Pytanie do PANA PANSLAVISTY

Data: 2010-02-18 13:14:05
Autor: Neko
Pytanie do PANA PANSLAVISTY
Dlaczego Pan nienawidzi Żydów ?

Data: 2010-02-18 13:40:37
Autor: Prawusek
Pytanie do PANA PANSLAVISTY

"Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote in message
Dlaczego Pan nienawidzi Żydów ?

Nienawiść to uczucie o wartości takiej jak miłość, lecz ze znakiem
przeciwnym.
Nie jestem aż tak zaangażowany, nawet niektóre lubię pomimo...
To są (jako masa) wrogowie Polski, Polaków, Słowian, a nawet ogólnie
ludzi...
Wynika stąd konieczność samoobrony.
To samoobrona.

Data: 2010-02-18 13:57:02
Autor: Neko
Pytanie do PANA PANSLAVISTY
Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał

[...]

I to mnie dziwi.

Mieszkancy Izraela sa wrogiem Polski ?

To juz szybciej bym powiedzial, ze Niemcy sa wrogami Polski
(chociaz to byloby nieuprawnione - nie przepadam za Niemcami,
ale zeby byli to wrogowie to raczej juz nie). Raczej wrogami
byli, sa i będą Rosjanie. Oni nie znosza Polakow (oczywiscie
nie wszyscy).

Ale zeby Zydzi mieszkajacy w Izraelu nie lubili Polakow?
Mysle, ze oni raczej jestesmy dla nich obojetni
(chociazby ze wzgledu na odleglosc).

No chyba, ze mowi Pan o Zydach mieszkajacych w Polsce.
Ale za chiny ludowe jak dlugo zyje nie zauwazylem zadnej nienawisci
z ich strony (inna sprawa, ze moze raz w zyciu Żyda na zywo na ulicy
widzialem).

Jesli zas mowi Pan o Zydach z pochodzenia... No coz... Moze
ktorys Pana skrzywdzil ?

A  poza tym czy warto zatrzymywac sie na roku 1938 ?

Data: 2010-02-18 14:09:23
Autor: Prawusek
> [...]

ktorys Pana skrzywdzil ?

A  poza tym czy warto zatrzymywac sie na roku 1938 ?

Nie chce mi się tłumaczyć.
Turcy chazarscy zwani Aszkenazi nie są Żydami, lecz wierzący (mośki) są
żydami. Powinno się nazywać ich mośkami - tak jak ich nazywają (Moise).

Data: 2010-02-18 14:09:44
Autor: Neko
Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:hlje9m$6ts$1atlantis.news.neostrada.pl...
"Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote in

Turcy chazarscy zwani Aszkenazi nie są Żydami, lecz wierzący (mośki) są
żydami. Powinno się nazywać ich mośkami - tak jak ich nazywają (Moise).

Czy ktos z grupowiczow jest w stanie powyzsze slowa przelozyc
na jezyk zrozumialy ? Bo ja ni w zab nie rozumiem powyzszego toku rozumowania.

Data: 2010-02-18 14:22:27
Autor: Prawusek

> [...]

Czy ktos z grupowiczow jest w stanie powyzsze slowa przelozyc
na jezyk zrozumialy ? Bo ja ni w zab nie rozumiem powyzszego toku

Bo nie chcesz.

    Izrael przeprowadził badania DNA na dużej próbce Aszkenazich
(wolontariat) i utajnił wyniki. Jednak z powodu użycia wolontariatu (duża
ilość świadków) musiał na żądanie społeczeństwa odtajnić wyniki badań. W
zamierzeniu badania miały wykazać prawo "Żydów" do ziemi w Palestynie, ale
tu nastąpił szok - żaden z Aszkenazich nie był Żydem, ani Semitą, lecz
Chazarem, czyli narodem tureckim, nie mającym żadnego genetycznego
odniesienia do Palestyny. Ciekawostka - wszyscy Chazarowie (około 15 mln), w
tym Aszkenazi pochodzą od czterech kobiet z Mongolii.
    Stąd zrozumiałe jest to utajnienie wyników badań - sami sobie wykazali,
że syjonizm i wszystkie morderstwa i zbrodnie jakie zostały popełnione z
jego powodu to agresja na prawdziwych Żydów, Semitów, zmieszkujących w
Palestynie.

Data: 2010-02-18 20:35:34
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 18 Feb 2010 14:22:27 +0100, Prawusek napisał(a):

[...]

Gdy wytknąć panslawiście jakąś niedorzeczność odnośnie jego i jemu
podobnych antysemitów postępowania, wtedy wkleja ten swój dyżurny bełkot o
"aszkenazich" trochę tak jak abc o "ułamku promila".

Data: 2010-02-18 21:07:42
Autor: Prawusek
"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message
> [...]

podobnych antysemitów postępowania, wtedy wkleja ten swój dyżurny bełkot o
"aszkenazich" trochę tak jak abc o "ułamku promila".

Maja oczy a nie widzą, mają uszy a nie słyszą, ponieważ Pan zatwardził serca
ich, aby nie uniknęli kary za swoje zbrodnie.

Data: 2010-02-19 11:48:52
Autor: Neko
Pytanie do PANA PANSLAVISTY
Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał

Maja oczy a nie widzą, mają uszy a nie słyszą, ponieważ Pan zatwardził serca
ich, aby nie uniknęli kary za swoje zbrodnie.

Zostaw Pan Boga w spokoju.

Chcialem z Panem normalnie pogadac, ale widac ze sie nie da.

Jak ktos epatuje Bogiem non-stop to uciekam gdzie pieprz
rosnie...

Data: 2010-02-18 14:00:02
Autor: -heÂŽsk-
Pytanie do PANA PANSLAVISTY
On Thu, 18 Feb 2010 13:14:05 +0100, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>
wrote:

Dlaczego Pan nienawidzi Żydów ?

 pod jaka ksywka pisuje teraz jerzy ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-18 14:00:13
Autor: Neko
Pytanie do PANA PANSLAVISTY
Użytkownik "-heRsk-" <wc?bigbrednie@interia.pl> napisał w

pod jaka ksywka pisuje teraz jerzy ?

Dziwne pytanie. Ma pan go w KF-ie ?

Odp: Prawusek

Data: 2010-02-18 14:11:16
Autor: Prawusek

wrote:

Dlaczego Pan nienawidzi Żydów ?

 pod jaka ksywka pisuje teraz jerzy ?

Stale takie same - Prawusek.
Po skopaniu mi konta Panslavista na Onecie i Wirtualnej Polsce. i Hotmailu
(parchy maja długie łapy).

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie!
Stan dróg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-18 15:02:00
Autor: -heÂŽsk-
Pytanie do PANA PANSLAVISTY

wrote:

> [...]

Stale takie same - Prawusek.
Po skopaniu mi konta Panslavista na Onecie i Wirtualnej Polsce. i Hotmailu

 to chociaz tu zmien "prawusek" na "panslavista".

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-18 15:10:05
Autor: Prawusek

wrote:

> [...]

(parchy maja długie łapy).

 to chociaz tu zmien "prawusek" na "panslavista".

Przedstawiałem się wiele razy.

Data: 2010-02-19 12:04:47
Autor: White Power
Neko <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał(a):
Dlaczego Pan nienawidzi Żydów ?

A ja mam pytanie do autora, dlaczego ktoś ma ich lubić?

Data: 2010-02-19 13:14:46
Autor: cyc

Użytkownik "White Power " <linke-hofmann@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hlluov$29h$1inews.gazeta.pl...
Neko <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał(a):

Dlaczego Pan nienawidzi Żydów ?

A ja mam pytanie do autora, dlaczego ktoś ma ich lubić?

Ujalbym to nieco inaczej .
Dlaczego brak aprobaty dla zydowskich poczynan traktowane jest jako nienawisci do zydow ? .

cyc

Data: 2010-02-19 13:42:45
Autor: Neko
Pytanie do PANA PANSLAVISTY
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w

Ujalbym to nieco inaczej .
Dlaczego brak aprobaty dla zydowskich poczynan traktowane jest jako nienawisci do zydow ? .

Ja to ujme inaczej.

Panslavista napisal dzisiaj:

"Trzeba odwrócić ten trend - zacząć likwidować parchów."

Jak to nazwac, jesli nie nawolywanie do nienawisci i zbrodni ?

Brak aprobaty to raczej nie ma tutaj nic do rzeczy.

Ja tez nie aprobuje niektorych poczynan Izraelitow, jednak
nie ma we mnie nawet za grosz nienawisci w stosunku
do tej populacji (ba, bardzo wspolczuje im za Holocaust).

Data: 2010-02-19 18:15:57
Autor: cyc

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości
[...]

Panslawista to calkiem inny problem a holokaust ? .
Czy nie jest to czasem to , co dzisiaj wyprawiaja zydzi z Palestynczykami ?
, czy nie jest to czasem 23 miliony zabitych w czasie wojny Rosjan ? ponad 6
milionow Polakow ? i ok.9 milionow Jugoslowian ? .
Czy holokaustem nie jest czasem to , ze proporcjonalnie do ilosci obywateli
, Polacy w wyniku rozpetanej przez Niemcow wojny stracili najwiecej w swiecie  swoich obywateli ? .
Trzeba wspolczuc , owszem ale "przedsiebiorstwo holokaust " nie moze przyslaniac calej prawdy o historii .....a pozatym aby ktos mogl oczekiwac wspolczucia , sam musi wykazac sie wrazliwoscia , przynajmniej w takim zakresie aby nie zaklamywac prawdy o wojnie i nie kreowac w swiecie obrazu Polaka antysemity , odpowiedzialnego za ten tzw. holokaust a wrecz za rozpetanie IIWS a to wlasnie dzisiaj czynia zydzi !.
Moje wspolczucie dla nich jest wiec i musi byc odwrotnie proporcjonalne do kreowanych przez nich klamstw !

cyc

Data: 2010-02-24 14:04:26
Autor: Neko
[...]

Dopiero teraz doczytalem. Pewnie i tak to juz poszlo do "archiwum" to powiem krotko:

ZGODA

Chociaz stwierdzenie, ze Zydzi winia nas za rozpetanie II WS to jest
chyba na wyrost. Tym niemniej w pozostalych kwestniach mniej wiecej zgoda.

Data: 2010-02-19 13:39:12
Autor: Neko
Pytanie do PANA PANSLAVISTY
Użytkownik "White Power " <linke-hofmann@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał

A ja mam pytanie do autora, dlaczego ktoś ma ich lubić?

A gdzie ja nakazuje, ze ktos ma kogos lubic ?

Ja ich ani nie lubie ani nie nienawidze (bo niby za co ?)

Jesli jednak ktos pala nienawiscia do kogos, to zasadne
jest pytanie: "dlaczego". A jesli nie potrafi odpowiedziec,
no to wtedy mamy do czynienia z kompletnych debilem
i psychopatą.

Pytanie do PANA PANSLAVISTY