Pytanie do Dietera.

Data: 2009-06-27 01:17:57
Autor: Endriu
Pytanie do Dietera.
No to wyrysuj nam jakis wykres.
Jak to się wszystko rozkorelowało.... ?

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-06-27 22:16:39
Autor: Robert Krassowski. Alkortrade
Pytanie do Dietera.
w innej kwestii, ale rowniez do Dietera. ile jeszcze chwil (i ile trwa chwila):

"Subject: Jeszcze chwila odpoczynku dla zapietych w kredyty walutowe"

pzdr
RK

Data: 2009-06-29 10:23:59
Autor: michaça
Pytanie do Dietera.
w innej kwestii, ale rowniez do Dietera. ile jeszcze chwil (i ile trwa chwila):

i czy Dieter bral pod uwage pojawienie sie nowych, chyba dosc duzych graczy - NBP czy jego szwajcarski odpowiednik...

Data: 2009-07-01 01:02:42
Autor: Adam Sito
Pytanie do Dietera.
i czy Dieter bral pod uwage pojawienie sie nowych, chyba dosc duzych graczy - NBP czy jego szwajcarski odpowiednik...

NBP nazywasz dużym graczem?

--
AS

Data: 2009-07-01 08:01:17
Autor: Ritchie
Pytanie do Dietera.
Adam Sito <adamsito@poczta.onet.pl> napisał(a):
> i czy Dieter bral pod uwage pojawienie sie nowych, chyba dosc duzych > graczy - NBP czy jego szwajcarski odpowiednik...

> [...]

Ja mysle, ze to NBP i jego szwajcarski odpowiednik z cala pewnoscia wzieli pod uwage prognoze Dietera ;)

--

Pytanie do Dietera.