Pytanie do Jadrysia

Data: 2009-08-15 14:17:28
Autor: Slawomir Stoff
Pytanie do Jadrysia
Zwyciestwo Polakow nad bolszewikami w r. 1920
bylo dobre, czy bylo zbrodnia polskich imperialistow
przeciw europejskiemu i wszechswiatowemu
proletariatowi?

AR

Data: 2009-08-15 14:30:41
Autor: jadrys
Pytanie do Jadrysia
Slawomir Stoff pisze:
Zwyciestwo Polakow nad bolszewikami w r. 1920
bylo dobre, czy bylo zbrodnia polskich imperialistow
przeciw europejskiemu i wszechswiatowemu
proletariatowi?

AR

Nie ma na to jednoznacznej odpowiedzi.. Pod pewnymi względami było dobre, ale patrząc na to z drugiej strony - Polska cofnęła się w rozwoju o parę ładnych lat..

Data: 2009-08-15 05:33:01
Autor: Antenka
Pytanie do Jadrysia
On 15 Sie, 14:30, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Slawomir Stoff pisze:

> [...]

Nie ma na to jednoznacznej odpowiedzi.. Pod pewnymi względami było
dobre, ale patrząc na to z drugiej strony - Polska cofnęła się w rozwoju

Totalna załamka! ;((((

Antenka

Data: 2009-08-15 06:30:55
Autor: Mariusz Merta
poczytaj pan Piseckiego, zapiski oficera armii czerwonej :-))))

> AR

Nie ma na to jednoznacznej odpowiedzi.. Pod pewnymi względami było
dobre, ale patrząc na to z drugiej strony - Polska cofnęła się w rozwoju
o parę ładnych lat..

no jasneeeeee... w dziedzinie wszawicy w Wojsko Polskie nie doścignęło
krasnoj armii w okresie międzywojennym... :-)))
mam na myśli ilość wszy na jednego żołnierza...tak...patrząc z tej
strony WP było zacofane, za to krasnoarmiejcy bili rekordy :-)))

panie jadrys, czy w tej dziedzinie jest pan postępowy dodatnio czy
ujemnie ?
ciekawe, że walka z wszawicą odniosła sukcysy w krajach gdzie panował
kapitalizm...w socjaliźmie była to rzecz normalna...
inna sprawa, że nowe wraca...
Mariusz Merta

Data: 2009-08-15 19:23:31
Autor: jadrys
Mariusz Merta pisze:
[...]

A było wtedy jakieś frontowe wojsko bez wszy?

Data: 2009-08-15 23:48:11
Autor: Mariusz Merta
a czy ja wspominałem o froncie i wojnie ?? :-))) cz y czasie pokoju ?

> [...]

> ciekawe, że walka z wszawicą odniosła sukcysy w krajach gdzie panował
> kapitalizm...w socjaliźmie była to rzecz normalna...
poza tym, jeśli chodzi o wszy to była to częsta przypadłość w zsrr...
no i ten postymp jak cholera w odchudzaniu populacji obywateli zsrr...
oczywiscie oficjalnie zadnego glody w zsrr nie bylo :-))) tylko te
miliony
zaglodzonych to sam postymp panie,,,
znaczy się, wszystko było dobrze tylko ludzie się nie
sprawdzili...umarli, a władza radziecka chciała tak dooooobrzeeee...
może by tak o postymp techniczny... zapytać... np. pierwszy metalowy
samolot myśliwski ?
a w ogóle to ten postymp radziecki to taaaaakiiiii szalony...
kiedyś czytałem w necie jak jeden gościu z przekąsem pisał o nim....
procesor, pamięć półprzewodnikowa...czy pralka automatyczna w każdym
domu :-))))
nie wspomnę o papierze toaletowym...rozumiem, że w czasie II WŚ każdy
sołdat
krasnoj armii miał papier toaletowy w swoim hmmmm...plecaku :-))))
z tym postympem było coś nie tak skoro krasna armia smarowała chleb (o
ile go miała)
konserwami przywiezionymi z USA...zwanymi "drugim frontem"
no i ten postymp panie to był widoczny w produkcji
ciężarówek...panie...
jeszcze mój śp. ojciec jeździł studebeakerem made in USA a jak się
przesiedli na zis (zawod imienia stalina)
to była tragedia...ciekawe dlaczego, w ludowym wojsku używano wiele
lat po wojnie jeszcze, dodge, jeep, studer...
ba...most Bayle'a w 3mieście dopiero w latach siedemdziesiątych go
zlikwidowano...
panie kolego, ten postymp to iluzja...postymp w zsrr był w trzymaniu
ludzi za twarz w imię systemu który nie zdał egzaminu
i to, że pan siedzisz przed kompem to jest efekt kapitalizmu...radzę
przyjąć te fakty do wiadomości
wracając do warunków dla żołnierzy czasu pokoju...proszę poczytać
Suworowa...albo porozmawiać z Rosjanami...
tyle, że trzeba to od nich wyciągać...
Mariusz Merta

Data: 2009-08-16 09:28:57
Autor: Panslavista
a czy ja wspominałem o froncie i wojnie ?? :-))) czy czasie pokoju ?

Użytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisał w wiadomości

    Coś ci się pieprzy, O'Merta. Rosja miała większość zakładów w części
europejskiej, część na wschodnich ziemiach Polski - zajęte przez Niemcy lub
zbombardowane. Wystawiła do wojny miliony ludzi, gdyby nie wygrała z
Niemcami przy pomocy aliantów porzadek światowy wyglądałby zupełnie inaczej
zwłaszcza gdyby Hitlerowi udało się uzyskać Wunderwaffe, a był blisko.
    Rosjanie robili to co musieli, w sytemie narzuconym przez masonerię,
nazistów i żydokomunistów - bolszewików, mieńszewików i trockistów - tak
parchactwo skanalizowało życie polityczne w Rosji (podobnie teraz jest w
Polsce - taki sam podział i te same kanały). Mało wiesz O'Merta o nauce i
technice rosyjskiej, także militarnej. A ja widziałem rzeczy fantastyczne i
wbrew powszechnej propagandzie nie ukradzionej z zachodu, tyle, że wszystko
było skrajnie utajnione, co nie sprzyjało przechodzeniu ze strefy militarnej
do cywilnej, podobnie jest zresztą wszędzie.
    Zauważ, że politykę parchatą i jej ślady widać wszędzie - syndrom
oblężonej twierdzy, getta, kibucu.
Ulokowani są tak samo jak u nas. Mongoły ante portas chciałoby się krzyknąć.
Za późno, oni są w środku...

Data: 2009-08-16 03:53:37
Autor: Mariusz Merta
panie panslavista, kończ waść, wstydu oszczędź. ..

[...]
Jaaasneeeeee, rosjenie to niewinne baranki, żydzi, cykliści masoni
eskimosi ich zmuszali do gwałtów i rabunków :-)
oczywiście pakt ribentrop-mołotow to posdpisali dla dobra i szczęścia
całej postympowej ludzkości

Mało wiesz O'Merta o nauce i
technice rosyjskiej, także militarnej.
więcej jak myślisz...

[...]

jasneeee...że przerżnęli zimną wojnę to wina żydow, cyklistów
eskimosów...etc.
rozumiem, że latające talerze to rosjanie wynaleźli
jak na razie w dziedzinie materiałów radioaktywnych trzeba uważać na
herbatę z radem...

    Zauważ, że politykę parchatą i jej ślady widać wszędzie - syndrom
oblężonej twierdzy, getta, kibucu.
Ulokowani są tak samo jak u nas. Mongoły ante portas chciałoby się krzyknąć.
Za późno, oni są w środku...

panie p... niech pan nie p,,,
prosze przestać pić i wąchać to świństwo bo pieprzy pan od rzeczy...
inna sprawa, za rok do dwóch rosja będzie w kawałkach...
mam nadzieję...i czekam na to, świat odetchnie...
Mariusz Merta

Data: 2009-08-16 15:54:48
Autor: Panslavista
panie panslavista, kończ waść, wstydu oszczędź...

Użytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisał w wiadomości

Marzenia ściętej głowy O'Merty.
Widać, że O'Merta wie, że czarne to czarne, a białe to białe.
Mi nikt nie nałożył końskich okularów...

Data: 2009-08-16 08:39:48
Autor: Mariusz Merta
panie panslavista, kończ waść, wstydu oszczę dź...

Marzenia ściętej głowy O'Merty.
Widać, że O'Merta wie, że czarne to czarne, a białe to białe.
Mi nikt nie nałożył końskich okularów...

bo pan się nie nadajesz na konia...tedy szkoda tych okularów...
a zakutym łbie też nie będę napomykał...
ale walonki na łeb dałeś se pan założyć tedy proszę dalej chwalić
potęge rosji która wkrótce piardnie...mam nadzieję, świat odetchnie...
za to panu bedzie głupio jak cholera i żaden ksiądz w rodzinie nic na
to nie poradzi...ani biskup ani cadyk  jako przodkowie też nie
dają gwarancji, że pan zmądrzeje...
tedy prosze machorki zakurić... i pomyśleć o towiańskim jako swoim
guru...
tylko prosze pamiętać jak skończył...
Mariusz Merta

Data: 2009-08-16 18:12:35
Autor: Panslavista
panie panslavista, kończ waść, wstydu oszczędź...
Użytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisał w wiadomości

Cienias jesteś O'Merta piszesz te swoje argumenty znane mi od niemal
urodzenia.
Ogólnie gdyby Rosja padła - Polska przestaje istnieć. Na zawsze.

Data: 2009-08-16 13:51:05
Autor: Mariusz Merta
panie p...niech pan nie p*****i głupot bo słuchać hadko
czy pan się dobrze czuje ?
niech pan poprosi księdz rodzinnego o egzorcyzmy...
może on da rade pogonoć wszystkie złe duchy i pańskiego prowadzącego
sb-eka
to może panu pomóc...naprawdę...
Mariusz Merta

Data: 2009-08-16 14:32:09
Autor: Mariusz Merta
w temacie rosja...
http://www.niezalezna.pl/article/show/id/23872
tylko proszę czytać ze zrozumieniem, prosze pana, ze zrozumieniem...
Mariusz Merta

Data: 2009-08-16 13:43:56
Autor: jadrys
Mariusz Merta pisze:
[...]

Co tu czytać Suworowa - powszechnie  wiadomo że sowieci (i nie tylko sowieci, car był nie lepszy) traktowali wojsko jak bydło jak typowe mięso armatnie.

Data: 2009-08-16 06:20:39
Autor: Mariusz Merta
[...]

noz qrka wodna, to był postymp czy nie ? :-))))
ośmielam, się zauważyć, że w armii carskiej oficerowie prezentowali
pewien poziom...wystarczy poznać trochę historii np. Mannerheim, czy
Stankiewicz
zaś w komunie oficerów zrówano do poziomu ludzkiego bydła, jak
wszystkich ludzi zresztą...
lata trzydzieste i czystki w krasnoj armii to pokazują...sam Żukow
ledwo się wywinął a i po wojnie
nie był pewny dnia ani godziny...
a propos, jak tam postym rosyjski, używa pan rosyjskiego laptopa czy
pc-ta ?
czy może rosyjskiego samochodu, lodówki, pralki, miksera ?
proszku do prania chociaż ?
albo może kubańskich procesorów czy twardych dysków :-)))
no tak twarde dyski to domena dalekiego wschodu, zaś korea północna
zarzuca Azję swoimi wysoko przetworzonymi produktami...właśnie
pogroziła USA
że, zetrze je z powierzchni ziemi...
to byłoby nawet śmieszne, gdyby nie to, że za tym jest krew i
przemoc...
powiem tak, moge panu zafundować bilet do korei pónocnej ale powrót za
pół roku ?
albo na Kubę tyle, że powrót za pół roku czy w dowolne miejsce
rosji...
niech pan weźmie lapotopa :-)))) obojętnie rosyjskiego czy
innego :-))))
Mariusz Merta

Data: 2009-08-16 20:30:00
Autor: jadrys
Mariusz Merta pisze:
[...]

Czepiasz się nieistotnych spraw..

Na specjalne okazje używam Rosyjskich pozłacanych chyba stuletnich sztućców i zapewniam - mięso można nimi kroić bezproblemowo.. w odróżnieniu od tego obecnego chłamu z zachodu.

Data: 2009-08-16 23:57:38
Autor: Hans Kloss
jadrys <CHE@yahoo.com> napisał(a):
w  odróżnieniu od tego obecnego chłamu z zachodu.

LOL zupelny, tani chiński albo hinduski  złom bierzesz za "rzeczy z zachodu"
;)). Z Zachodu  to masz np. noze hiszańskie, Arvi albo Arcos- inoxowe, rączka
często ze szlachetnego drewna (można myć w zmywarce bez obaw), pokroiłbym nimi
twój ruski złom w kostkę bo pieczeń to na ich widok sama sie w plasterki
rozpada. Niestety nie wiedziec dlaczego cieżko je kupić w Polsce (dotąd nie
spotkałem), ostatnio  w jakiejś knajpie w świnoujściu spotkałem ich
portugalska podróbkę, też bardzo dobrą.
J-23

Data: 2009-08-17 09:13:59
Autor: jadrys
Hans Kloss pisze:
[...]

Wogóle  w Polsce coraz trudniej kupić dobre rzeczy - jesteśmy zarzucani tandetą, od żywności po samoloty (F16) ..
A wracając do noży - parę lat temu znalazłem w lesie brazylijski nóż firmy "Richardson", i wiesz co - jeszcze go nie ostrzyłem.. Ma ostrze jak brzytwa, nie tępiące się..
Najbardziej dziwne jest to że w Brazylii można wykonać coś dobrego a w Polsce już nie, przecież to wg. niektórych trzeci świat.. Niestety z odejściem komuny  przyszła u nas moda na bylejakość.

Data: 2009-08-17 09:53:39
Autor: Panslavista

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości

Polsce już nie, przecież to wg. niektórych trzeci świat.. Niestety z
odejściem komuny  przyszła u nas moda na bylejakość.

To przyszło z żydokomuną - produkcja na eksport i osobna "na kraj".
A reszta to konsekwencje żydolenia wszystkiego, od polityki poprzez
prawodawstwo do produkcji i handlu erzacami.

Data: 2009-08-16 08:16:22
Autor: konserwator

Użytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisał w wiadomości news:483ddcbc-020c-4fc5-81b1-255ee2df126ds31g2000yqs.googlegroups.com...

> [...]

mam na myśli ilość wszy na jednego żołnierza...tak...patrząc z tej
strony WP było zacofane, za to krasnoarmiejcy bili rekordy :-)))

Chodzi Panu o wprowadzenie genialnego wynalazku radzieckich uczonych "weszobijek" na wiekszych dworcach radzieckiego PKP?

Data: 2009-08-15 14:35:50
Autor: Slawomir Stoff
Pytanie do Jadrysia

"jadrys" <CHE@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:h669po$36i$1news.onet.pl...
Slawomir Stoff pisze:
[...]

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

   Alez skadze!  Nawet kolchozow nie udalo jej sie przeciez
   tak calkiem uniknac, ze nie wspomne o milinowych zastepach
   leninowskich ,nowych czlowiekow'!!!

   AR

Data: 2009-08-15 19:23:45
Autor: jadrys
Pytanie do Jadrysia

Slawomir Stoff pisze:

[...]

Kołchoz panie Sławku, to w tamtych czasach był wielkim marzeniem pańszczyźnianych chłopów.. Jak również popędzenie kota różnego typu obszarnikom..

Data: 2009-08-15 19:26:43
Autor: Slawomir Stoff
Pytanie do Jadrysia

Slawomir Stoff pisze:

[...]

   Tylko skad bylo brac panszczyznianych chlopow w czasach Lenina? :-)

   AR

Data: 2009-08-15 19:42:34
Autor: jadrys
Pytanie do Jadrysia

Slawomir Stoff pisze:

[...]

W Polsce za czasów Lenina było ponad 80% chłopstwa na łasce obszarników. Z swoich poletek by nie wyżyli. I jak najbardziej można to parobczenie - pańszczyzną..

Data: 2009-08-15 19:55:29
Autor: Slawomir Stoff
Pytanie do Jadrysia

Slawomir Stoff pisze:

[...]

   Istotnym problemem bylo nie ,parobczenie', lecz ,malorolnosc' polskich chlopow.
   Z tego tez powodu rzad obszarniczej II RP przeprowadzil rforme rolna ograniczajac
   majatki obszarnicze do 450 ha.

   Poczatkowe jednak pytanie brzmialo: Czy imperialisci polscy powstrzymujac
   Tuchaczewskiego dopuscili sie zbrodni przeciw proletariatowi ,wsiego mira'?

   AR

Data: 2009-08-15 22:49:59
Autor: jadrys
Pytanie do Jadrysia

Slawomir Stoff pisze:

[...]

Dopiero planowali przeprowadzić.

Data: 2009-08-15 22:58:25
Autor: Slawomir Stoff
Pytanie do Jadrysia

Slawomir Stoff pisze:

[...]

  I w ok. 2/3 przeprowadzili, bo ci przedwojenni polscy
  kapitalisci i imperialisci dokonywali wykupu ziemi
  obszarniczej (przymusowego ale wykupu) i na wiecej
  zabraklo w panstwowej kasie pieniedzy.

  Dzisiaj w waszej zasranej 2.0 PRL pieniedzy brakuje
  doslowne na cokolwiek, nawet na dokarmianie w szkolach
  dzieci z ubogich rodzin.

  WY WSZSCY JESTESCIE KURWY NIE NADAJACE SIE

                                    DO REMONTU!

Data: 2009-08-15 16:31:42
Autor: bolek
Pytanie do Jadrysia

Użytkownik "Slawomir Stoff" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:84e06$4a86a762$54702a04$5515news.chello.at...
Zwyciestwo Polakow nad bolszewikami w r. 1920
bylo dobre, czy bylo zbrodnia polskich imperialistow
przeciw europejskiemu i wszechswiatowemu
proletariatowi?

AR

Podobne pytanie: czy atak na ZSRR w 41 to była agresja,
czy obrona ?

bolek

Data: 2009-08-16 08:37:12
Autor: konserwator
Pytanie do Jadrysia

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h66hfc$o8m$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

atak kacapow na polske w 39 to byla oczywiscie obrona!

Data: 2009-08-17 08:39:12
Autor: Polok_Prawdziwy
Pytanie do Jadrysia
Zwyciestwo Polakow nad bolszewikami w r. 1920
bylo dobre, czy bylo zbrodnia polskich imperialistow
przeciw europejskiemu i wszechswiatowemu
proletariatowi?

GUPIELOKOWATE zapytania stawios CIMNOMASO...!!!

Niepytej siem cy byłodobre, cynie ino spytej siem tak:

- co uwcesno Polcka łosiongnęła tom wygranom...?

--

Pytanie do Jadrysia