Pytanie do POlszewików : CZY JUŻ DORŻNIĘTO CA ŁĄ WATAHĘ ?!

Data: 2010-05-08 14:41:03
Autor: Antenka
Pytanie do POlszewików : CZY JUŻ DORŻNIĘTO CA ŁĄ WATAHĘ ?!
Kogo przewidujecie dorżnąć w następnej kolejności swoim "językiem
miłości", pełowskie szczury?

Antenka

Data: 2010-05-09 00:05:27
Autor: Tomy M.
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:f7df1b5e-266b-427f-8b4e-4e51a261261bl31g2000yqm.googlegroups.com...

Kogo przewidujecie dorżnąć w następnej kolejności swoim "językiem
miłości", pełowskie szczury?

.... no to wiesz już dlaczego Jarosław nie występuje
publicznie. Kamizelek na czoło jeszcze nie produkują,
a w chełmie jakoś trochę głupio przemawiać.

Tomy M.

Data: 2010-05-09 08:51:02
Autor: Rafał Lepudruk

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości
[...]

Człowieku, ciebie trzeba leczyć! I piszemy "HEŁM", Chełm to miejscowość!
Czy wszyscy zwolennicy PiS są niedouczeni?

R.L.

Data: 2010-05-09 14:51:46
Autor: Tomy M.
Użytkownik "Rafał Lepudruk" <rafal.lepudruk@gmail.com> napisał w wiadomości news:4be65bfd$1$2600$65785112news.neostrada.pl...

Czy wszyscy zwolennicy PiS są niedouczeni?

Wszyscy :-)

Tomy M.

Data: 2010-05-09 08:40:32
Autor: Rafał Lepudruk
[...]

Człowieku, czy jesteś przy zdrowych zmysłach?  Takich jak ty trzeba odizolować!

R.L.

Data: 2010-05-10 00:29:29
Autor: Adam
Pytanie do POlszewików : CZY JUŻ DORŻNIĘTO CAŁĄ WATAHĘ ?!
Mam przeczucie, że u progu lata zostanie "odstrzelony" Jarosław K.
AC

Data: 2010-05-09 08:56:12
Autor: karwanjestdebilem
Pytanie do POlszewików : CZY JUŻ DORŻNIĘTO CAŁĄ WATAHĘ ?!

Idiotyczne pytanie. Skoro żyjesz, to jeszcze nie całą.

Przemysław Warzywny

--

"Tragedia smoleńska staje się na naszych oczach nowym mitem PiS. Miałby on sprawić, że partia Jarosława Kaczyńskiego powtórzy sukces z 2005 r.? "Układ" już się zużył, bo gdy PiS rządził, nie zdołał go wytropić, choć miał kontrolę i nad służbami specjalnymi, i przyjazny IPN".

Data: 2010-05-09 09:53:20
Autor: u2
W dniu 2010-05-08 23:41, Antenka pisze:
Kogo przewidujecie dorżnąć w następnej kolejności swoim "językiem
miłości", pełowskie szczury?

Słucham właśnie w radiu śniadanie u Stokrotki. Koleś z peło TW Nowak
zarzuca Jakubiak nikczemność i niegodziwość, bo ta ośmiela się żądać
pełnej informacji o katastrofie pod Smoleńskiem.

To jest prawdziwy język "miłości" bandy oszustów.

Data: 2010-05-10 01:57:29
Autor: zbig
On 9 Maj, 09:53, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

pełnej informacji o katastrofie pod Smoleńskiem.

To jest prawdziwy język "miłości" bandy oszustów.

Jagłupiak skpompromituwała się drąc pysk o jakichś czekistach, Nowak
zachował się godnie i spokojnie rzeczowo reagowal na prostackie
zaczepki tej cipy.

Data: 2010-05-10 11:08:13
Autor: u2
W dniu 2010-05-10 10:57, zbig pisze:
To jest prawdziwy język "miłości" bandy oszustów.

Jagłupiak skpompromituwała się drąc pysk o jakichś czekistach, Nowak
zachował się godnie i spokojnie rzeczowo reagowal na prostackie
zaczepki tej cipy.

I to jest właśnie prawdziwy język "miłości" bandy oszustów z partii
oszustów :)

Data: 2010-05-10 03:37:37
Autor: zbig
On 10 Maj, 11:08, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]
> zaczepki tej cipy.

I to jest właśnie prawdziwy język "miłości" bandy oszustów z partii

Nie jestem w żadnej partii a bezczelność Jagłupiak na antenie
zasluguje ca własciwą ocenę. Jurek też się nie popisał, wykorzystując
audycję dla promocji swojej kandydatury, ale przynajmniej zachował
jakąś kulturę, podobnie jak Nowak, czego o tej "pani" nie można
powiedzieć.

Data: 2010-05-09 12:38:05
Autor: cirrus
[...]

Spadaj do ścieku karakanie.

--
stevep

Data: 2010-05-10 01:50:32
Autor: Antenka
On 9 Maj, 12:38, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:f7df1b5e-266b-427f-8b4e-4e51a261261bl31g2000yqm.googlegroups.com...

> Kogo przewidujecie dorżnąć w następnej kolejności swoim "językiem
> miłości", pełowskie szczury?
> Antenka

Spadaj do ścieku karakanie.

--
stevep

Banana? Ty głupi orangutanie! Na drzewo!

Antenka

Data: 2010-05-10 16:18:28
Autor: cirrus
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:c0d17a45-ff49-4c75-a979-36466b60c07fo14g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Spadaj przygłupie.

--
stevep

Data: 2010-05-10 01:14:08
Autor: MH
Pytanie do POlszewików : CZY JUŻ DORŻNIĘTO CAŁĄ WATAHĘ ?!

Ciebie kobito nikt nie dorżnie.

MH

--

Pytanie do POlszewików : CZY JUŻ DORŻNIĘTO CA ŁĄ WATAHĘ ?!