Pytanie do PiS-owców

Data: 2012-04-04 18:06:23
Autor: Leprechaun
Pytanie do PiS-owców
Powiedzcie gdzie się ten TU-154 został zestrzelony 10 kwietnia 2010? Na Krakowskim Przedmieściu? Nie? To jakiego ch..ja tam się zbieracie? Powiedzcie PiS-owcy gdzie jest grób Lecha Kaczyńskiego? Na Powązkach? Nie? To jakiego ch..ja jego kochający braciszek tam składa kwiatki skoro grób jest pusty? Czy wy przypadkiem nie jesteście zdrowo pojebani?

BomBel

Data: 2012-04-04 14:08:18
Autor: HaMMeR
Pytanie do PiS-owców
On 4 Kwi, 18:06, " Leprechaun" <brudy.polityc...@pralnia.jw> wrote:
[...]

Zlituje sie smieciu i ci cos powiem..:
Nie pytaj sie juz wiecej, bo jestes zza glupi, nie masz honoru,
brak ci uczuc wyzszych, no i nie jestes Polakiem!!
Wystarczy?

Data: 2012-04-06 20:00:57
Autor: pluton
Pytanie do PiS-owców
Nie pytaj sie juz wiecej, bo jestes zza glupi, nie masz honoru,
brak ci uczuc wyzszych, no i nie jestes Polakiem!!
Wystarczy?

Mow do mnie jeszcze.
Kazde twe slowo slodkie w mej dupie wywoluje dreszcze.

Nullification

Data: 2012-04-04 18:34:30
Autor: mkarwan
Pytanie do PiS-owców

Użytkownik " Leprechaun" <brudy.polityczne@pralnia.jw> napisał w wiadomości news:4f7c7242$2$1210$65785112news.neostrada.pl...
Powiedzcie gdzie się ten TU-154 został zestrzelony 10 kwietnia 2010? Na Krakowskim Przedmieściu? Nie? To jakiego ch..ja tam się zbieracie?

Powód jest prosty.
Ponieważ tam przyjeżdżało z własnej i nie przymuszonej woli tysiące Polaków.
I to miejsce w którym Polacy się tak tłumnie gromadzili powinno zostać upamiętnione.
Może być tylko krzyżem, który wtedy postawili harcerz.
Krzyżem, którego naraz niektórzy zaczęli się bać.

Data: 2012-04-04 18:43:14
Autor: Grzegorz Z.
Pytanie do PiS-owców
mkarwan napisał:

[...]

Tysiące Polaków to ułamek promila Polaków.

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-04-04 14:11:23
Autor: HaMMeR
Pytanie do PiS-owców
On 4 Kwi, 18:43, "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> wrote:
mkarwan napisał:

> [...]

"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Znaczy, wg ciebie, te tysiace to za malo?!! Abys zmienil to swoje
obsrane zdanie,
to musieli by tam przedefilowac WSZYSCY Polacy??
Ty debilu...

Data: 2012-04-04 23:37:28
Autor: Grzegorz Z.
Pytanie do PiS-owców

mkarwan napisał:

[...]

Nie przyjdzie nawet jeden procent.

Ty debilu.

Data: 2012-04-06 19:59:52
Autor: pluton
Pytanie do PiS-owców
Znaczy, wg ciebie, te tysiace to za malo?!! Abys zmienil to swoje
obsrane zdanie,
to musieli by tam przedefilowac WSZYSCY Polacy??
Ty debilu...

Hamera liczymy za polowe Polaka.

Nullification

Data: 2012-04-04 14:15:44
Autor: HaMMeR
Pytanie do PiS-owców

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

I jeszcze jedno: Daj juz sobie siana z tym cytatem tej rubasznej
jalowki,
ktora tak naprawde moglaby juz nie czekac z tym 'innym wyjsciem',
az nie bedzie mogla sobie nalac herbaty! Smialo!

Data: 2012-04-04 23:38:49
Autor: Grzegorz Z.
Pytanie do PiS-owców
HaMMeR napisał:

--
[...]

Po pierwsze primo odpowiadając naucz się wycinać sygnaturki a po drugie
primo jak się nie masz do czego przystosunkować merytorycznie to łaskawie
od mojej sygnaturki się odstosunkuj.

Data: 2012-04-06 19:58:49
Autor: pluton
Pytanie do PiS-owców

[...]

Na stadion tez przyjeżdża z własnej i nie przymuszonej woli tysiące
 Polaków. Moze postawmy jakis pomnik kopacza pilki ?

Nullification

Pytanie do PiS-owców