Pytanie do ABC

Data: 2009-12-03 13:29:49
Autor: Stan
Pytanie do ABC
Sofu, gdyby Hitler chodził do Kościoła słyszałby 5 przykazanie -"nie zabijaj". Nie byłoby więc II wojny światowej, holokaustu, dziesiątków milionów ofiar.Stalin również nie chodził do Kościoła.
Pamiętaj. że Kościół z którego drwisz nie namawia do niczego złego, nikogo nie zgorszył ani wyprowadził na manowce.Stan __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4640 (20091126) __________

Data: 2009-12-03 16:59:29
Autor: sofu
Pytanie do ABC

Użytkownik "Stan" <kowalikstan@iwp.pl> napisał w wiadomości
[...]

Ja bynajmniej nie drwie z koscioła chociaz moze to tak wyglada.
Ja jestem szczerze zaniepokojony poczynaniami KRK.
Zawłaszczaniem nieomal fizycznie panstwa Polskiego i niszczeniem  co prawda
słabej ale zawsze demokracji, w tym kraju.
Ludzie powinni miec wybór w co chca wierzyc i jak maja życ w granicach
prawa.
Kociół chce im to prawo odebrać. Upodabnia sie w tym do kumunistów ktorzy
tez chcieli zawłaszczyc dusze i ciala Polaków.
Nie wiem skad jestes. Ale jesli nie jestes z Polski to byc moze
niepostrzegasz tego zbyt wyraziscie?!
To nie przypadek ze w szkołach na sile wprowadzono religie, stopnie liczone
do sredniej.
Niedlugo ktos kto nie bedzie chodzil na religie moze nie zdac do nastepnej
klasy. Równiez ten ktory nie bedzie mial pozytywnej oceny z tego
"przedmiotu". Upierdliwi katecheci moga wiele namieszac.
Czy o to chodziło gdy zrzucano po kilkudziesiu latach zniewolenia komunizm?
Czy moskiewska niewola ma sie zamieniac w watykanską?

sofu

Data: 2009-12-03 17:42:30
Autor: Piotr
Pytanie do ABC
Dnia Thu, 3 Dec 2009 16:59:29 +0100, sofu napisał(a):

[...]

A w jaki sposób się to dokonuje? Przez przywrócenie lekcji religii i
zostawienie na scianie symbolu, który wisi na niej od setek lat? To są
puste słowa o zawałaszczaniu. Kraj jest istotnie zawłaszczony, ale nie
przez kościół.
Piotr

Data: 2009-12-06 12:56:07
Autor: BarnabaRudge
Pytanie do ABC

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]

zostawienie na scianie symbolu, który wisi na niej od setek lat? To są
puste słowa o zawałaszczaniu. Kraj jest istotnie zawłaszczony, ale nie

-- -- -- -- -- -- -

Dyskusja z toba to tak jakby z drewnianym klocem gadał.
Jesli ty nie widzisz zawłaszczania panstwa to chyba jestes slepy.
Czy ty w ogole wiesz co to znaczy panstwo i komu czemu ma słuzyc?
Ty tylko jak dotad poznałes co to jest kruchta i ksiadz dobrodziej i z tym
utożsamiasz panstwo.
Dla tego masz wspolny jezyk jedynie z podobnymi do ciebie w rodzaju ABC,
ktory prawdopodobnie jest zwykłym prowokatorem.

sofu

Data: 2009-12-06 16:39:35
Autor: Piotr
Pytanie do ABC
Dnia Sun, 6 Dec 2009 12:56:07 +0100, BarnabaRudge napisał(a):

[...]

A tak konkretnie, poza uwagami na temat mojej natury, to masz coś do
powiedzenia w temacie?
Piotr

Pytanie do ABC