Pytanie do PANA PANSLAVISTY

Data: 2010-02-18 14:00:02
Autor: -heÂŽsk-
Pytanie do PANA PANSLAVISTY
On Thu, 18 Feb 2010 13:14:05 +0100, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>
wrote:

Dlaczego Pan nienawidzi Żydów ?

 pod jaka ksywka pisuje teraz jerzy ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-18 14:00:13
Autor: Neko
Pytanie do PANA PANSLAVISTY
Użytkownik "-heRsk-" <wc?bigbrednie@interia.pl> napisał w

pod jaka ksywka pisuje teraz jerzy ?

Dziwne pytanie. Ma pan go w KF-ie ?

Odp: Prawusek

Data: 2010-02-18 14:11:16
Autor: Prawusek
Pytanie do PANA PANSLAVISTY

wrote:

Dlaczego Pan nienawidzi Żydów ?

 pod jaka ksywka pisuje teraz jerzy ?

Stale takie same - Prawusek.
Po skopaniu mi konta Panslavista na Onecie i Wirtualnej Polsce. i Hotmailu
(parchy maja długie łapy).

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie!
Stan dróg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-18 15:02:00
Autor: -heÂŽsk-
Pytanie do PANA PANSLAVISTY

wrote:

> [...]

Stale takie same - Prawusek.
Po skopaniu mi konta Panslavista na Onecie i Wirtualnej Polsce. i Hotmailu

 to chociaz tu zmien "prawusek" na "panslavista".

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-18 15:10:05
Autor: Prawusek

wrote:

> [...]

(parchy maja długie łapy).

 to chociaz tu zmien "prawusek" na "panslavista".

Przedstawiałem się wiele razy.

Pytanie do PANA PANSLAVISTY