Pytanie do Radiomaryjowców

Data: 2012-03-21 07:28:14
Autor: Grzegorz Z.
Pytanie do Radiomaryjowców
jr napisał:

Po co wam ten fundusz?
Czy Ojciec Rydzyk nie poradzi sobie bez niego?

Poradzi, ale wtedy jego Wielkie i Rozliczne Dzieła nie będą mogły być aż
Tak Wielkie.

A poważniej - dobre pytanie. Bo przecież jeśli chodzi o odpowiedzialność za
postępki pana Rydzyka panowie biskupi umywają ręce tłumacząc to strukturą
organizacyjną Czarnej Struktury. Skoro więc zgromadzenie zakonne któremu podlega pan Rydzyk oraz Czarna
Struktura "to nie to samo" - to skąd u wyznawców toruńskiej podsekty taka
troska o cudze?

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-03-21 05:53:55
Autor: jr
On 21 Mar, 07:28, "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> wrote:
jr napisał:

> [...]

Skoro więc zgromadzenie zakonne któremu podlega pan Rydzyk oraz Czarna
Struktura "to nie to samo" - to skąd u wyznawców toruńskiej podsekty taka

Jak zwykle z nawiedzonej głupoty.
Módlcie się o ich głupotę...
jb

Data: 2012-03-21 13:02:06
Autor: Obserwator
Pytanie do Radiomaryjowców
jr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a): Jak zwykle z nawiedzonej głupoty.
Módlcie się o ich głupotę...

*************************
no to ciesz sie, ze sa *glupi*...i nie przejmuj sie tak tym radiem, bo sie jeszcze bardziej rozchorujesz.

Slowo daja, ze tylko w Polsce takie okazy *madrosci* jak na tej grupie mozna spotkac.

Zle sie odzywiacie, cpacie, chlacie czy moze w dziecinstwie spadliscie na glowke? DNO.

Data: 2012-03-21 13:20:16
Autor: jr
Pytanie do Radiomaryjowców
On 21 Mar, 14:02, " Obserwator" <fajny.d.arz...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:
jr <jacekbia...@tlen.pl> napisał(a):

Jak zwykle z nawiedzonej głupoty.
Módlcie się o ich głupotę...

*************************
notocieszsie,zesa*glupi*

Z głupoty nigdy nie należy się cieszyć. Przez waszą nawiedzoną głupotę
oni tutaj rządzą i okradają nas wszystkich.
jb

Data: 2012-03-21 20:45:43
Autor: Obserwator
Pytanie do Radiomaryjowców
jr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a): Z głupoty nigdy nie należy się cieszyć. Przez waszą nawiedzoną głupotę
oni tutaj rządzą i okradają nas wszystkich.

Na razie widze, ze przytulasz sie do zwolennikow tych, co cie okradaja bez slowa sprzeciwu.

Data: 2012-03-21 14:10:29
Autor: jr
Pytanie do Radiomaryjowców
On 21 Mar, 21:45, " Obserwator" <fajny.d.arz...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:
jr <jacekbia...@tlen.pl> napisał(a):

Z głupoty nigdy nie należy się cieszyć. Przez waszą nawiedzoną głupotę
oni tutaj rządzą i okradają nas wszystkich.

stworz przebojowa partie i pokonaj tych co ciebie okradaja.

Na razie widze

Pisałem nie raz, że jesteś slepy.
jb

Data: 2012-03-21 21:22:34
Autor: Obserwator
wrote:
> jr <jacekbia...@tlen.pl> napisa=B3(a):
>
> Z g=B3upoty nigdy nie nale=BFy si=EA cieszy=E6. Przez wasz=B1 nawiedzon=
=B1 g=B3upot=EA
> oni tutaj rz=B1dz=B1 i okradaj=B1 nas wszystkich.

oly,
> stworz przebojowa partie i pokonaj tych co ciebie okradaja.
>
> Na razie widze

Pisalem nie raz, ze jestes slepy.

ja slepy nie jestem i widze, ze chyba jestes niezle kopniety, albo chlasz za duzo.

--

Pytanie do Radiomaryjowców