Pytanie do POlszewików : CZY JUŻ DORŻNIĘTO CAŁĄ WATAHĘ ?!

Data: 2010-05-09 09:53:20
Autor: u2
Pytanie do POlszewików : CZY JUŻ DORŻNIĘTO CAŁĄ WATAHĘ ?!
W dniu 2010-05-08 23:41, Antenka pisze:
Kogo przewidujecie dorżnąć w następnej kolejności swoim "językiem
miłości", pełowskie szczury?

Słucham właśnie w radiu śniadanie u Stokrotki. Koleś z peło TW Nowak
zarzuca Jakubiak nikczemność i niegodziwość, bo ta ośmiela się żądać
pełnej informacji o katastrofie pod Smoleńskiem.

To jest prawdziwy język "miłości" bandy oszustów.

Data: 2010-05-10 01:57:29
Autor: zbig
On 9 Maj, 09:53, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

pełnej informacji o katastrofie pod Smoleńskiem.

To jest prawdziwy język "miłości" bandy oszustów.

Jagłupiak skpompromituwała się drąc pysk o jakichś czekistach, Nowak
zachował się godnie i spokojnie rzeczowo reagowal na prostackie
zaczepki tej cipy.

Data: 2010-05-10 11:08:13
Autor: u2
W dniu 2010-05-10 10:57, zbig pisze:
To jest prawdziwy język "miłości" bandy oszustów.

Jagłupiak skpompromituwała się drąc pysk o jakichś czekistach, Nowak
zachował się godnie i spokojnie rzeczowo reagowal na prostackie
zaczepki tej cipy.

I to jest właśnie prawdziwy język "miłości" bandy oszustów z partii
oszustów :)

Data: 2010-05-10 03:37:37
Autor: zbig
On 10 Maj, 11:08, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]
> zaczepki tej cipy.

I to jest właśnie prawdziwy język "miłości" bandy oszustów z partii

Nie jestem w żadnej partii a bezczelność Jagłupiak na antenie
zasluguje ca własciwą ocenę. Jurek też się nie popisał, wykorzystując
audycję dla promocji swojej kandydatury, ale przynajmniej zachował
jakąś kulturę, podobnie jak Nowak, czego o tej "pani" nie można
powiedzieć.

Pytanie do POlszewików : CZY JUŻ DORŻNIĘTO CAŁĄ WATAHĘ ?!