Pytanie: Róznica między Blu Ray a Blu Ray 3D

1 Data: Październik 01 2011 21:02:11
Autor: mpolo2011
Pytanie: Róznica między Blu Ray a Blu Ray 3D
Witam

Może był już ten wątek poruszany, dawno nie subskrybowałem grup
dyskusyjnych.
Ale mam pytanie (jakoś w sieci nie mogę znależć odpowiedzi).
Jaka jest róznica między odtwarzaczem Blu Ray a Blu Ray 3D?
Czy mając TV 3D do otwarzania płyt BD/3D potrzebny jest odtwarzacz Blu Ray
3D, czy wystarczy normalny Blu Ray.
Pytałem dziś w trzech skleoach i obsługa twierdzi, że musi być BR/3D

MPolo

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 6508 (20111001) __________

2 Data: Październik 01 2011 23:16:05
Autor: jacgl
Re: Pytanie: Róznica między Blu Ray a Blu Ray 3D

Użytkownik "mpolo2011" <mpolo2011@gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
| 3D, czy wystarczy normalny Blu Ray.
| Pytałem dziś w trzech skleoach i obsługa twierdzi, że musi być BR/3D

Przy standardowym kodowaniu "2 obrazy obok siebie" to telewizor rozpoznaje
że aktualnie podawany jest obraz 3D, więc zwykły odtwarzacz raczej da radę
(puszczam filmy z odtwarzacza sieciowego, ale zasada podobna).
Napisy (subtitle) niestety nie będą wyświetlane prawidłowo.
Pytanie czy wsparcie dla napisów to jedyna różnica między BR zwykłym i 3D?

Jacek

3 Data: Październik 02 2011 13:39:28
Autor: Wiewior
Re: Pytanie: Róznica między Blu Ray a Blu Ray 3D
W dniu 2011-10-01 23:16, jacgl pisze:
Pytanie czy wsparcie dla napisów to jedyna ró¿nica miêdzy BR zwyk³ym i 3D?

Nie. To w ogóle nie jest różnica. Rzecz w tym, że odtwarzacze 3D mają dopisek 3D nie tylko dla jaj i żeby zmylić przeciwnika.
Po prostu zapis materiału na płycie 3D odbywa się zupełnie inaczej niż w przypadku DVB. To nie jest Side-By-Side. W efekcie każda płyta 3D jest kompatybilna ze sprzętem 2D. Tzn. pojawi się obraz 2D. A obraz 3D - tylko na sprzęcie 3D.
Pomijam tu kwestię anaglifów.

--
     Wiewior
jvrjvbe@tnmrgn.cy

4 Data: Listopad 16 2011 15:50:43
Autor: Chris
Re: Pytanie: Róznica między Blu Ray a Blu Ray 3D
Wiewior nabazgrał(a):

[...]

Alke to można rozwiązać softem zapodając nowy firmware tak jak np. w PS3

Pytanie: Róznica między Blu Ray a Blu Ray 3D