Pytanie do Radiomaryjowców

Data: 2012-03-20 16:12:40
Autor: jr
Pytanie do Radiomaryjowców
Po co wam ten fundusz?
Czy Ojciec Rydzyk nie poradzi sobie bez niego?

jb

Data: 2012-03-21 07:28:14
Autor: Grzegorz Z.
jr napisał:

Po co wam ten fundusz?
Czy Ojciec Rydzyk nie poradzi sobie bez niego?

Poradzi, ale wtedy jego Wielkie i Rozliczne Dzieła nie będą mogły być aż
Tak Wielkie.

A poważniej - dobre pytanie. Bo przecież jeśli chodzi o odpowiedzialność za
postępki pana Rydzyka panowie biskupi umywają ręce tłumacząc to strukturą
organizacyjną Czarnej Struktury. Skoro więc zgromadzenie zakonne któremu podlega pan Rydzyk oraz Czarna
Struktura "to nie to samo" - to skąd u wyznawców toruńskiej podsekty taka
troska o cudze?

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-03-21 05:53:55
Autor: jr
On 21 Mar, 07:28, "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> wrote:
jr napisał:

> [...]

Skoro więc zgromadzenie zakonne któremu podlega pan Rydzyk oraz Czarna
Struktura "to nie to samo" - to skąd u wyznawców toruńskiej podsekty taka

Jak zwykle z nawiedzonej głupoty.
Módlcie się o ich głupotę...
jb

Data: 2012-03-21 13:02:06
Autor: Obserwator
Pytanie do Radiomaryjowców
jr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a): Jak zwykle z nawiedzonej głupoty.
Módlcie się o ich głupotę...

*************************
no to ciesz sie, ze sa *glupi*...i nie przejmuj sie tak tym radiem, bo sie jeszcze bardziej rozchorujesz.

Slowo daja, ze tylko w Polsce takie okazy *madrosci* jak na tej grupie mozna spotkac.

Zle sie odzywiacie, cpacie, chlacie czy moze w dziecinstwie spadliscie na glowke? DNO.

Data: 2012-03-21 13:20:16
Autor: jr
Pytanie do Radiomaryjowców
On 21 Mar, 14:02, " Obserwator" <fajny.d.arz...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:
jr <jacekbia...@tlen.pl> napisał(a):

Jak zwykle z nawiedzonej głupoty.
Módlcie się o ich głupotę...

*************************
notocieszsie,zesa*glupi*

Z głupoty nigdy nie należy się cieszyć. Przez waszą nawiedzoną głupotę
oni tutaj rządzą i okradają nas wszystkich.
jb

Data: 2012-03-21 20:45:43
Autor: Obserwator
Pytanie do Radiomaryjowców
jr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a): Z głupoty nigdy nie należy się cieszyć. Przez waszą nawiedzoną głupotę
oni tutaj rządzą i okradają nas wszystkich.

Na razie widze, ze przytulasz sie do zwolennikow tych, co cie okradaja bez slowa sprzeciwu.

Data: 2012-03-21 14:10:29
Autor: jr
Pytanie do Radiomaryjowców
On 21 Mar, 21:45, " Obserwator" <fajny.d.arz...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:
jr <jacekbia...@tlen.pl> napisał(a):

Z głupoty nigdy nie należy się cieszyć. Przez waszą nawiedzoną głupotę
oni tutaj rządzą i okradają nas wszystkich.

stworz przebojowa partie i pokonaj tych co ciebie okradaja.

Na razie widze

Pisałem nie raz, że jesteś slepy.
jb

Data: 2012-03-21 21:22:34
Autor: Obserwator
wrote:
> jr <jacekbia...@tlen.pl> napisa=B3(a):
>
> Z g=B3upoty nigdy nie nale=BFy si=EA cieszy=E6. Przez wasz=B1 nawiedzon=
=B1 g=B3upot=EA
> oni tutaj rz=B1dz=B1 i okradaj=B1 nas wszystkich.

oly,
> stworz przebojowa partie i pokonaj tych co ciebie okradaja.
>
> Na razie widze

Pisalem nie raz, ze jestes slepy.

ja slepy nie jestem i widze, ze chyba jestes niezle kopniety, albo chlasz za duzo.

Data: 2012-03-21 13:18:11
Autor: Obserwator
i jeszcze jedno( moze do ciebie dotrze)

nie wchodz z buciorami w cudzy swiatopoglad komuchu i nie narzucaj na sile swojego. --

Data: 2012-03-21 12:57:34
Autor: jr
i jeszcze jedno( moze do ciebie dotrze)
On 21 Mar, 14:18, " Obserwator" <fajny.d.arz...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:
niewchodzzbucioramiw cudzy swiatopoglad

Ty wchodzisz w samych skarpetkach?
jb

Wysłanozserwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Data: 2012-03-21 17:30:36
Autor: jadryś
Pytanie do RadiomaryjowcĂłw
W dniu 2012-03-21 00:12, jr pisze:
Po co wam ten fundusz?
Czy Ojciec Rydzyk nie poradzi sobie bez niego?

jb

Radiomaryjnym chodzi o dostęp do TV Trwam a nie o fundusz.

Data: 2012-03-21 13:39:06
Autor: jr
On 21 Mar, 17:30, jadryś <r...@yachoo.com> wrote:
W dniu 2012-03-21 00:12, jr pisze:

> Po co wam ten fundusz?
> Czy Ojciec Rydzyk nie poradzi sobie bez niego?

> jb

Radiomaryjnymchodzio dostęp do TV Trwam a nie o fundusz.

To znaczy, że nie sa tacy głupi, jak posłowie PiS i SP.
jb

Data: 2012-03-22 09:41:24
Autor: Jadryś
W dniu 2012-03-21 21:39, jr pisze:
[...]

Myślę że błędem jest nazywanie cwaniaczków którzy potrafili sobie urządzić życie w luksusie na koszt innych - głupimi.

Natomiast Radiomaryjni to w większości porządni i uczciwi  ludzie. Chcą tylko tego co im się należy.

Data: 2012-03-22 07:41:27
Autor: jr
On 22 Mar, 09:41, Jadryś <C...@yahoo.com> wrote:

> To znaczy, że nie sa tacy głupi, jak posłowie PiS i SP.
> jb

Myślę że błędem jest nazywanie cwaniaczków którzy potrafili sobie
urządzić życie w luksusie na koszt innych - głupimi.

Typowa polska głupota!
Przykleili sie do kościółka jak gówno do buta i dlatego przegrywają.
Gdyby nie to, rządziliby do dziś i z komuchami zrobili porządek.
jb

Data: 2012-03-22 16:27:04
Autor: u2
W dniu 2012-03-22 15:41, jr pisze:
Typowa polska głupota!
Przykleili sie do kościółka jak gówno do buta i dlatego przegrywają.
Gdyby nie to, rządziliby do dziś i z komuchami zrobili porządek.

Ty jednak nie Polak, kosciol to od wiekow ostoja polskosci. Kazdy Polak
to wie. A ze rzadzom bezpieczniackie watahy obecnie to pozostalosc po
okraglym stoliku i t.zw. nocnej zmianie, kiedy wraza razwietka nie
dopuscila do lustracji bolkow.

Data: 2012-03-22 16:33:16
Autor: jr
On 22 Mar, 16:27, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> Gdyby nie to, rządziliby do dziś i z komuchami zrobili porządek.

Ty jednak nie Polak, kosciol to od wiekow ostoja polskosci.

Wiesz co? Mnie mama też tak mówiła.
Kiedy ty wydoroślejesz?

 Kazdy Polak
to wie. A ze rzadzom bezpieczniackie watahy obecnie to pozostalosc po
okraglym stoliku

Za który moralnie jest odpowiedzialny polski kler. Bez jego
błogosławieństw ten szwindel nigdy by nie przeszedł.
Można nie potepiać wilka za to że ma kły. Ale przykrywanie go owcza
skórą nie da sie nazwać 'ostoją polskości'.

 i t.zw. nocnej zmianie, kiedy wraza razwietka nie
dopuscila do lustracji bolkow.

I nie tylko bolków. Cała koscielna hierarchia boi sie lustracji i
atakuje wszystkich, którzy chcą oczyścić kraj. Oni ten kraj mają
bardzo głęboko. Są ostoja samych siebie i to wszystko.

jb

Data: 2012-03-23 00:37:31
Autor: u2
W dniu 2012-03-23 00:33, jr pisze:
Ty jednak nie Polak, kosciol to od wiekow ostoja polskosci.

Wiesz co? Mnie mama też tak mówiła.

No widzisz, nawet twoja matka tobie tak mowila. Ale sie sqrwiles na
starosc :)

Data: 2012-03-23 13:29:59
Autor: jr
On 23 Mar, 00:37, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Wiesz co? Mnie mama też tak mówiła.

No widzisz, nawet twoja matka

Co za 'nawet twoja matka'?!
Moja matka zasypia z Radiem Maryja i czeka na dobrą śmierć. Ale dobrze
rozumie, że każdy ma swój świat.

 tobie tak mowila. Ale sie sqrwiles na
starosc :)

Ty kurew poszukaj sobie gdzie indziej. Ja z ubekami w sutannach nie
mam już do czynienia.
jb

Data: 2012-03-23 21:56:46
Autor: u2
Pytanie do Radiomaryjowców
W dniu 2012-03-23 21:29, jr pisze:
Ja z ubekami w sutannach nie
mam już do czynienia.

Ubecy w sutannach ? Kiedy miales z nimi do czynienia ? :)

Data: 2012-03-23 14:41:09
Autor: jr
On 23 Mar, 21:56, u2 <u...@o2.pl> wrote:
Wdniu2012-03-23 21:29, jr pisze:

> Ja z ubekamiwsutannach nie
> mam już do czynienia.

Ubecywsutannach ? Kiedy miales z nimi do czynienia ?

Jak widać zawsze.
Nie chcieli się zlustrować, to mogę podejrzewać wszystkich.

jb
derismti

 :)

Data: 2012-03-22 16:39:40
Autor: jr
On 22 Mar, 20:20, jadryś <r...@yachoo.com> wrote:
> [...]

> Przykleili sie do kościółka jak gówno do buta i dlatego przegrywają.
> Gdyby nie to, rządziliby do dziś i z komuchami zrobili porządek.

Kogo masz na myśli?

Ciesz się komuchu, że nie mieliśmy swojego Havla. Gdyby się tylko taki
pojawił, polski kler od razu by go zaszczuł. Nawróć sie komuchu, bo
masz do czego. Teraz to twój kościół.

jb

Data: 2012-03-24 10:18:55
Autor: Jadryś
W dniu 2012-03-23 00:39, jr pisze:

[...]

Prosiłem cię już parę razy o nienadużywanie słowa Komuch w stosunku do mojej osoby, skoro nie wiesz nawet co ono oznacza.

Na co niby miałbym się nawrócić? Na kapitalizm? Na "dobrego" Katolika, który to nie daje żyć innym?

Data: 2012-03-24 06:57:12
Autor: jr
On 24 Mar, 10:18, Jadryś <C...@yahoo.com> wrote:

> [...]
> masz do czego. Teraz to twój kościół.

> jb

Prosiłem cię już parę razy o nienadużywanie słowa Komuchwstosunku do

A kto ty jesteś?
1) Nieustannie adorujesz czerwone gówno. Gloryfikujesz zbrodniczy
system z tendencyjnie wykrojonej perspektywy (mało ci jezior i lasów?)
2) W wulgarny sposób nawołujesz do nienawiści klasowej (wiecznie
nienażarte...). Nawołujesz do tego, by uczciwych ludzi wsadzać do
obozów pracy. Chcesz leczyć świat? Zacznij od siebie komuchu (przez
małe 'k').

jb

Data: 2012-03-24 15:07:04
Autor: u2
W dniu 2012-03-24 14:57, jr pisze:
[...]

Nigdy go nie przyjeli do pzpr, choc zlozyl aplikacje. Po prostu nie
wstrzelil sie. W czasach stalina od razu by go przyjeli do ub ;)

Data: 2012-03-24 07:11:09
Autor: jr
On 24 Mar, 15:07, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> nienażarte...). Nawołujesz do tego, by uczciwych ludzi wsadzać do
> obozów pracy. Chcesz leczyć świat? Zacznij od siebie komuchu (przez

Skąd wiesz?
jb

Data: 2012-03-24 15:14:08
Autor: u2
W dniu 2012-03-24 15:11, jr pisze:
Nigdy go nie przyjeli do pzpr

Skąd wiesz?

Sam o tym pisal.

Data: 2012-03-24 15:54:49
Autor: Jadryś
On Sat, 24 Mar 2012 06:57:12 -0700 (PDT), jr <jacekbialy0@tlen.pl> wrote:
> [...]
nienażarte...). Nawołujesz do tego, by uczciwych ludzi wsadzać do
obozów pracy. Chcesz leczyć świat? Zacznij od siebie komuchu (przez

Nie twój interes.
1/ Adoruję każdego kto choć próbuje sprowadzić kapitalistyczne ścierwa do parteru. I poważam ludzi którzy to robią. Oczywiście że mało jezior, tym bardziej że w promieniu kilkudziesięciu km nie ma już żadnego w którym można by i wolno by łowić ryby.
2/Wiecznie nienażarte ryje to nie wulgaryzm jak na określenie takich sq**synów.
Pokaż zasrancu gdzie ja napisałem coś na temat edukacji uczciwych ludzi w obozach pracy?
Jesteś wyjatkowo zbydlęconym chamem skoro tyle prośb o nie nadużywanie słowa Komuch w stosunku do mnie odrzucasz, niniejszym informuje że idziesz do śmieci. No, chyba że przeprosisz prawdziwy Komuchów.

--
Kapitalizm pozbawia czowieka godnosci. Jest najwiekszym zem jakie mogo sie przydarzyc gatunkowi ludzkiemu..

Data: 2012-03-24 11:28:07
Autor: Jacek Biały
On 24 Mar, 15:54, Jadryś <p...@op.pl> wrote:
On Sat, 24 Mar 2012 06:57:12 -0700 (PDT), jr <jacekbia...@tlen.pl>
wrote:

> [...]
> nienażarte...). Nawołujesz do tego, by uczciwych ludzi wsadzać do
> obozów pracy. Chcesz leczyć świat? Zacznij od siebie komuchu (przez

Nie twój interes.

A dlaczego nie mój? Polska to twój prywatny folwark?
jb

Data: 2012-03-24 12:02:04
Autor: Jacek Biały
[...]

Nawołujesz do personalnej nienawiści. Jesteś szkodnikiem niezaleznie
od tego, czy wydaje ci się to słuszne, czy nie.

Pokaż zasrancu gdzie ja napisałem coś na temat edukacji uczciwych
ludziwobozach pracy?

Nie raz wzywałeś do tego, żeby 'swińskie ryje' leczyć przy pomocy
pracy. Dlaczego zmieniłeś sygnaturkę tchórzu?
jb

--
Kapitalizm pozbawia cz owieka godnosci. Jest najwiekszym z em jakie mog o sie przydarzyc gatunkowi ludzkiemu..

Data: 2012-03-24 12:04:42
Autor: Jacek Biały
Pytanie do Radiomaryjowców

Jesteś wyjatkowo zbydlęconym chamem skoro tyle prośb o nie
nadużywanie słowa Komuchwstosunku do mnie odrzucasz

To nie wiem, może faszysta?

, niniejszym
informuje że idziesz do śmieci.

bujaj się!
jb

Data: 2012-03-24 16:22:32
Autor: u2
W dniu 2012-03-24 15:54, Jadryś pisze:
2/Wiecznie nienażarte ryje to nie wulgaryzm jak na określenie takich
sq**synów.

Jesli chodzi tobie o czerwona komusze sitwe typu wiecznie rozowy i
spocony Rysiek K to zgoda, ale ty tak nazywasz wszystkich, ktorzy nie sa
z twojej komuszej sitwy :)

Data: 2012-03-24 21:37:45
Autor: Obserwator
Jadryś <pro@op.pl> napisał(a):
> [...]

Jesteś wyjatkowo zbydlęconym chamem skoro tyle prośb o nie nadużywanie słowa Komuch w stosunku do mnie odrzucasz, niniejszym informuje że idziesz do śmieci. No, chyba że przeprosisz prawdziwy Komuchów.

WOW, co za kultura....Ja ci pokaze gdzie napisales o edukacji w obozach pracy, o tutaj na sciepie:

http://groups.google.com/group/soc.culture.polish/browse_thread/thread/fbe420d
f4255e7c2/1ab7eaffa356b39c?lnk=gst&q=jadrys#1ab7eaffa356b39c

Jaka rewolucja - takie i jej dzieci, (Andrzej203 to jedna z twoich ksywek)

*Andrzej 203,  o ofiarach Katynia i stalinowskich  zbrodni
 "Rozwala niewinnych ludzi? W zdecydowanej wiekszosci
   kapitalistyczne " swinie" ktorzy w pelni na to wlasnie zasluzyli.."

Andrzej203  "rozumie" mordowanie Polakow w Katyniu:
   "gdyby to zrobili sowieci jestem w stanie to zrozumieć: typowa
    walka klas.. " i pisze o pomordowanych: "kapitalistyczne
szkodniki"

Andrzej203 odkrywa prawde o lagrach:
      "to byly obozy edukacyjne" *

Piotr Treala

Data: 2012-03-24 16:02:42
Autor: Jacek Biały
Pytanie do Radiomaryjowców
On 24 Mar, 22:37, " Obserwator" <fajny.d.arz...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:
Jadryś <p...@op.pl> napisał(a):

> [...]

   "gdyby to zrobili sowieci jestemwstanie to zrozumieć: typowa
    walka klas.. " i pisze o pomordowanych: "kapitalistyczne

Gdzie masz dowód, że to 'jadrys' z psp?
jb

Data: 2012-03-24 23:24:58
Autor: Obserwator
Pytanie do Radiomaryjowców
Jacek Biały <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):
Gdzie masz dowod, ze to 'jadrys' z psp?

w moim tekscie. Mozna je latwo sprawdzic. Sprawdz sobie.

A tak a propos, juz wiesz, ze pisales brednie o PiS w zwiazku z emeryturami?  Dotarlo?  Wiesz to jest grupa dyskusyjna, ale nie dezinformacyjna.

Data: 2012-03-24 16:32:15
Autor: jr
Pytanie do Radiomaryjowców
On 25 Mar, 00:24, " Obserwator" <fajny.d.arz...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:
Jacek Biały <jacekbia...@tlen.pl> napisał(a):

> Gdzie masz dowod, ze to 'jadrys' z psp?

wmoim tekscie.

W jakim tekscie? link nie działa, gdzie masz dowód?!
jb

Data: 2012-03-25 00:01:04
Autor: Obserwator
wrote:
> Jacek Bia=B3y <jacekbia...@tlen.pl> napisa=B3(a):

> wmoim tekscie.

W jakim tekscie? link nie dziala, gdzie masz dowod?!

udowodnij, ze link ktory podalem nie dziala.

Data: 2012-03-25 10:27:19
Autor: jr
On 25 Mar, 11:06, u2 <u...@o2.pl> wrote:
Wdniu2012-03-25 01:01,  Obserwator pisze:

> udowodnij, ze link ktory podalem nie dziala.

Idź pobaw się ze Stefkiem w 'pomidora'.
jb

Data: 2012-03-25 17:39:00
Autor: Obserwator
Pytanie do Radiomaryjowców

Idz pobaw sie ze Stefkiem w 'pomidora'.

wystarczy, ze ty sie z nim bawisz w dobrego i zlego policjanta...
Widze, ze lubisz jak ktos cie miesza z blotem...jestes tez masochista?
Bronisz z taka zawzietoscia tych, ktorzy ci ublizaja....

Byles bity po glowce w dziecinstwie? --

Data: 2012-03-25 12:27:16
Autor: jr
Pytanie do Radiomaryjowców
On 25 Mar, 19:39, " Obserwator" <fajny.d.arz...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:

> Idz pobaw sie ze Stefkiemw'pomidora'.

wystarczy, ze ty sie z nim bawiszwdobrego i zlego policjanta...
Widze, ze lubisz jak ktos cie miesza z blotem...

Zależy kto.
Jeśli to jest debil, śmieszy mnie to.

jestes tez masochista?
Bronisz z taka zawzietoscia tych, ktorzy ci ublizaja....

Byles bity po glowcewdziecinstwie?

Tacy ludzie wyrastaja na masochistów?
jb

Data: 2012-03-25 19:41:27
Autor: u2
W dniu 2012-03-25 19:39,  Obserwator pisze:
[...]

Chlopak nie przyjmuje do wiadomosci oczywistych faktow, ciekawe dla kogo
"pracuje" ? :)

Data: 2012-03-25 12:28:40
Autor: jr
On 25 Mar, 19:41, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

> Byles bity po glowcewdziecinstwie?

Chlopak nie przyjmuje do wiadomosci oczywistych faktow, ciekawe dla kogo

Przecież wiesz, że dla palikociarni...
jb

Data: 2012-03-25 22:06:02
Autor: u2
W dniu 2012-03-25 21:28, jr pisze:
Chlopak nie przyjmuje do wiadomosci oczywistych faktow, ciekawe dla kogo
"pracuje" ? :)

Przecież wiesz, że dla palikociarni.

Serio, czy znowu zmyslasz ? :)

Data: 2012-03-25 14:40:43
Autor: jr
On 25 Mar, 22:06, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Przecież wiesz, że dla palikociarni.

Serio, czy znowu zmyslasz ? :)

:-DDDDDD Zmyślam
(że zmyślam)
jb

Data: 2012-03-26 00:01:36
Autor: u2
Pytanie do Radiomaryjowców
W dniu 2012-03-25 23:40, jr pisze:
Zmyślam
(że zmyślam)

Rozumiem, zes przystawka dla pelomafii.

Data: 2012-03-26 04:14:18
Autor: jr
On 26 Mar, 00:01, u2 <u...@o2.pl> wrote:
Wdniu2012-03-25 23:40, jr pisze:

> Zmyślam
> (że zmyślam)

Rozumiem, zes przystawka dla pelomafii.

Zgaduj-zgadula!
jb

Data: 2012-03-24 11:42:02
Autor: Grzegorz Z.
Jadryś napisał:

[...]

Na dobrego księdza który bije dzieci przez co jest skrzywdzony.