Pytanie do Dietera - co dalej na GPW?

Data: 2009-06-10 10:26:46
Autor: XXL
Pytanie do Dietera - co dalej na GPW?
Dieter: przypominam Ci, że nie wywiązałeś się z obietnicy podania swojej
prognozy na najbliższe miesiące.
Wprawdzie już w grudniu i na początku stycznia podałeś prognozę wzrostów
(hossy?) aż do jesieni ale nie podałeś docelowych poziomów.
Czy doczekamy się tej prognozy czy napiszesz uczciwie, że nie wiesz bądź nie
jesteś pewien.

Trudno nie dostrzec, że trwająca silna fala wzrostowa ma czysto techniczne
podłoże i nie ma przesłanek fundamentalnych na jej kontynuację ani na naszej
giełdzie ani w Europie a przede wszystkim w USA.

Czy zmierzysz się z cytowaną tu przeze mnie prognozą S.Dębowskiego, który
zapowiada nieuchronne nadejście w ślad za USA silnej kilkumiesięcznej fali
spadkowej, która potrwa aż do jesieni?

Data: 2009-06-10 12:43:43
Autor: Dieter
Pytanie do Dietera - co dalej na GPW?
Ja sie nie znam.

D.

Data: 2009-06-10 12:54:38
Autor: Ingarden
[...]

Świetne.

Takie pytanie - czemu kolejna "fala wzrostowa" nie może zostać wywołane na "podłożu AT" (cokolwiek by to miało oznaczać), skoro.. -> pierwsza część Twojego zdania.

Uważaj na maliny.

--
le

Data: 2009-06-10 12:57:37
Autor: komunista0
[...]

Problem w tym, że i Dieter i inni analitycy nie żyją z tego co czytający ich zarobią. Teoretycznie mogło by tak być tylko po co jeżeli można żyć z tego co czytający stracą!!!

Data: 2009-06-10 11:21:56
Autor: XXL
Pytanie do Dietera - co dalej na GPW?
komunista0@op.pl napisał(a): Problem w tym, że i Dieter i inni analitycy nie żyją z tego co czytający ich zarobią. Teoretycznie mogło by tak być tylko po co jeżeli można żyć z tego co czytający stracą!!!
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Dla jasności - nie zapytałem Dietera dlatego, że chcę kierować się jego
prognozami.
Nie gram na kontraktach ani tym podobnych ryzykownych instrumentach.

Chodziło mi tylko o to, że Dieter nie wywiązał się ze swojej obietnicy.
Założył parę tygodni temu wątek, w którym pytał o prognozy do listopada 2009r.
Pytany napisał, że swoją prognozę poda na końcu, żeby niczego nie sugerować.
Zrobił z gęby cholewę bo prognozy nie podał.
Oczywiście to tylko zabawa, bo nikt tu nie jest jasnowidzem ale jak się
powiedziało A to wypada powiedzieć B.

Data: 2009-06-10 13:29:44
Autor: komunista0
[...]

Ależ ja Cię doskonale zrozumiałem, ale chciałem dorzucić swoje spostrzerzenia. Z tego co zauważyłem Dieter nie robi z gęby cholewy. Każdy jego post jest doskonale przemyślany, może za wyjątkiem politycznych. Ta zagrywka też.

Data: 2009-06-10 13:30:09
Autor: Dieter
Pytanie do Dietera - co dalej na GPW?
Masz jakas obsesje na moim punkcie albo ultrakompleksy.

D.

Data: 2009-06-10 14:04:40
Autor: george

"Dieter" <dieter@autograf.pl> wrote in message news:h0o5g6$5ds$1inews.gazeta.pl...
Masz jakas obsesje na moim punkcie albo ultrakompleksy.

D.

raczej cie poprostu wypunktował..
george

Data: 2009-06-10 15:20:56
Autor: Pafcik
Pytanie do Dietera - co dalej na GPW?
grzecznie konkretnie przypomniał ci to co sam napisałeś i do czego sam się zobowiązałeś

gdzie tu obsesja czy kompleksy

raczej docenia cię i liczy sie z twoim zdaniem

problem tylko w tym że ty tego swojego zdania nie chcesz przedstawic,

Data: 2009-06-12 20:12:19
Autor: EMS
Pytanie do Dietera - co dalej na GPW?
Ja, podobnie jak Dieter, tez sie nie znam.. ale rozumiem, ze Ty grasz na akcjach.. czyli nieryzykownych instrumentach? no chyba, ze grasz na flecie..

Data: 2009-06-10 13:10:50
Autor: komunista0
[...]

Jak to nie ma, a wczorajsza nagonka medialna? Jeżeli zapada decyzja, że cały zysk PKO jest przeznaczony na dywidendę, niby dlatego, że brakuje kasy w budżecie, to wnioski same się nasuwają, ze i KGHM też tak postąpi. Jest kasa do podziału to i jest hossa!!!

Data: 2009-06-10 13:20:17
Autor: skippy

Użytkownik <komunista0@op.pl> napisał w wiadomości news:6069.00000979.4a2f94banewsgate.onet.pl...

[...]

A doczytałeś, ze równoczesnie ma byc emisja z Prawem Przymusu na 5mld?

Data: 2009-06-10 13:34:12
Autor: komunista0
> [...]

> PKO jest przeznaczony na dywidendę,...

A doczytałeś, ze równoczesnie ma byc emisja z Prawem Przymusu na 5mld?

No to dodatkowo uzasadnia hossę:-) --

Data: 2009-06-10 15:15:03
Autor: Jerzy Olszewski
skippy pisze:
PKO jest przeznaczony na dywidendę,...

A doczytałeś, ze równoczesnie ma byc emisja z Prawem Przymusu na 5mld?

Popatrz Skippy, jakie to proste, a głupole twierdzą, że nie ma darmowych obiadów. Że też inne spółki tego nie robią. Po prostu pieniądze leżą na ulicy. Jednak Tusk , to geniusz :)))

Data: 2009-06-10 15:20:02
Autor: Endriu
[...]

Panie Jerzy, a może Pan objaśnić - mnie niedoświadczonemu obserwatorowi giełdy -  na czym polega to tajemnicze Prawo  Przymusu ?.
Czyżby istaniał jakowyś obowiązek kupowani dodatkowych akcji dla tych którzy je już dzisiaj posiadają ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-06-10 15:48:15
Autor: Jerzy Olszewski
Endriu pisze:
[...]

Chyba prawo poboru ?

"Prawo przymusu", to wyrażenie wewnętrznie sprzeczne, tak jak "demokracja socjalistyczna"

Data: 2009-06-10 15:53:50
Autor: Endriu
Pytanie do Dietera - co dalej na GPW?

Chyba prawo poboru ?

"Prawo przymusu", to wyrażenie wewnętrznie sprzeczne, tak jak "demokracja socjalistyczna"

No właśnie sam się trochę dziwię. Więc czy to prawo poboru jest "obowiązkowe" do wykupienia ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-06-10 16:19:43
Autor: Jerzy Olszewski
Endriu pisze:
[...]

Prawo poboru jest mechanizmem pozwalającym wszystkim dotychczasowym akcjonariuszom utrzymać, jeśli tego by chcieli, taki sam udział procentowy w kapitale spółki, po nowej emisji , jaki mieli przed nią.

Jest to prawo (a więc nie obowiązek). Najczęściej jest to prawo zbywalne , którym handluje się na giełdzie, ale nie zawsze tak jest , bo niekiedy zarządy nie występują o dopuszczenie tych praw do obrotu na rynku regulowanym. Czasem prawo to jest w ogóle bez wartości, gdy relacja ceny emisyjnej do ceny rynkowej jest niekorzystna (por. np igroup obecnie).

Spółki giełdowe, które szanują swoich akcjonariuszy, przeważnie wprowadzają nowe emisje z tym prawem. Są od tego wyjątki, np. gdy spółce zależny na konkretnym inwestorze branżowym, który może wnieść do spółki , poza kapitałem, nową jakość. Wtedy , w tych wyjątkowych okolicznościach, akcjonariusze mogą zgodzić się na emisję bez prawa poboru pod konkretnego akcjonariusza strategicznego.

W tym konkretnym przypadku (banku PKO BP SA) prawdopodobnie nie dość ,że Rząd (który ma coś ok. 60% akcji) wydrenuje ten bank z bardzo obecnie cennego kapitału za pomocą dywidendy, to jeszcze, jak przypuszczam, zamierza sprzedać swoje prawa poboru i w ten sposób obniżyć procent posiadanego kapitału poniżej 50 i doprowadzić w ten sposób do quasi-prywatyzacji ostatniego istotnego Banku z przewagą krajowego kapitału.

Inny wariant jest taki, że ponieważ dywidenda będzie całkiem niedługo, a podwyższenie kapitału za kilka lub kilkanaście miesięcy, a więc będzie to rodzaj kredytu dla budżetu, a wszystko po to tylko, by nie przyznać racji oponentom, że budżet się sypie i przerzucić koszty "na potem", w myśl zasady - "po nas , choćby dżungla".

Wszystko , to dzieje się w chwili , gdy rządy większości cywilizowanych krajów ładują olbrzymie sumy pieniędzy budżetowych właśnie w swoje narodowe banki, by mogły na dnie kryzysu przejmować najwartościowsze aktywa leżące na stole do wzięcia. Nasz rząd robi dokładnie odwrotnie - ratuje poroniony budżet - kosztem możliwości największego banku.

To tak nas szybko...

Data: 2009-06-10 17:32:20
Autor: skippy

Użytkownik "Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> napisał w wiadomości news:h0obol$1l2$1atlantis.news.neostrada.pl...
skippy pisze:
[...]

Stwierdziłem fakt; że nie są wyprowadzane pieniądze z PKO, tylko Przymusem Poboru od ludzi.
Przeciez reasumując w PKO przybedzie kasy, a nie ubędzie.

Prawo poboru to nie zadne prawo, tylko de facto Przymus Poboru.
Jakich byście tu głupich formuł naukowych nie nawklejali.

Natomiast Ty musisz przywalić.
Obłąkało Cie politycznie, Jerzy.
Broń lepiej Wielkiego Brata, bo  mu Ziobro zagraża bardziej, niż Tusk.

Pozdrawiam

Data: 2009-06-10 18:53:47
Autor: Jerzy Olszewski
skippy pisze:
Użytkownik "Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> napisał w wiadomości Natomiast Ty musisz przywalić.
Obłąkało Cie politycznie, Jerzy.
Broń lepiej Wielkiego Brata, bo  mu Ziobro zagraża bardziej, niż Tusk.

Pozdrawiam

Do tego stopnia, że Wybiorcza na szybko zrobiła badanie opinii społecznej i wyszło jej natychmiast, że Ziobro ma większe szanse na prezydenturę od Kaczyńskiego. Już taka fajna intryga się szykowała, a tu .... masz babo placek. Ziobro z Kaczyńskim robią wspólną konferencję prasową i znowu nic z tego :(((

Może następnym razem się uda.

Data: 2009-06-10 19:34:21
Autor: skippy

Użytkownik "Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> napisał w wiadomości news:h0ooip$1pm$1atlantis.news.neostrada.pl...
skippy pisze:
[...]

Też bym wolał żeby został Kaczyński, mając wybór z nich dwóch.

Pozdrawiam

Data: 2009-06-11 13:41:20
Autor: skippy
Pytanie do Dietera - co dalej na GPW?

Użytkownik "Jerzy Olszewski"

... masz babo placek. Ziobro z Kaczyńskim robią wspólną konferencję prasową i znowu nic z tego :(((

No widać po Ziobrze że nic z tego, to racja:)))

http://www.tvn24.pl/6683,1,szklo_kontaktowe.html

Data: 2009-06-11 16:06:44
Autor: Jerzy Olszewski
skippy pisze:
[...]

Skippy, po co pokazałeś tych dwóch smutasów, usiłujących za pieniądze i na siłę być dowcipnymi. Przecież to po niżej wszelkiego poziomu. Ty to oglądasz ?

Data: 2009-06-11 15:14:33
Autor: Skiba
Pytanie do Dietera - co dalej na GPW?
Jerzy Olszewski <jerzyo@it.com.pl> napisał(a):  po co pokazałeś tych dwóch smutasów, usiłujących za pieniądze i
na siłę być dowcipnymi. Przecież to po niżej wszelkiego poziomu. Ty to oglądasz ?

Poniżej wszelkiego poziomu to są te twoje wpisy tutaj np "po niżej wszelkiego poziomu"?
Ile jest w liczbach całkowitych "wszelki poziom" i kto go ustala?
Prezio?
A co z poziomem Radia ZET, że o tym niemieckim "RFN FM" nie wspomnę?

Data: 2009-06-11 17:37:04
Autor: Jerzy Olszewski
Skiba pisze:
[...]

Jeżeli nie podoba Ci sie sformułowanie "poniżej wszelkiego poziomu", to mogę je zmienić i napisać "na poziomie Skiby zaśmiecającego grupę wgpw". Na jedno wychodzi.

Przy okazji. Jest rzeczą bardzo nie na poziomie przyjmowanie na i-necie ksywek takich samych, jakich używają powszechnie znani aktorzy , czy piosenkarze. Może to powodować nieprzyjemne nieporozumienia. Gdybyś był na poziomie, to byś pomyślał i o tym, ale chyba za dużo od Ciebie oczekuję.

Data: 2009-06-11 15:57:08
Autor: Emil Skiba
[...]

"Olszewski" też zaśmieca.
 Na jedno wychodzi bo poziom jego jest taki  jak całego elektoratu pisuarowego odpowiedniego dla mieszkańców wsi z ukończoną podstawówką na szczęście na wykończeniu (65+)

[...]

Gdybys nie zniknął z tej grupy na jakiś czas, nie wiem z jakiego powodu, to byś wiedział, że kiedyś do podpisu używałem jeszcze imienia.
Nie musze go używać, bo na szczęście nie ma takiego przymusu.
Twój nick jest taki jak pewnego faceta o którym chodzą słuchy, że czego się dotknął to spieprzył i mnie to ani ziębi ani parzy.

Data: 2009-06-11 18:00:42
Autor: skippy
Pytanie do Dietera - co dalej na GPW?

Użytkownik "Jerzy Olszewski"

Ty to oglądasz ?

A Ty schlebisz każdemu idiocie z niemieckim imieniem, który tu wpada, wyzywa od dresiarzy i pieprzy bez sensu - tylko dlatego, że stoi po stronie PiS???

Oglądam tez m.in. Szymona, TVN24, TVP1, Trwam.
Czytam GW, Rzepe, Wprost, Newsweek i Najwyższy Czas.
Słucham "3" i Tok FM.
Staram się nie być zakutym łbem nie wiedzącym co mówią na bieżąco różne opcje.
Ani chorym pozerem.

BTW nie wiem jak mozna pogodzić obrone bliźniaków z hasłami z ostatniej okładki NC; poziom zakłamania w tym zakresie mnie przeraża podobnie jak Ciebie to, że oglądam Szkło.

Pozdrawiam

Data: 2009-06-11 17:49:20
Autor: skippy

Użytkownik "Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> napisał w wiadomości news:h0r3jj$9bm$1nemesis.news.neostrada.pl...
skippy pisze:
[...]

Bo nie było oddzielnie konferencji.
Nie odwracaj uwagi od meritum:)))

"Chodxmy juz" a ten podkulony, niewypowiedziany idzie:)))

Data: 2009-06-11 17:55:43
Autor: Jerzy Olszewski
skippy pisze:
Bo nie było oddzielnie konferencji.
Nie odwracaj uwagi od meritum:)))

"Chodxmy juz" a ten podkulony, niewypowiedziany idzie:)))

Bo szanuje od siebie starszego i bardziej doświadczonego człowieka, który umożliwił mu zaistnienie w polityce. Czy to takie dziwne. Ja wiem , ty nie szanujesz, ale to Twój problem. Dla Ciebie bardziej godni szacunku są tacy , którzy byli ministrami w rządzie PIS, a natychmiast potem, po zmianie politycznej koniunktury, chcieli "dorzynać watahy". Rzecz gustu.

Data: 2009-06-11 18:04:21
Autor: Jerzy Olszewski
skippy pisze:
[...]

To się nazywa "przypuszczenie z niewielką domieszką nadziei, że się mylę"

Data: 2009-06-11 18:05:07
Autor: skippy

Użytkownik "Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> napisał w wiadomości news:h0rag4$i18$1nemesis.news.neostrada.pl...
skippy pisze:
[...]

Albo "strzelanie ślepą kulą w płot"

Data: 2009-06-11 11:40:58
Autor: andrew08
Pytanie do Dietera - co dalej na GPW?
Ja tylko tak w ogolnym temacie ,

Nie szkoda Wam tych kilku chwil zycia , ktore tak bezmyslnie
marnujecie na dyskusje ktore i tak nic nie wnosza , ktore i tak nic
nie zmienia , ktore i  tak znikna w gaszczu tego calego scierwa .

Spierac sie z kims kogo twarzy i tak w zyciu codziennym nie zobacze.
Jakez to denne .

Podobny  schemat jak w szkoleniu  zolnierzy do walki z terroryzmem ,
przeciwnik to ``target ``  cel  bezosobowy  punkt, ktory trzeba
unicestwic ,
nie to nie drugi czlowiek , ktory ma rodzine , nie to nie  ktos kto
widzi druga strone medalu , nie to nie istota ludzka ktora ma takie
samo prawo do zycia jak inni .

Dzialacie na tej same chorej zasadzie , wasze dyskusje to ten sam
schemat , zajbac przeciwnika , jakez to latwe jak nie widac jego
twarzy , anoninowoc daje ta moc .

PODZIAL POLSKI NA PISUAROW I POPAPRANCOW  JEST  NAJDOSKONALSZYM
PRZYKLADEM NA  TO JAK DURNYM I DEBILNYM SPOLECZENSTEM  JESTESCIE
(jestesmy)  ,  Jak jeden narod , ktory przeszedl tyle w swojej
historii moze byc tak glupi , tak sie nienawidziec , , gdzie kurwa sa
jakies wnioski ,
z historii

Czy ta namiastka , odrobiny lepszego zycia odebrala juz wszystkim
rozum , czy znowu trzeba Wam ta namiastke zabrac by rozum wrocil .

Historyczna karma upomni sie o swoje ,  a zmarnowane szanse  lubia sie
zemscic , a powiedzenie gdzie dwoch sie bije tam trzeci skorzysta
dziala juz od kilku lat .

Jak maja Was szanowac i respektowac inni  jak nie macie respektu i
szacunku do samych siebie .

pozdrawiam ,

Data: 2009-06-11 20:49:06
Autor: skippy
Pytanie do Dietera - co dalej na GPW?
O gieldzie pisze gdzie indziej, bo tu jak na razie nie ma sensu.
Tu sie zrobila mini pl.soc.polityka z czynnym udzialem ludzi wiedzacych o gieldzie bardzo duzo.
odpowiadac na pytania ile jest depo i czy my tez lapiemy dolki, górki i noze juz mi sie znudzilo.

Dlaczego jestem zwolennikiem PO to nie mam zielonego pojecia, poniewaz wylacznie sie wyrazam anty-pis w odpowiedzi na rózne maniakalne wypowiedzi pro-pis i pro-prezydent-pis, czy tez bezsensowne ideologicznie (moze klamliwe z zamierzenia) laczenie pis z upr.

W dodatku nie poszedlem na te wybory, i nie póde na zadne inne z wyjatkiem prezydenckich, glosowac przeciw, a nie za.

Co do anonimowosci - to akurat Jerzy i ja jestesmy kiepsko anonimowi.

Pozdrawiam

Data: 2009-06-11 15:14:05
Autor: andrew08
On Jun 11, 2:49 pm, "skippy" <m...@on.the.moon> wrote:
[...]

nie znam Ciebie z nazwiska , gdzie  piszesz to tylko zgaduje , jak
uzywasz tego samego nicku to sie domyslam , a wypowiedzi tam masz
zawsze bardzo ciekawe i merytoryczne , ktore zawsze chetnie czytam ,

polityka to szambo , w niej jak i na wojnie i milosci nigdy nie bedzie
zasad  bo dzialaja tam skrajne emocje a te nigdy nie sluza
racjonalnemu podejmowaniu decyzji ,

jedno czego moja glowa nigdy pewnie nie pojmnie to tej nienawisci do
PiS (tej skali), bo jak by byla szansa na pomiar poziomu nienawisci to
mam odczucie ze ludzie bardziej ich nienawidza niz komuny , a tu
pomiar krzywd wyrzadzonych jest  w sakli  jeden do miliona ,
gdzie tu racjonalnosc , owszem blizniacy wala numery ze sluchac sie
czasami tego nie chce , maj takie cechy charakteru ze sam bym ich
czasami udusil , ale angazowac w to takie emocje

byc za kims by tylko udowodnic ze jest sie przeciwko komus ,,   IMO to
nie jest zdrowe , juz bym wolal abys podal jakies inne dziwaczne
argumenty ,

ja osobiscie nie moge , a moze raczej nie potrafie , przekonac sie do
kogos , kto  swoja wygrana bazuje na tricku psychologicznym , nie
majac nic namacalnego i racjonalnego do przedstawienia , owszem kazda
partia uzywa poprzednikow jako anty wzor (tak jest na calym swiecie )
rowniez PiS tak zrobil na poczatku , jednakze proporcja tego zjawiska
jest zupelnie inna.

niestety w polityce jak i na gieldzie tlum masa nigdy nie ma racji ,
w ostatniej fazie wyborca  jak i inwestor sa tylko pokarmem ,
wiekszych zwierzym chorego ekosystemu

unikam ogolnie komentowania innych komentarzy politycznych , szkoda mi
na to czasu i energii , to nic nie zmieni , nie walcze tam gdzie
jestem z gory skazany na porazke
podjalem temat tylko w ogolnej kwesti skarajnych emocji , wiecej nie
bede bo to forum ma inny cel

pozdrawiam

bez skrajnych emocji

Data: 2009-06-12 07:46:56
Autor: Skiba
andrew08 <muminektu@interia.pl> napisał(a):
podjalem temat tylko w ogolnej kwesti skarajnych emocji , wiecej nie
bede bo to forum ma inny cel

To forum MIAŁO inny cel, ale niestety CEL został ZMARNOWANY.
W tej chwili jest to polityczne szambo frustratów, którzy zakładaja NOWE wątki o wyraźnie politycznej wymowie. Celem ich nie jest nic innego jak PROWOKOWANIE tych, którzy mają inne zdanie.
Skippy napisał, że to co na temat giełdy TUTAJ się wypisuje to jakieś banały i powierzchowność. Ma całkowitą rację.
Grupy tematyczne powstawały, gdy nikt nie słyszał o blogach i innych forach, gdzie aby uczestniczyć w dyskusji, należy się uprzednio zarejestrować.
Grupy usenetowe to przeżytek. Tutaj wyżywać się mogą frustraci, którzy o giełdzie nie mają dużego pojęcia, ale wiedzą, że PO pobiła "Cukier Kotkę":))

Data: 2009-06-12 12:12:17
Autor: Jerzy Olszewski
  Skiba pisze:
[...]

Skiba, Ty sobie lepiej przypomnij, jakie idiotyzmy tu wypisywałeś w okresie od końca hossy w 2007 do jesieni 2007 (w czasie wyborów i zaraz po nich).

Pamiętaj, że są Google i "spisane są słowa i uczynki".

Data: 2009-06-12 12:31:45
Autor: Skiba
[...]

Na tematy giełdowe nie wypisywałem żadnych idiotyzmów.
Wypisywałem idiotyzmy na Twój temat i Twojej żony.
Po cholerę nie przyjąłęś z pokorą i dumą porażki Twojego ukochanego PiS-u, tylko jątrzyłeś, jątrzyłeś i jątrzysz nadal?
Twoja partia jest w rozsypce i lepiej zwiń i wyprowadź ten sztandar:)

Data: 2009-06-12 14:45:20
Autor: Jerzy Olszewski
Skiba pisze:
[...]

W zasadzie powinienem Cię olać, ale dzisiaj mam dobry humor, więc informuję, że nie byłem w całym swoim życiu w żadnej partii politycznej. Może Ci to pomoże żebyś i dzisiaj dalej idiotyzmów nie wypisywał.

Data: 2009-06-12 15:13:58
Autor: Skiba
[...]

Nie byłeś, nie byłeś!?
Ale popierałeś!
A to gorsze nawet, bo znaczy, że zbyt mało ideowy byłeś i gdy okręt tonie,
to jak tchórz sie zachowujesz.
Ty pisiorku jeden!
Też mam dobry humor i dlatego leje na Ciebie z góry!
Ach... jaka ulga!!!!

Data: 2009-06-12 20:35:36
Autor: EMS
Pytanie do Dietera - co dalej na GPW?
[...]
[...]
[..]
co to znaczy wprowadzaja?
 gdzie je wprowadzaja? bo byly ostanio spolki, ktore niestety nie
wprowadzaly :) emisja z pp sie odbyla, cena akcji zostala zmodyfikowana, pp
szlag trafil, a spolka udaje, ze wszystko jest ok.. i KNF udaj, i ja tez
udaje, ze nic mi sie nie stalo.. mimo ze wchodzilem w pp, zeby ratowac
kase:)

Pytanie do Dietera - co dalej na GPW?