Pytanie do Warszawiak贸w

Data: 2010-06-22 22:36:34
Autor: wojek
Pytanie do Warszawiak贸w
Cze艣膰,

mam do艣膰 nietypowe pytanie do koleg贸w z Warszawy. Czy taki sklep istnieje naprawd臋 i mniej wi臋cej tak wygl膮da:

http://allegro.pl/item1078150199_sigma_sport_topline_506_licznik_przewodowy.html ?

dzi臋ki z g贸ry za odpowied藕
Wojtek

Data: 2010-06-22 23:17:20
Autor: Jam 艁asica
Pytanie do Warszawiak贸w

[...]

?

Jest tu jaki艣 sens? Nie :) To jest wszystko dzie艂o photoshopa, sklepu nie ma, nie istnieje, Jab艂onna jest w Warszawie.  :D
Dawno nie czyta艂em g艂upszego postu :)

W temacie natomiast: TAK! Sklep istnieje i wygl膮da jak na zdj臋ciu, a Jab艂onna jest kawa艂ek od Warszawy.

Pozdrawiam

Data: 2010-06-22 23:39:45
Autor: Dariusz K. dziak
Pytanie do Warszawiak體
U縴tkownik Jam sica napisa:

Jest tu jaki sens? Nie :) To jest wszystko dzie硂 photoshopa, sklepu
nie ma, nie istnieje, Jab硂nna jest w Warszawie. :D

Od kiedy???
Jak Jab硂nn chcieli do Legionowa przy潮czy to ma硂rolni (tam sami ma硂rolni - hektar do dw骳h pod szk砮m) twierdzili 縠 pr阣zej Legionowo wykupi i zaorz.

--
Darek

Data: 2010-06-23 00:45:27
Autor: Titus Atomicus
Pytanie do Warszawiak體
In article <4c212d2d$0$2603$65785112@news.neostrada.pl>,
 "Dariusz K. dziak" <dariusz.ladziak@neostrada.pl> wrote:

> [...]

Jak Jab硂nn chcieli do Legionowa przy潮czy to ma硂rolni (tam sami ma硂rolni - hektar do dw骳h pod szk砮m) twierdzili 縠 pr阣zej Legionowo wykupi i zaorz.

E, nie doczytales.

TA

Data: 2010-06-24 10:10:08
Autor: granat
Pytanie do Warszawiak體

U縴tkownik "Jam sica"

Jest tu jaki sens? Nie :) To jest wszystko dzie硂 photoshopa, sklepu nie
ma, nie istnieje, Jab硂nna jest w Warszawie.  :D
Dawno nie czyta砮m g硊pszego postu :)

widac malo czytasz.
niby skad czlowiek spoza warszawy ma wiedziec ze choszczowka to warszawa a
sasiednia jablonna juz nie?

granat

Data: 2010-06-24 10:44:56
Autor: zly
Pytanie do Warszawiak體
Dnia Thu, 24 Jun 2010 10:10:08 +0200, granat napisa(a):

niby skad czlowiek spoza warszawy ma wiedziec ze choszczowka to warszawa a
sasiednia jablonna juz nie?

Nie wiem, mo縠 np z google maps?

--
marcin

Data: 2010-06-24 11:25:25
Autor: granat
Pytanie do Warszawiak體
> niby skad czlowiek spoza warszawy ma wiedziec ze choszczowka to warszawa
> sasiednia jablonna juz nie?

Nie wiem, mo縠 np z google maps?

no i dla tego stwierdzil ze to wawa.
po co to bicie piany?

granat

Data: 2010-06-24 20:24:05
Autor: Jam sica
Pytanie do Warszawiak體

> sasiednia jablonna juz nie?

Nie wiem, mo縠 np z google maps?

no i dla tego stwierdzil ze to wawa.
po co to bicie piany?

Grunt to samemu bi pian i nic zwi眤anego z tematem nie napisa :D Gratuluje.

Data: 2010-06-26 05:03:00
Autor: Dariusz K. dziak
Pytanie do Warszawiak體
U縴tkownik granat napisa:
U縴tkownik "Jam sica"

[...]

Pomijaj眂 fakt 縠 adresowanie zapytania jedynie do mieszka馽體 Jab硂nny by硂by zbytnim zaw昕eniem - w aglomeracji terytorialno - administracyjna przynale縩o舵 nie ma wi阫szego znaczenia, sklep w Jab硂nnie pracuje na rynek warszawski a nie lokalny i mieszka馽體 Warszawy z przyleg硂禼iami nale縴 pyta.

--
Darek

Data: 2010-06-23 08:12:46
Autor: kml
Pytanie do Warszawiak贸w

U偶ytkownik "wojek" <na@drzewo.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:hvr6si$vro$1news.vectranet.pl...
[...]

Boszszsz, przeca to sklep firmowy Mbike. Istnieje.

kml
Last update 14/06/2010 Zestaw do czyszczenia buk艂aka za 15PLN :)

Pytanie do Warszawiak贸w