym wątku. Tak będzie najlepiej. Moim zadaniem
nie jest reklama Twojej konkurencji tylko odpowiedz na zadane
pytanie .Co do szczegółów nurkowania i ich przebiegu oraz wrażeń , to
dzielę sie z moimi kolegami na żywo.Jeśli stwierdziłem i obraziłem
Twoją osobę to sorki. Zastanawia mnie tylko jedno? dlaczego nie
krytykujesz postów kolegów np; Tomka S. Roberta K.(zbieżność
inicjałów) czy Jurka B. .Wiem to nie ta liga i nie wypada co ?. Zawsze
lepiej dokopać komuś anonimowemu. Jeszcze raz przepraszam za
nieporozumienie i jak będę a Sharm to z chęcią Cię odwiedzę i zrobimy
nurka którego opiszę(oczywiście obiektywnie)pozdrawiam Robert K.

Data: 2009-08-26 21:46:12
Autor: SHARMDIVER.PL
Robert K. wrote:
ok, skonczymy potyczki miedzy sobą,

Jakie potyczki?

Pytam Cie co widziałeś pod wodą:

[...]

Przepraszam ale ze mną osobiście na pewno nie zanurkujesz.
Powód - między innymi Twoja ocena tamtej bazy i tego co dla Ciebie zrobili.
Drugi - po prostu kwestia finansowa...

Data: 2009-08-29 06:05:27
Autor: Robert K.
On 29 Sie, 14:26, "Maciej S." <mac...@cyberia.pl> wrote:
> Przepraszam ale ze mną osobiście na pewno nie zanurkujesz.
> Powód - między innymi Twoja ocena tamtej bazy i tego co dla Ciebie
> [...]

Ja po tej uwadze przestałem dyskutować. Tak trzeba to zostawić.Nich
każdy sam wyciągnie wnioski. Pozdrawiam Robert K.

Data: 2009-08-29 20:28:50
Autor: SHARMDIVER.PL
Maciej S. wrote:

[...]

Przeczytaj cały wątek od początku.
Tutaj napiszę w skrócie:

Robert S. nurkował w polskiej bazie nastawionej na obsługę Polaków czyli z założenia bardzo taniej taniej.
Tańsze są tylko arabskie bazy dla Polaków i najbiedniejszych Rosjan.

ofertę tej bazy określa jako:
"Na pewno nie jest tanią bazą"

Nurkował z nim WŁAŚCICIEL BAZY i zrobił z nim PRYWATNE NURKOWANIA przez PIĘĆ DNI w tym męczący Dahab i Thistlegorm.
Jak podejrzewa Robert, właściciel bazy nie miał nic z pewnością do roboty i dlatego pewnie nurkował z nim prywatnie na 40m.

Jak wygląda to w innej polskiej bazie z tej samej półki cenowej:

"jeśli ktoś chce wykonać nurkowanie poniżej 30m oprócz udokumentowania kwalifikacji, musi zanurkować pod bezpośrednim nadzorem Divemastera lub Instruktora "************". Taki dzień nurkowy będzie liczony jako dzień z prywatnym przewodnikiem (50euro dodatkowo, dwa nurkowania)"

Czyli tam by go skasowali 100 euro dodatkowo dziennie do pakietu za nurkowania 2 osób na 40m + ew. po/lub 50 euro za prywatnego przewodnika dla 2 osób.

Tak jak napisałem w moim odczuciu, jeśli właściciel tamtej bazy czytał tamten tekst i ocenę Roberta tego co on zrobił to z pewnością pluje sobie w brodę, że w ogóle wchodził z nim do wody.

Dlatego z góry zapowiedziałem Robertowi aby się do mnie nie zgłaszał.
Nie chciałbym na liście potem przeczytać:

Nurkowałem z Janem. Było super! Zapłaciłem wprawdzie bardzo drogo bo 170 euro za 5 dni ze statku ale było warto. Nurkował ze mną w pojedynkę (pewnie nie miał klientów więc z pewnością jest wdzięczny że sobie nieźle na mnie zarobił) :(

To jedno a drugie?

Sprawa finansowa...
To co Instruktor Jacek Zachara na tej liście napisał wczoraj: za mniej niż XX z łózka nie wstaję :)

Jeśli tamto ocenił jako drogo to nurkowania ze mną jako przewodnikiem będą dla Roberta KOSMICZNIE drogie. Wolę mu oszczędzić stresu przy pisaniu i czytaniu korespondencji :)

Pozdrawiam

www.sharmdiver.pl

Nurkuj Bezpiecznie z Profesjonalistami

ps. Wczoraj w Sharm rekin wielorybi :)

Data: 2009-08-29 13:29:21
Autor: Robert K.
Pytanie: Polskie bazy w Sharm
Podsumuje ten temat;
pytanie jednego z kolegów było jaką a 2 baz ktoś poleci tz. DivinPro
czy N.
Ja napisałem swoje odczucia.Twoje zaczepki co do przebiegu i ceny
nurkowań mnie nie interesuja.
To moja kasa zarobiona nie ukradziona więc ile i za co zapłacę to
raczej nie wypada pytać.
Nie szukałem taniej bazy tylko sprawdzonej.Wybrałem też z
polecenia.Nie porównywałem cen.Nie oto mi chodziło.
Albo nie dokładnie mnie zrozumiałeś albo jesteś mistrzem w
przekręcaniu tak aby wyszło na twoje.
Zostawmy już ten temat bo nie za bardzo piszemy na ten sam
temat.pozdrawiam Robert K.
ps. Jak ma 2 owd i 2 cmas p3 to z całą gupą robisz takie same
nurkowania ? do 18 m ? pytam tak z ciekawości o techniczne
rozwiazanie

Data: 2009-08-30 09:38:39
Autor: SHARMDIVER.PL
Robert K. wrote:
..pozdrawiam Robert K.
ps. Jak ma 2 owd i 2 cmas p3 to z całą gupą robisz takie same
nurkowania ? do 18 m ? pytam tak z ciekawości o techniczne
rozwiazanie

Drogi nurku (jak mniemam posiadaczu plastiku CMAS/KDP ***) nurkowanie takie wykonuje się tak:

Jeśli jest to jedna grupa chcąca nurkować razem w zespole nurkują do głebokości dozwolonej "najsłabszej" osobie czyli w tym wypadku OWD - 18m.

Jeśli nurkują oddzielnie limitem głebokości dla jednej grupy OWD jest 18m a dla drugiej (tutaj - posiadacze plastików CMAS***) 40m.

Oczywiście zakładając iż ich umiejętności odpowiadają posiadanemu kawałkowi kolorowego plastiku..

Czy mogę Ci jeszcze w czymś pomóc?

www.sharmdiver.pl

Nurkujcie Bezpiecznie z Profesjonalistami.
Poznawajcie cuda podwodnego świata o których inni nawet nie słyszeli..

ps. dwa dni temu rekin wielorybi w Sharm

Data: 2009-08-30 07:49:45
Autor: Pszemol
"SHARMDIVER.PL" <diveinstructor@usuntoop.pl> wrote in message news:h7da98$4sp$1news.onet.pl...
Jeśli jest to jedna grupa chcąca nurkować razem w zespole nurkują do głebokości dozwolonej "najsłabszej" osobie czyli w tym wypadku OWD
- 18m.

Jak w Twojej opinii niebezpieczne jest nurkowanie na głebokość
powiedzmy 19 metrów dla nurka OWD? Czym różnią się metody
nurkowania na 19 metrów od metod na 18 metrów? :-))

Na drodze, czy jak znak ograniczenia prędkości stoi 50km/h to też
jedziesz 50km/h i uważasz że jadąc 51km/h się zabijesz ? ;-)

Wiesz, ja pływałem już z wariatami divemasterami na Hawaii którzy
brali nas na ponad 165 stóp (ponad 50m) i wiem że to jest ryzykowne.
Ale Ty się jawisz jako ktoś z kim pływałbym 16m maksymalnie, bo
jakbym przypadkowo czubek płetwy wystawił poza magiczną linię
18m dla OWD to już niebo by się rozstąpiło i trzasnął nas grom
z jasnego nieba... :) Czy rzeczywiście w życiu jesteś taki służbista
i pedantycznie przestrzegasz każdych przepisów czy tylko tu się
zgrywasz na takiego?

Data: 2009-08-31 10:34:10
Autor: Daniel
Pszemol pisze:
Czy rzeczywiście w życiu jesteś taki służbista
i pedantycznie przestrzegasz każdych przepisów czy tylko tu się
zgrywasz na takiego?

zgrywa sie, w zyciu to jest oszust i klamczuch.

pozdrawiam

Daniel

Data: 2009-08-31 09:00:22
Autor: Pszemol
"Daniel" <ddaanniieell@o2.pl> wrote in message news:h7g1u2$6gs$1inews.gazeta.pl...
Pszemol pisze:
Czy rzeczywiście w życiu jesteś taki służbista
i pedantycznie przestrzegasz każdych przepisów
czy tylko tu się zgrywasz na takiego?

zgrywa sie, w zyciu to jest oszust i klamczuch.

Danielu, to co napisałeś to poważne oskarżenia.
Masz jakieś dowody jego oszustwa?

Data: 2009-08-31 10:58:31
Autor: Robert K.
Pytanie: Polskie bazy w Sharm
Witam, niestety pracuje i moje odpowiedzi mogą mieć zwłokę.Sorki.
Panie D. naprawdę nie istotne jest jaki mam plastik bo to nic nie
znaczy.Moje pytanie co do technicznego rozwiązania problemu
zróżnicowanych stopnii była tylko ciekawością.
Jako przyszły klient baz w Sharm( niestety Ty już mnie skreśliłeś)
jestem ciekawy takich rozwiązań.
Daniel ? masz jakieś konkrety ?
Pszemol sorki za nie udostepnienie  materiałów . Pozdrawiam Robert K.

Data: 2009-08-31 21:07:33
Autor: Daniel
Robert K. pisze:
Daniel ? masz jakieś konkrety ?

alez oczywiscie, opisywalem juz moja sprawe kilka razy. Na zarzuty wprost - Dupa D. reaguje usmieszkami i wali glupa. Nawet zaproponowalem, ze wyjasnimy wszystko "publicznie" to Dupa D. nie przyjal wyzwania i przestal zauwazac moje posty.
Po krotce, umowiony bylem na nurki, mial nas zabrac o 8 z hotelu, o 7.58 sms, ze strasznie umierajacy.. godzine pozniej mijam w porcie tryskajacego energia Dupe D. Dla mnie taki ktos to klamczuch, tchorz i oszust.

pozdrawiam

Daniel

Data: 2009-08-31 15:03:02
Autor: Pszemol
"Daniel" <ddaanniieell@o2.pl> wrote in message news:h7h71l$f62$1inews.gazeta.pl...
Robert K. pisze:
[...]

Czy to prawda, Janie?

Data: 2009-09-01 06:51:45
Autor: SHARMDIVER.PL
Pytanie: Polskie bazy w Sharm
Pszemol wrote:

Czy to prawda, Janie?

To jakiś paranoik.
Nie wiem kto to Daniel.
Nazwiska nie podał, wypisuje jako anonim.
Koniecznie chciał podzielić się swoimi "rewelacjami" ale przez tyle czasu nikt nie był zainteresowany, co go frustrowało szalenie.
Na pewno jest to osoba wysoce niekulturalna.
Od długiego czasu wypisuje coraz bardziej agresywne posty z coraz większą ilością ubliżeń. Poszukaj sobie.
Ignoruję go.
Nienawidzę chamstwa.
A centra i ich łodzie to nie dwuosobowy kajak w którym jak się bierze jedną osobę to dla drugiej nie starczy miejsca.
Razem w nich pracuje kilkunastu instruktorów.
Grupy są bardzo małe na ogól 4-6 osób na instruktora (dopuszczalne 12 osób) a łodzie duże, przestronne i bardzo komfortowe (na stronie www. pokazane jest zdjęcie NAJMNIEJSZEJ) więc jak jedna osoba z bazy nie może nurkować z jakiegokolwiek powodu nie ma najmniejszego problemu aby przejął klienta inny instruktor.

Miłego dnia

Data: 2009-09-01 07:05:26
Autor: SHARMDIVER.PL

Użytkownik "Daniel" <ddaanniie...@o2.pl> napisał w wiadomości

> Gosciu mily i sympatyczny, ale zabezpiecz sie np. w Nautice (baze na
> prawde polecam).

> pozdrawiam

No chyba, że Nautica nie ma dla Ciebie przez trzy dni miejsca na łodzi, choć
wykupiłeś pakiet... Ja to przerabialem... A i jeszcze dostałem prośbe o
rozliczenie, bo jak się już na nich wkurzyłem i zmieniłem bazę, to im
wyszło, że za dwa dni (kupowałem pięć) powinienem jednak więcej zapłacić.
Szkoda tylko, że nie policzyłem swoich strat moralnych i ich arogancji.
Pozdrawiam,
G Szalbierz

Data: 2009-09-02 08:26:10
Autor: Pszemol
Pytanie: Polskie bazy w Sharm
"SHARMDIVER.PL" <diveinstructor@usuntoop.pl> wrote in message news:h7ia1g$a27$1news.onet.pl...
Pozdrawiam,
G Szalbierz

???? Ile osób pisze tu na grupę pod nickiem SHARMDIVER.PL?
I dlaczego w takim razie tak rzadko podpisują się unikalnie?

Data: 2009-09-01 10:44:23
Autor: Daniel
SHARMDIVER.PL pisze:
Koniecznie chciał podzielić się swoimi "rewelacjami" ale przez tyle czasu nikt nie był zainteresowany, co go frustrowało szalenie.

wracam do mojej propozycji. przypomnisz sobie nasz spotkanie - ja Ci w tym pomoge.. bijesz sie w piersi.. i robisz wypad z tego forum?

pozdrawiam

Daniel

Data: 2009-08-25 01:38:08
Autor: SHARMDIVER.PL
tu_droplet wrote:
Pszemol wrote:
[...]

Mylisz się.

pozdrawia

Data: 2009-08-25 00:23:50
Autor: tu_droplet
Robert K. wrote:
[...]
ślicznie dziękuję za informację

Data: 2009-08-25 19:51:25
Autor: jacekzachara
[...]

 Ale czy na pewno Divun Pro jeszcze istnieje ?
Wieść gminna niesie że mieli poważne problemy na poczatku tego sezonu i nie działaja juz pod własną marką
Pozdrawiam Jacek

Data: 2009-08-25 22:19:10
Autor: tu_droplet
jacekzachara@op.pl wrote:
[...]

według informacji z innego forum podpieli się pod inną bazę Sheikh Coast   i mają teraz własną przystań i to mnie tak podnieca.
Tyle, że jak patrzę po stronach polskich baz w Sharm to widzę spore zmiany w stafie i dlatego zbieram informacje.
Pozdrawiam Przemek

Pytanie: Polskie bazy w Sharm