Pytanie do ABC o dzieci poczetych bez sakramentu małżenstwa

Data: 2010-09-06 21:41:43
Autor: sofu
Pytanie do ABC o dzieci poczetych bez sakramentu małżenstwa
Mam pytanie jak kosciól patrzy na dziecko poczete z rodziców nie majacych
sakrametu małzenstwa, żyjacych na tzw. kocią łapę?

sofu

Data: 2010-09-07 07:19:43
Autor: abc
Pytanie do ABC o dzieci poczetych bez sakramentu małżenstwa
Mam pytanie jak kosciól patrzy na dziecko poczete z rodziców nie majacych
sakrametu małzenstwa, żyjacych na tzw. kocią łapę?

Bękartom udziela się chrztu jeśli istnieje uzasadniona nadzieja, że dziecko
będzie wychowane po katolicku; jeśli jej zupełnie nie ma, chrzest należy
odłożyć, powiadamiając rodziców o przyczynie.

Data: 2010-09-06 23:31:06
Autor: robertbig
On 7 Wrz, 07:19, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> Mam pytanie jak kosciól patrzy na dziecko poczete z rodziców nie majacych
> sakrametu małzenstwa, żyjacych na tzw. kocią łapę?

Bękartom udziela się chrztu

Ty łachudro. Jak sie wyrażasz o dzieciach?
Te dzieci maja gdzies Pedofilskie Sekty i ich rytuały strzyzenia
owiec.

Chój was strzeli juz niedługo ,czarnuchy.  Sami  sie unicestwicie
wyrodki       społeczne.
Niezdolne  do zycia rodzinego dziwolągi.
Co wy macie do powiedzenia ? Skrzywione psychicznie i emocjonalnie
osobniki .
Z popapranym mózgiem.
Schowane w akcie desperacji za sutannami. Które o zgrozo daja wam
władze nad ludzmi.
Czy to nie paradoks? Ktos to zauważa.

Dzieci chcecie wychowywać??! Swoje sobe wychowujcie ,zboczki.
I za swoje bierzcie odpowiedzialnośc. Od czyichs won chamy.

Data: 2010-09-07 08:48:03
Autor: konieczko
W dniu 2010-09-07 07:19, abc pisze:
[...]

A jesli ojcem jest sukienkowy to oprocz kasy dla matki dziecko jest chrzczone ?

Data: 2010-09-07 08:56:14
Autor: dK

Użytkownik "konieczko" <troll@ops.pl> napisał w wiadomości news:i64n70$loc$2news.onet.pl...
[...]

========================
No przecież będzie wychowane po katolicku z najlepszego wręcz bo ojcowskiego źródła

dK

Data: 2010-09-07 09:31:43
Autor: sofu

--

Pięknie dziękuję za informacje!

sofu

--

Dom Pana piękny jest ..
..... a na odrzwiach jego wyraźnie stoi: psom, kurwom i księżom katolickim -

Data: 2010-09-07 14:49:50
Autor: ab.666

"sofu" <manhunter1@o2.pl> wrote in message
Mam pytanie jak kosciól patrzy na dziecko poczete z rodziców nie majacych
sakrametu małzenstwa, żyjacych na tzw. kocią łapę?

Np. tak jak Rydzyka.
On takie dziecko jest.

ab.

Data: 2010-09-08 15:52:37
Autor: Jesienny
ab.666 napisał:

[...]

Trafiony! :D

--
Spragniony wrażeń? Zimny Lech.

Pytanie do ABC o dzieci poczetych bez sakramentu małżenstwa