Pytanie do Jadrysia

Data: 2012-03-26 15:04:23
Autor: Grzegorz Z.
Pytanie do Jadrysia
Grzegorz Z. napisał:

http://www.elba.bzzz.net/

Ci tutaj powyżej - to są "ci dobrzy" czy "ci źli" ?

Pozwalam sobie zadać moje pytanie raz jeszcze - czy wg ciebie mieszkańcy
"Elby" to "ci dobrzy" czy "ci źli" ?

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-03-26 21:05:21
Autor: jadryś
Pytanie do Jadrysia
W dniu 2012-03-26 15:04, Grzegorz Z. pisze:
Grzegorz Z. napisał:

http://www.elba.bzzz.net/

Ci tutaj powyżej - to są "ci dobrzy" czy "ci źli" ?
Pozwalam sobie zadać moje pytanie raz jeszcze - czy wg ciebie mieszkańcy
"Elby" to "ci dobrzy" czy "ci źli" ?

Odpowiedź na to pytanie przekracza moje możliwości, ponieważ nie mam pojęcia o jaką "Elbę" chodzi.

Data: 2012-03-27 08:45:05
Autor: Grzegorz Z.
Pytanie do Jadrysia

Grzegorz Z. napisał:

[...]

Podałem ci adres strony.

Dziwne, na podstawie jednego artykułu jednak mogłeś sobie wyrobić zdanie na
temat moralnej postawy Grzegorza Sowy.

W przypadku Elby nie jest to możliwe? Na podanej przeze mnie stronie jest
dużo więcej informacji na temat działań Elby niż na temat Grzegorza Sowy w
podanym przez ciebie artykule.

Data: 2012-03-27 10:37:53
Autor: jadryś
Pytanie do Jadrysia

Grzegorz Z. napisał:

[...]

Podałeś adres do strony na której jest cała masa artykułów, tak że nie mam pojęcia do którego się odnieść.
Pan Grzegorz Sowa w jednym zdaniu potrafi więcej przekazać niż inni w wielostronicowym elaboracie.

Data: 2012-03-27 11:55:52
Autor: Grzegorz Z.
Pytanie do Jadrysia

Grzegorz Z. napisał:

[...]

Na samej górze strony masz link "o nas", i nie ma tam "całej masy
artykułów".

Przyznaj się lepiej - nawet tam nie zajrzałeś.