Pytanie do ABC

Data: 2009-12-03 11:24:17
Autor: sofu
Pytanie do ABC
Kilka wieków temu w Niemczech chodziły w niedziele po domach zbrojne patrole
i sprawdzały czy mieszkncy sa na maszach świetych. Kto w tym czasie siedzial
w domu a nie byl chory (umierajacy) tego obijano kijami na miejscu i musiał
płacic rodzaj mandatu duzej wysokoci. Zdaje sie ze to dotyczyło luteranskich
Niemiec. Czy cos takiego samego było tez w katolickiej Polsce?
Bo uwazam, ze to powinno byc koniecznie wprowadzone dzisiaj w Polsce.
Powinny byc w kosciele odczytywana lista obecnosci, a kto sie nie stawił bez
usprawiedliwienia ten powinien podlegac restrykcjom. I tutaj poza oczywiscie
mandatami karnymi powinno sie wprowadzic albo kary cielesne w postaci batów,
albo wielogodzinne stanie przy bramie koscielnej ze stosowna plakietka na
piersiach. Powinny też byc orzekane dodatkowe kary w postaci prac
porzadkowych na obiektach koscielnych. Jedno niestawiennictwo na mszy
pierszy raz = 25 godzin prac, dwa razy = 100 godzin, trzykrotne
niestawiennictwo = obóz pracy poza miejscem zamieszkania przez 6 miesiecy.
Wielokrotne uporczywe uchylanie sie przed maszami swietymi = pobyt w
koscielnym koncentracyjnym obozie pracy przez czas nieokreslony. Na bramach
takich obozów koncentracyjnych proponuje napis:  PRZEZ WIARĘ DO WOLNOŚCI !

sofu

Data: 2009-12-03 11:49:36
Autor: abc
Pytanie do ABC
Kto nie spełnia niedzielnego obowiązku uczestnictwa w składaniu Ofiary Bogu,
ten popełnia grzech śmiertelny.  Dusza człowieka zmarłego w stanie grzechu
śmiertelnego zaraz idzie do piekła.

Msza Święta jest Ofiarą składaną Bogu w następujących celach:

1. Żeby Bogu oddać należną cześć i dlatego jest to ofiara latreutyczna,
czyli pochwalna;

2. Żeby Bogu składać dzięki za Jego wielką chwałę i za wyświadczone nam
dobrodziejstwa, i dlatego jest to ofiara eucharystyczna, czyli dziękczynna;

3. Żeby sobie uprosić łaski i dobrodziejstwa, a dlatego jest to ofiara
błagalna;

4. Żeby od Boga uzyskać pojednanie, to jest przebłagać Go za grzechy,
popełniane przez żyjących, i uprosić darowanie kar, na jakie oni zasłużyli,
oraz wyprosić zmiłowanie duszom w czyśćcu cierpiącym, i dlatego jest ona
ofiarą przebłagalną.

--
Extra Ecclesian nulla salus - Poza Kościołem nie ma zbawienia

Data: 2009-12-03 09:43:56
Autor: J-23
Pytanie do ABC
On 3 Gru, 11:49, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
Kto nie spe nia niedzielnego obowi zku uczestnictwa w sk adaniu Ofiary Bogu,
ten pope nia grzech miertelny.  Dusza cz owieka zmar ego w stanie grzechu
miertelnego zaraz idzie do piek a.

Msza wi ta jest Ofiar sk adan Bogu w nast puj cych celach:

1. eby Bogu odda nale n cze i dlatego jest to ofiara latreutyczna,
czyli pochwalna;

2. eby Bogu sk ada dzi ki za Jego wielk chwa i za wy wiadczone nam
dobrodziejstwa, i dlatego jest to ofiara eucharystyczna, czyli dzi kczynna;

3. eby sobie uprosi aski i dobrodziejstwa, a dlatego jest to ofiara
b agalna;

4. eby od Boga uzyska pojednanie, to jest przeb aga Go za grzechy,
pope niane przez yj cych, i uprosi darowanie kar, na jakie oni zas u yli,
oraz wyprosi zmi owanie duszom w czy cu cierpi cym, i dlatego jest ona
ofiar przeb agaln .

--
Extra Ecclesian nulla salus - Poza Ko cio em nie ma zbawienia

nie chodze do kosciola, nie uczestnicze w mszy
chyba bym musial bez reszty skretyniec, zeby brac udzial w tej komedii

J-23 itede...

Data: 2009-12-03 13:24:12
Autor: Konstanty Wycirowski
Pytanie do ABC

"abc" <abc@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hf85of$m25$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

 1. Żeby dać na tacę>

 2. Żeby dać na tacę>

 3. Żeby dać na tacę>

 4. Żeby dać na tacę>
-- Extra Ecclesian nulla salus - Poza Kościołem nie ma zbawienia
    Dlatego trzeba dać na tacę.

Data: 2009-12-03 15:06:46
Autor: Piotr
Pytanie do ABC
Dnia Thu, 3 Dec 2009 13:24:12 +0100, Konstanty Wycirowski napisał(a):

    Dlatego trzeba dać na tacę.

Wicie Wycieruchowski, kosciól w swych najlepszych latach zabierał 10%, wy
pierdzielone komunizdy zabieracie mi na wałkunskich nierobów aż 45%.
Spierdalajta z tą swoją agitką.
Piotr

Data: 2009-12-04 15:01:50
Autor: cyc
Pytanie do ABC

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1v2irmin0h7uo.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

A nie przyszlo wam , wice , rozumicie , do glowy , ze za owe 45 % wasze dziecka do szkol chadzaja , ze macie za darmo opieke lekarska , ze buduja wam za nia drogi , po ktorych jezdzicie zdezolowanym maluchem , ze jak chcecie to i lotnisko jest dla was dostepne a takze basen z czysta woda ( niestety  nie swiecona )   w ktorym mozecie w lecie splukac wasze doczesne brudy . Takich przyjemnosci nie uswiadczycie za owe 10 % , czyli za dziesiecine , ktora od wiekow i do dzisiaj splywa do kabsy katabasow !. Za nie mozecie sobie , towarzyszu , conajwyzej pierdnac przed kosciolem bo w srodku nie politycznie i jakos tak glupio by bylo !..........choc do mohera calkiem podobne .
Za to katabas za ow 10% - towy szmalec ma na kabanosa , ostrygi , kawiorek , mercedesika , sluzbe i na kochanka/ke mu wystarczy  , tudziez na kilkakrotne w ciagu roku wycieczki po swiecie dla siebie i calej rodziny , znaczy z osobistymi dziecmi .
Starczy z tego rowniez  dla wielu na pokojowych , wlasnych kierowcow , palace ze sluzba , na osobistych balwierzy , kucharzy i kelnerow . Nie zabraknie tez na zloto , purpure i  najprzedniejsze trunki .
Ale to sa ludzie na wskros ubodzy , nie maja nic swojego a pensje ich wynosza , jak np. Glempa ( o czym osobiscie opowiadal w TV ) ledwie 1000zl/mc , jak z tego ma biedak wyzyc ? . Maja  tylko to, co na wlasnym grzbiecie , reszta , czyli to co wymienilem jest wlasnoscia kosciola , czyli was , towarzyszu oraz towarzysza  abc  i  innych towarzyszy skupionych wokol tej swoistej komuny , w ktorej sekretarze sa nieporownywalnie bardziej pazerniejsi od tych znanych z poprzedniej epoki .

cyc

Data: 2009-12-04 17:56:48
Autor: Polok_prawdziwy
Pytanie do ABC
cyc wrote:

Noale ZBAWINIEWIECYSTE mozna mieć...!!!

Coprowdem, troseckem tsa jesce dotego dołozyć na PSENOJśWINTSE ŁOFIAROWANIE,
ale zbawinie, to zbawinie...!!!

PS - ajak cołkie zycie dokłodać bedzies, toi GZECHWIECYSTY zdjenty mieć
bedzies...

Data: 2009-12-04 18:41:30
Autor: cyc
Pytanie do ABC

Użytkownik "Polok_prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pol> napisał w wiadomości news:fjrnu6-v28.ln1server.linuxfan.de...
cyc wrote:

[...]

No tak . Zbawieni za wstawiennictwem ksiedza  to drogi towar i chodliwy szczegolnie wsrod moherowo-koltunskiej  braci !.
Moje  bedzie niemal darmowe , wiec nie wspierane sutanna , liche takie , "tylko" od Boga bedzie a wiec "mizerne" .

cyc

Data: 2009-12-04 23:46:06
Autor: Piotr
Pytanie do ABC
Dnia Fri, 4 Dec 2009 15:01:50 +0100, cyc napisał(a):

[...]

Ba, te 45% to tak na dzień dobry...
Wisz cycu, bo oprócz podatków bezpośrednich są jeszcze podatki pośrednie a
mój maluch pali 7 litrów ropy, z czego połowę zabiera fiskus, płacę różne
związane z nim opłaty, do lekarza chodzę w zasadzie prywatnie, za basen
płacę... Hm, za wszystko kurwa płacę... Gdzie wy cycu macie takie rzeczy za
darmo? Płacę, na dzieci wałkuna, na twoją emeryturę czerwony pająku... Na
pedalskie parady i wkładanie moim dzieciom czerwonej zarazy do głowy, też
płacę...
Piotr

Data: 2009-12-05 11:28:46
Autor: cyc
Pytanie do ABC

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:siuyzod208ml$.1av5nuaun4dqf$.dlg40tude.net...
[...]

No i dobrze , bo wy faszysci nie tylko macie prawo ale i obowiazek placic na nas i nasze komunistyczne wysokie  emerytury . Bedziecie tak placic na nas juz zawsze i powiem Ci , ze coraz wiecej , dlaczego ?  , powiem Ci , bo my komunisci tak chcemy . To taka swoista kara jaka my komunisci - czerwone pajaki , nalozylismy na was faszystow za caloksztalt .
Zreszta nie tylko taka . Naszym , komunistow - czerwonych pajakow zadaniem jest rowniez doprowadzenie do calkowitego wytepienia was, rowniez poprzez pozbawienia was nawet zalazkow inteligencji , co udaje sie nam robic z coraz lepszym skutkiem a co widac rowniez po waszych , faszystow postach i podczas "uroczystosci" urodzinowych w Toruniu .
Mylicie sie sadzac , ze komunistyczna Polska , bo taka przeciez za nasz sprawa jest i zawsze taka bedzie ,  zrealizuje wasze postulaty zniewolenia Polski i oddanie jej w calkowita zaleznosc od czarnej , wspomagajacej was ambonowo mafii . Wybijcie to sobie z glowy . Tak moze myslec tylko skoltunialy faszysta .
No probowalem dopasowac sie do waszego stylu i zastosowac podobna retoryke , czyli retoryke pelna klamstwa , falszu i bezczelnosci .
Nie wiem czy mi sie udalo , pewnie nie mimo duzego wysilku bo was w tym nikt nie jest w stanie przebic .
Taka juz macie rydzyk-kaczorowa , wredna nature .

cyc

Data: 2009-12-06 16:33:50
Autor: Piotr
Pytanie do ABC
Dnia Sat, 5 Dec 2009 11:28:46 +0100, cyc napisał(a):

[...]

Eee tam, próbowałeś. Ty to świetnie cycu umiesz. Smiem twierdzić, że umiesz
dużo lepiej niż ja.
Piotr

Data: 2009-12-05 03:15:02
Autor: zeusx
Pytanie do ABC

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hfb4ol$nu0$1news.onet.pl...

[...]

A po drodze połowa idzie na rozkurz. I nie połowa a znacznie więcej. A o "darmowej opiece lekarskiej " nawet się więcej nie zająknij bo od miesiąca muszę patrzeć na idiotów lekarzy z klapkami swoich specjalizacji na oczach, leserujących pielęgniarkach i salowych co to im nic nie wolno więc nic nie robią. Na lotnisko mogę sobie jeno popatrzeć bo mi na nic innego nie wystarczy jak malucha muszę wciaz remontować po jazdach dziurawymi drogami.
zx

Data: 2009-12-05 11:11:53
Autor: cyc
Pytanie do ABC

Użytkownik "zeusx" <zeusy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hfcfn6$enf$1news.onet.pl...

[...]

Z tego wynika , ze najlepiej oprocz aktualnej dziesieciny na rzecz kleszej mafii , powinnismy placic te 45% naszych dochodow , ktore teraz placimy do wspolnej kasy prowadzonej przez panstwo .
Wtedy bedziemy jezdzic samymi autostradami , lekarstwa beda za darmo , tak samo jak szkoly i SZ i to na najwyzszym swiatowym poziomie , gdzie pod pojeciem swiatowym nalezy rozumiec watykanskim a najlepiej rydzykowym .

cyc

Data: 2009-12-05 22:34:32
Autor: sofu
Pytanie do ABC

> [...]

samo jak szkoly i SZ i to na najwyzszym swiatowym poziomie , gdzie pod
pojeciem swiatowym nalezy rozumiec watykanskim a najlepiej rydzykowym .

CYC teraz bedzie tak ze zdolne dziecko ale niechodzace na religie bedzie
dyskryminowane przy przyjeciu na studia.
Natomiast dziecko klepiace z mniej lub bardziej udawana zarliwościa pacierze
bedzie sie dostawalo na studia.
Juz tak bylo za komuny: mierny ale wierny.
Dzis to powróciło wraz z wyrokiem trybunału stanu gdzie ocena z wiary bedzie
liczyla sie do sredniej.
Na chuj taka Polska?
Niech ja czlag trafi i trafi!

sofu

Data: 2009-12-05 13:56:19
Autor: Hans Kloss
Pytanie do ABC
On 5 Gru, 22:34, "sofu" <manhunt...@o2.pl> wrote:

CYC teraz bedzie tak ze zdolne dziecko ale niechodzace na religie bedzie
dyskryminowane przy przyjeciu na studia.

Co ty BREDZISZ fanatyku?
Może byś, zanim zaczniesz wypisywać bzdury, zaczął od zaznajomienia
sie z zasadami rekrutacji na studia na pierwszym lepszym przykładzie,
choćby takim:
http://www.ii.uj.edu.pl/studia/Zasady%20rekrutacji%20na%20studia%20stacjonarne%20I%20stopnia.php
 P = wyrażony w procentach wynik matury z matematyki na poziomie
podstawowym (odpowiednio: poziomie SL),
       R = wyrażony w procentach wynik matury z matematyki na poziomie
rozszerzonym (odpowiednio: poziomie HL),
       I  = wyrażony w procentach wynik matury z informatyki;
dla kandydatów z tzw. nową maturą (odpowiednio: maturą międzynarodową
IBO), które zdawały ją w 2008 roku,  według wzoru:
                      maksimum { 1/2 P + R, I }
gdzie: P, R, I są określone jak wyżej.
    Jeżeli kandydat zdawał matematykę na poziomie podstawowym, to
przyjmuje się wartość R=0.
    Jeżeli kandydat zdawał matematykę na poziomie rozszerzonym, to
przyjmuje się wartość P=0.

A teraz wytłumacz grupie w jaki sposób ocena z religii mogłaby wpłynąć
na poprawienie szans kandydującego w opisanym powyżej konkursie
świadectw.. rzecz jasna poza możliwością cudu w postaci zwiększenia
wyniku matury z matematyki bądź informatyki przez Ducha Świętego.
J-23

Data: 2009-12-06 00:01:50
Autor: zeusx
Pytanie do ABC

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:dfebb655-6c45-45d7-a413-e266b4f41d0eo33g2000vbu.googlegroups.com...
[...]

Czy ty musisz tak ludźmi pomiatać? Sofu ma kłopoty z obliczaniem średniej a ty mu takie podstawiasz świńskie grypy.
zx

Data: 2009-12-06 10:35:09
Autor: sofu
Pytanie do ABC

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Spoko! Odsapnij - wyklep kilka paciezy i uspokuj sie.
Dzisiaj masz racje bo dzis nie oblicza sie średniej biorąc pod uwage
religie, ale jutro?
To czemu tak twoi bracia czarni walczyli o wliczanie stopni z religii do
sredniej?
Odpowiem ci chodzi o podniesienie sredniej tzw. uczniów "wierzacych" w
rekrutacji do gimnazjum, liceum a pozniej i studiów.
Czasami jeden punkt decyduje o przyjeciu na studia lub nie. Rekrutacja na
studia czesto opiera sie o konkurs swiadectw.
Juz twoi wkrótce zadbaja o to, aby religia miala wpływ na rekrutacje na
studia.

sofu

Data: 2009-12-06 03:31:04
Autor: Hans Kloss
Pytanie do ABC
sofu napisał(a):

Spoko! Odsapnij - wyklep kilka paciezy i uspokuj sie.
Dzisiaj masz racje bo dzis nie oblicza sie �redniej bior�c pod uwage
religie, ale jutro?
Jutro (jeżeli spełnia się twoje czarne przewidywania) będziesz
protestował a ja razem z tobą. Bo nie może być tak żeby stopień z
języka polskiego, religii albo dorożkarstwa mógł ważyć COKOLWIEK przy
rekrutacji na kierunek ścisły lub przyrodniczy na wyższej uczelni.

To czemu tak twoi bracia czarni walczyli o wliczanie stopni z religii do
sredniej?
Aby przedmiot "religia" był nie tylko nominalnie ale i de iure
rĂłwnoprawny z innymi.

Czasami jeden punkt decyduje o przyjęciu na studia lub nie. Rekrutacja na
studia czesto opiera sie o konkurs świadectw.
Nie znam takiego przypadku w naukach ścisłych czy choćby
przyrodniczych. Sytuację w humanistycznych mam gdzieś, można zresztą
całkiem rozsądnie argumentować że znajomość Starego i Nowego
Testamentu jest nieodzownym elementem wykształcenia ogólnego humanisty
z naszego kręgu kulturowego.

Juz twoi wkr�tce zadbaja o to, aby religia miala wp�yw na rekrutacje na studia.
Nie sądzę żeby się twoje czarnowidztwo miało spełnić kiedykolwiek. Już
się podobnych bredni nasłuchałem przy okazji wprowadzania religii do
szkół, ileż to miało być "dyskryminacji" uczniów nie uczestniczących w
tych lekcjach. Tymczasem w klasie młodszego jedno dziecko na religię
nie chodzi, w klasie starszego- dwójka- I NIC złego się z tego powodu
nie dzieje. Ani ich nikt nie dyskryminuje, ani one nie wszczynają
krucjat anty-krzyĹźowych (LOL)  - po prostu pełna idylla i harmonia.
Ale ta harmonia zdaje się kogoś mocno uwierać, zamiast niej wolałby
raczej burdy, zadymy i może nawet jakieś trupy. Bo na zgodzie i
porozumieniu katolikĂłw z innowiercami/ateistami kariery politycznej
antyklerykał raczej nie zbuduje...
J-23

Data: 2009-12-06 11:00:07
Autor: cyc
Pytanie do ABC

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:hfftku$3cj$1node2.news.atman.pl...

[...]

Masz racje ale z przykroscia konstatuje , ze taka postawa obroci sie przeciwko kosciolowi  !.
Sadze , ze sa to juz ostatnie chwille jego dominacji z czego zdaje sobie sprawe i za wszelka cene usiluje zdobyc mozliwe najwiecej przyczulkow . Obawiam sie , ze przyjdzie czas , kiedy dzieki ludziom kosciola wlasnie a w zasadzie przez nich , repligia jako taka przestanie funcjoinowac jako zjawisko spoleczne i stanie  sie wylacznie  zanikajaca indywidualna praktyka tylko najglebiej wierzacych  . Odbedzie sie to ze szkoda dla wszystkich bo wartosci jakie niesie kosciol , czy religia ogolnie  sa godne rozpowszechniania . Niestety jak to zwykle bywa , i tym razem kosciol ( w pojeciu kleru ) przez swoja oblude i chytrosc zje wlasny ogon .

cyc

Data: 2009-12-06 13:14:09
Autor: BarnabaRudge
Pytanie do ABC

> [...]

rozpowszechniania . Niestety jak to zwykle bywa , i tym razem kosciol ( w
pojeciu kleru ) przez swoja oblude i chytrosc zje wlasny ogon .

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
-

Czarni nie poprzestana na tym. beda przec do przodu ile sie tylko da.
Kiedys napisałem "obrazowo" ze palec w dupie to jeszcze niektorym moze
sprawiac przyjemnośc, ale włazic tam z buciorami tego zadne dupsko nie
wytrzyma.
Nawet oglupiałego mohera. Gdyby kosciół sie samoograniczył uznał stra
zasade: co boskie i co cesarskie...... itd. wtedy nie byloby sprawy krzyzy
itp.
Ale kosciół to ludzie i to ludzie o mentalnosci skrajnie bolszewickiej.
Masz racje CYC kosciół sam sam zjada własny ogon. Cały autorytet jaki
osiagnąl w minionych dziesiecioleciach postawil na szali walki ktora musi
przegrac.
To tylko kwestia czasu. I w sumie szkoda tutaj też sie zgadzam  z toba, bo
wartości typu nie kradnij, nie zabijaj sa uniwersalnie dobre.
Ale kosciół zochydzi sam siebie i pozostana przy nim tylko najbardziej
skrajni i zatwardziali w rodzaju np. Piotra czy niejakiego Heska o ABC nie
wspominajac.

sofu

Data: 2009-12-06 18:35:32
Autor: cyc
Pytanie do ABC

> [...]

Ale kosciół zochydzi sam siebie i pozostana przy nim tylko najbardziej
skrajni i zatwardziali w rodzaju np. Piotra czy niejakiego Heska o ABC nie

Najgorsze jest to , ze z takiej  sytuacji zdaje sobie sprawe zdecydowana wiekszosc spoleczenstwa w tym politycy z tych najwyzszych pulek . Niestety brak komukolwiek odwagi powiedziec klerowi stanowcze " nie !" i sprowadzic ludzi kosciola na ziemie bo poki co mentalnie i takze fizycznie z uwagi na nieograniczone wrecz mozliwosci materialne  zyja jak w niebie . "Ich krolestwo , nie jest z tej ziemi" , ktorym to cytatem Chrystusa chetnie sie posluguja zas przynaleznosc panstwowa podkreslaja wylacznie wtedy, kiedy sie im to oplaci . Kiedy przychodzi ich rozliczac , krytykowac i podsumowywac czesto niechlubna dzialalnosc, najchetniej odwoluja sie do tego , ze ich sadzic bedze kto inny a nie panstwo !. To czesto slyszana z ich ust opinia . Mysle , ze czas najwyzszy pokazac im , ze sie myla bowiem sa obywatelami tego panstwa i to takimi samymi jak kazden z nas .
Spolegliwosc wobec nich czyni ich odwaznymi ale takze bezczelnymi co widac po rosnacych wciaz zadaniach
przy czym odwaga ich tak dlugo ma swoja moc , jak dlugo ktos na nich nie tupnie . Dali temu przyklady tak za rozbiorow , jak i w czasie okupacji a rowniez za komuny . Chlubne wyjatki dzisiaj przywolywane sa przez nich jako norme ich zachowania co jest oczywistym zaklamaniem . Tak bylo zawsze . Kosciol zawsze mial w swoich szeregach roznej masci ideowcow i nigdy im nie przeszkadzal a nie robil tego tylko dlatego , ze zawsze mogl sie potem odwolywac do tych , ktorzy okazali sie wygranymi . W czasie okupacji byli ksieza walczacy w podziemiu ale nie malo bylo tez takich , ktorzy wspolpracowali z Niemcami . Gdyby nie daj Boze Hitler wygral , dzisiaj slyszelibysmy pewnie , ze kosciol zawsze byl po jego stronie  .
To samo bylo za komuny . Bylo kilku w opozycji ale wiekszosc z nia wspolpracowala w tym z SB . Dzisiaj jednak kosciol odwoluje sie do czynow ks. Popieluszki robiac z niego swietego , tego samego Popieluszki , ktoremu Glemp za dzialalnosc opozycyjna  skazal  na wygnanie  do Watykanu , czemu ten sie nie podporzadkowal . Tych kilku , ktorzy zasluzyli na szacunke bo nie splamili sie wspolpraca dzisiaj stanowia dla kosciola zaslone za ktora kryja sie wszyscy ksieza tamtych czasow w tym cala rzesza biskupow i kardynalow .
Jacy jednak byli wie wiekszosc w tym ks. Isakowicz , ktorego za prawde zgnoili .

cyc

Data: 2009-12-05 22:56:18
Autor: abc
Pytanie do ABC
CYC teraz bedzie tak ze zdolne dziecko ale niechodzace na religie bedzie
dyskryminowane przy przyjeciu na studia.

Kult jest rdzeniem kultury.  Nieposyłanie dziecka na lekcje religii jest równoznaczne z hodowlą barbarzyńcy, który nie będzie rozumiał otoczenia.

Data: 2009-12-05 23:27:48
Autor: zeusx
Pytanie do ABC

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:hfejdr$so1$1node2.news.atman.pl...

[...]

Bredzisz i się jeszcze tymi bredniami martwisz.
Podpowiem ci. Poproś kogoś żeby ci policzyl dwie średnie, 5,5,5,5,5(ostanie z religii) i 5,5,5,5 (bez religii) i je sobie porównaj. Potem poproś kogoś by ci to wytłumaczył.
zx

Data: 2009-12-06 10:35:44
Autor: cyc
Pytanie do ABC

Użytkownik "zeusx" <zeusy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hfemp3$fm9$1news.onet.pl...

[...]

a Ty policz  5,5,5,2 ( otatnie z religii ) i 5.5.5.5 . Potem poros kogos aby Ci to wytlumaczyl .

cyc

Data: 2009-12-05 23:24:02
Autor: zeusx
Pytanie do ABC

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hfdblh$8eo$1news.onet.pl...
[...]

To ci podpowiada twoja logika?
Nie, powinniśmy płacić tylko tyle ile pozwala istnieć państwu minimum a resztą decydować samemu. I za wszystko płacic. Nic nie mieć darmo bo to darmo duzo więcej kosztuje.
A co ty z tą dzisięciną? W jaki sposób ją płacisz?

zx

Data: 2009-12-06 10:48:07
Autor: cyc
Pytanie do ABC

Użytkownik "zeusx" <zeusy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hfemi1$f3e$1news.onet.pl...

[...]

Po piertwsze , nie ma na swiecie i nie bedzie nigdy panstwa , ktore nie zbiera lub nie bedzie zbrierac podatkow !.
Z chwila kiedy skonczylyby sie podatki , skonczy sie panstwowosc  Idzie tylko o ich wielkosc a nie o to czy maja byc , czy nie !.
Co z dziesiecina ? a no to , ze poki co panstwo na kosciol lozy ok. 10 mld zl/rocznie .
Poki co nie jest to jeszcze dziesiesiata czesc dochodow panstwa  .
Trzeba dodac , ze sa to pieniadze z pominieciem tych , ktore loza na kosciol indywidualni obywateli w postaci tacy i na takie "uslugi " jak pogrzeb , slub itd.W sumie bedzie to juz znacznie wiecej ale nadal nie bedzie to jeszcze dzisiecina ale wszystko wskazuje na to , ze idzie " ku lepszemu " bo apetyty kleru sa nieograniczone a spolegliwosc politykow wobec nich w poszukiwaniu  ambonowego wsparcia taka sama . Darowuja nie swoje ( co podkreslam z cala moca ) bez zenady i skrupulow .

cyc

Data: 2009-12-06 16:37:04
Autor: Piotr
Pytanie do ABC
Dnia Sat, 5 Dec 2009 23:24:02 +0100, zeusx napisał(a):

[...]

Cyc nie przyklada się do czytania, nie ma na to czasu, bo produkcja jadu to
rzecz czasochłonna. Nie doczytał, że napisałem " w najlepszych latach", a było to dosyć dawno
temu, i gaworzy jakby właśnie przed chwilą wrócił z robienia stosownej
opłaty.
Piotr

Data: 2009-12-06 18:40:25
Autor: cyc
Pytanie do ABC

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1y0iji8vqisy1.tpipxcydep33$.dlg40tude.net...
[...]

Dla mohera prawda zawsze bedzie jadem !. Taka juz wasza moherowo-rydzykowa natura .
Do was dociera tylko to, co powie wasz guru co z najwyzszym zduieniem przyjmuje glowie dlatego , ze jego belkot zrozumiec jest nie lada sztuka . Logiki w tym tyle ile nauki w jego doktoracie i uczciwosci w poczynaniach !.

cyc

Data: 2009-12-06 20:11:19
Autor: Piotr
Pytanie do ABC
Dnia Sun, 6 Dec 2009 18:40:25 +0100, cyc napisał(a):

[...]

A jaka prawda? Odniosłeś się do czegokolwiek? Powyżej też tylko same
ogólniki, ad personam.
Piotr

Data: 2009-12-03 16:14:36
Autor: zbig
Pytanie do ABC

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:hf85of$m25$1nemesis.news.neostrada.pl...
Kto nie spełnia niedzielnego obowiązku uczestnictwa w składaniu Ofiary Bogu,
ten popełnia grzech śmiertelny.  Dusza człowieka zmarłego w stanie grzechu
śmiertelnego zaraz idzie do piekła.

Czy jest gdzieś to napisane w Piśmie Świętym?
Tylko nie wyjeżdzaj mi z jakąś  karkołomną interpretacją?
Np. że jak pójdę w niedzielę na mszę to spełniam obowiązek uczestnictwa w składaniu ofiary Bogu. a jak pójdę dajmy na to w środę to już nie.
Z twojego wywodu wynika, ze jeżeli bedę chodził codziennie na mszę, przez całe życie, a raz w niedzielę nie pójdę to znajduję się w stanie grzechu śmiertelnego. Czy to ma jakikolwiek sens?
Czy myślisz , ze Bóg jest taki głupi jak ty?

Data: 2009-12-03 17:47:14
Autor: games
Pytanie do ABC
abc pisze:
> [...]

ofiarą przebłagalną.

"Dusza człowieka zmarłego w stanie grzechu

Powiedz mi ABC kiedy chrystus wypowiedzial te slowa ?

A moze sa takowe w starym testamencie czyli historii zydzia zydow i ich obyczajow na przestrzeni kilku tysiecy lat ?

W ich tradycji nie ma piekla i nieba.

Data: 2009-12-03 18:12:24
Autor: abc
Pytanie do ABC
> [...]

A moze sa takowe w starym testamencie czyli historii zydzia zydow i ich
obyczajow na przestrzeni kilku tysiecy lat ?

Poszukaj sobie np. tu:
 http://www.teologia.pl/m_k/zag08-2d.htm#4.%20Wieczna

Data: 2009-12-03 21:07:49
Autor: games
Pytanie do ABC
abc pisze:
[...]

Co ty pierdolisz klecho o jakich katechizmach pisanych przez polidiotow,

pytam konkretnie o slowa jezusa z tego co wyczytalem z dostepnych przekazow to nigdy nie mowil o niebie ani o piekle ale o krolestwie niebieskim i to nawet nie dokladnie tak bo w doslownym przekladzie brzmi to calkiem inaczej a klechy oczywiscie uproscily jak wszystko co robia.

A starym testamencie jest mowa "szeol'u" nigdy o piekle .

Kiedy wy debile nauczycie sie prawdziwych nauk chrystusa i je zrozumiecie, dookola tylko miliony interpretacji a slowa jezusa trzeba rozumiec doslownie tak jak mowil z tym ze niestety ale dla dzisiejszego kowalskiego jego slowa byly by malo zrozumiale bo od nauk proroka dziela nas 2 tysiace lat i kilkaset przeklaman w przekazie.

Data: 2009-12-03 21:24:39
Autor: abc
Pytanie do ABC
pytam konkretnie o slowa jezusa z tego co wyczytalem z dostepnych przekazow to nigdy nie mowil o niebie ani o piekle

To poczytaj  jeszcze tu:
http://watchtower.org.pl/w_obronie_wiary-28.php

Data: 2009-12-04 14:37:32
Autor: games
Pytanie do ABC
abc pisze:
pytam konkretnie o slowa jezusa z tego co wyczytalem z dostepnych przekazow to nigdy nie mowil o niebie ani o piekle

To poczytaj  jeszcze tu:
http://watchtower.org.pl/w_obronie_wiary-28.php

Co ty za linki baranie zapodajesz? Czy Chrystus byl grekiem ? Nie wiec przeklad grecki juz jest przeklamany a to

". O piekle tak jak Jezus nauczali chrześcijanie pierwszych wieków:"

swiadczy o tym ze chrzescijanie to banda idiotow poniewaz jedynie chrystus byl prorokiem zreszta za takiego uwazaja go tez muzulmanie poczytaj abc koran moze przejrzysz na oczy.

Data: 2009-12-05 22:46:45
Autor: sofu
Pytanie do ABC

Użytkownik "games" <games@games.home.pl> napisał w wiadomości
abc pisze:

> [...]

chrystus byl prorokiem zreszta za takiego uwazaja go tez muzulmanie
poczytaj abc koran moze przejrzysz na oczy.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

On nie przejży na oczy bo "wie lepiej".....
Swoja droga ludzie nawet wiedzac ze islamisci uwazaja Jezusa jedynie za
proroka nie wie dla czego tak sie dzieje?
A sprawa jest prosta. Nawet gdyby Jezus byl synem bozym to nie znaczy ze
jest Bogiem. Bóg bowiem wedlug Żydów jest jedynym bogiem. A to jest ich
"legenda" starotestamentowa.
Łaczenie go w razem z Bogiem i na dodatek dodawanie do tego jakiegos
enigmatycznego Ducha Swietego a na dokładke Matke Boska ktora nie wiedziec
czemu stoi dzis  mieomal na pierwszym miejscu w KRK (ja wiem dla czego) to
juz cala rodzina z przyległosciami. Jak do tego dodamy apostółow i świetych
(czesto morderców i zbrodniarzy), nieomylnosc papiezy i teologiczne dogmaty
ustalone na przestrzeni wieków, to mamy niezły pasztet.
To tak jak bylo z komunizmem. Najpierw byl marksizm. Potem
marksizm-leninizm, a potem nagle eksplodował stalinizm ze Stalinem jako
bogiem komunizmu wiekszym od samego Lenina. Czym dalej w las tym wiecej
drzew chciało by sie powiedziec.

sofu

Data: 2009-12-05 22:59:27
Autor: abc
Pytanie do ABC
Bóg jest jeden jednością natury, ale w trzech rzeczowo różnych Osobach:
Ojcu, Synu i Duchu Świętym, które stanowią Trójcę Przenajświętszą.

Data: 2009-12-05 23:26:04
Autor: Konstanty Wycirowski
Pytanie do ABC

"abc" <abc@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hfeloj$6a2$1nemesis.news.neostrada.pl...
Bóg jest jeden jednością natury, ale w trzech rzeczowo różnych Osobach:
Ojcu, Synu i Duchu Świętym, które stanowią Trójcę Przenajświętszą.

To co? Rozmnożył się? Bo w Starym Testamencie chyba nie było gołąbków i partenogenetycznych chrystusków?
A cały nowy testament został stworzony tylko i wyłacznie w celu "Uprawomocnienia" KK!

Data: 2009-12-05 23:57:46
Autor: zeusx
Pytanie do ABC

Użytkownik "Konstanty Wycirowski" <kucio@pucio.de> napisał w wiadomości news:hfemlu$cht$1news01.versatel.de...

[...]

Jeszcze byś się zdziwił jak duża jest twoja ignorancja. Ale to raczej na psr.
zx

Data: 2009-12-03 20:44:07
Autor: Polok_prawdziwy
Pytanie do ABC
abc wrote:

A niełodpedziołeś mi jesce na moje wontpliwości - niedowno tak pisołem:

"- mugbyś mie troseckem wtej materyji uświadomić...?

Tak chodzem i myślem... i myślem...

- co właściwie ANIOŁYśWINTE pomindzy nogami majom - sparkem, cy
kukaracem...?

Bojak ino kukarace, to syćkie pedorastami być musom...!

Ajak sparki, to comiesiencnom cieckom śmierdzieć musom...!

FUJ....!!!

A moze łone MISANE som...!?

Wim - nawzajem siem molestujom i maluśkich aniołkuw dostowajom...!

Ino niewim, cy łone siem normalnie rodzom, cytes JOJKA skłodajom...?

Wyjaśnij mi, piknie prosem, bośty fachowiec jest..."

Data: 2009-12-03 21:09:41
Autor: games
Pytanie do ABC
Polok_prawdziwy pisze:

[...]

O wlasnie abc dla wielu ludzi jakby uslyszeli doslowny przeklad slow jezusa to tak jakby posluchali poloka prawdziwego, polowa jest zrozumiala reszty trzeba sie domyslic.

Data: 2009-12-03 22:32:21
Autor: Polok_prawdziwy
Pytanie do ABC
games wrote:

Polok_prawdziwy pisze:
abc wrote:

[...]

Chmmmm....
- nierozumis połowy...?

Amoze musiołbyś siem z gramatyki jendzyka polckiego podciongnońć
troseckem...?

Alenic...
- jak cegosik nierozumis, to łobjaśnić ci mogem...

Data: 2009-12-03 13:29:49
Autor: Stan
Pytanie do ABC
Sofu, gdyby Hitler chodził do Kościoła słyszałby 5 przykazanie -"nie zabijaj". Nie byłoby więc II wojny światowej, holokaustu, dziesiątków milionów ofiar.Stalin również nie chodził do Kościoła.
Pamiętaj. że Kościół z którego drwisz nie namawia do niczego złego, nikogo nie zgorszył ani wyprowadził na manowce.Stan __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4640 (20091126) __________

Data: 2009-12-03 16:59:29
Autor: sofu
Pytanie do ABC

Użytkownik "Stan" <kowalikstan@iwp.pl> napisał w wiadomości
[...]

Ja bynajmniej nie drwie z koscioła chociaz moze to tak wyglada.
Ja jestem szczerze zaniepokojony poczynaniami KRK.
Zawłaszczaniem nieomal fizycznie panstwa Polskiego i niszczeniem  co prawda
słabej ale zawsze demokracji, w tym kraju.
Ludzie powinni miec wybór w co chca wierzyc i jak maja życ w granicach
prawa.
Kociół chce im to prawo odebrać. Upodabnia sie w tym do kumunistów ktorzy
tez chcieli zawłaszczyc dusze i ciala Polaków.
Nie wiem skad jestes. Ale jesli nie jestes z Polski to byc moze
niepostrzegasz tego zbyt wyraziscie?!
To nie przypadek ze w szkołach na sile wprowadzono religie, stopnie liczone
do sredniej.
Niedlugo ktos kto nie bedzie chodzil na religie moze nie zdac do nastepnej
klasy. Równiez ten ktory nie bedzie mial pozytywnej oceny z tego
"przedmiotu". Upierdliwi katecheci moga wiele namieszac.
Czy o to chodziło gdy zrzucano po kilkudziesiu latach zniewolenia komunizm?
Czy moskiewska niewola ma sie zamieniac w watykanską?

sofu

Data: 2009-12-03 17:42:30
Autor: Piotr
Pytanie do ABC
Dnia Thu, 3 Dec 2009 16:59:29 +0100, sofu napisał(a):

[...]

A w jaki sposób się to dokonuje? Przez przywrócenie lekcji religii i
zostawienie na scianie symbolu, który wisi na niej od setek lat? To są
puste słowa o zawałaszczaniu. Kraj jest istotnie zawłaszczony, ale nie
przez kościół.
Piotr

Data: 2009-12-06 12:56:07
Autor: BarnabaRudge
Pytanie do ABC

> [...]

zostawienie na scianie symbolu, który wisi na niej od setek lat? To są
puste słowa o zawałaszczaniu. Kraj jest istotnie zawłaszczony, ale nie

-- -- -- -- -- -- -

Dyskusja z toba to tak jakby z drewnianym klocem gadał.
Jesli ty nie widzisz zawłaszczania panstwa to chyba jestes slepy.
Czy ty w ogole wiesz co to znaczy panstwo i komu czemu ma słuzyc?
Ty tylko jak dotad poznałes co to jest kruchta i ksiadz dobrodziej i z tym
utożsamiasz panstwo.
Dla tego masz wspolny jezyk jedynie z podobnymi do ciebie w rodzaju ABC,
ktory prawdopodobnie jest zwykłym prowokatorem.

sofu

Data: 2009-12-06 16:39:35
Autor: Piotr
Pytanie do ABC
Dnia Sun, 6 Dec 2009 12:56:07 +0100, BarnabaRudge napisał(a):

[...]

A tak konkretnie, poza uwagami na temat mojej natury, to masz coś do
powiedzenia w temacie?
Piotr

Pytanie do ABC