Pytanie do WarszawiakĂłw

Data: 2010-06-22 23:17:20
Autor: Jam Łasica
Pytanie do WarszawiakĂłw

Cześć,

mam dość nietypowe pytanie do kolegów z Warszawy. Czy taki sklep istnieje naprawdę i mniej więcej tak wygląda:

http://allegro.pl/item1078150199_sigma_sport_topline_506_licznik_przewodowy.html

?

Jest tu jakiś sens? Nie :) To jest wszystko dzieło photoshopa, sklepu nie ma, nie istnieje, Jabłonna jest w Warszawie.  :D
Dawno nie czytałem głupszego postu :)

W temacie natomiast: TAK! Sklep istnieje i wygląda jak na zdjęciu, a Jabłonna jest kawałek od Warszawy.

Pozdrawiam

Data: 2010-06-22 23:39:45
Autor: Dariusz K. Ładziak
Pytanie do Warszawiaków
Użytkownik Jam Łasica napisał:

Jest tu jakiś sens? Nie :) To jest wszystko dzieło photoshopa, sklepu
nie ma, nie istnieje, Jabłonna jest w Warszawie. :D

Od kiedy???
Jak Jabłonnę chcieli do Legionowa przyłączyć to małorolni (tam sami małorolni - hektar do dwóch pod szkłem) twierdzili że prędzej Legionowo wykupią i zaorzą.

--
Darek

Data: 2010-06-23 00:45:27
Autor: Titus Atomicus
Pytanie do Warszawiaków
In article <4c212d2d$0$2603$65785112@news.neostrada.pl>,
 "Dariusz K. Ładziak" <dariusz.ladziak@neostrada.pl> wrote:

> [...]

Jak Jabłonnę chcieli do Legionowa przyłączyć to małorolni (tam sami małorolni - hektar do dwóch pod szkłem) twierdzili że prędzej Legionowo wykupią i zaorzą.

E, nie doczytales.

TA

Data: 2010-06-24 10:10:08
Autor: granat
Pytanie do Warszawiaków

Użytkownik "Jam Łasica"

Jest tu jakiś sens? Nie :) To jest wszystko dzieło photoshopa, sklepu nie
ma, nie istnieje, Jabłonna jest w Warszawie.  :D
Dawno nie czytałem głupszego postu :)

widac malo czytasz.
niby skad czlowiek spoza warszawy ma wiedziec ze choszczowka to warszawa a
sasiednia jablonna juz nie?

granat

Data: 2010-06-24 10:44:56
Autor: zly
Pytanie do Warszawiaków
Dnia Thu, 24 Jun 2010 10:10:08 +0200, granat napisał(a):

niby skad czlowiek spoza warszawy ma wiedziec ze choszczowka to warszawa a
sasiednia jablonna juz nie?

Nie wiem, może np z google maps?

--
marcin

Data: 2010-06-24 11:25:25
Autor: granat
Pytanie do Warszawiaków
> niby skad czlowiek spoza warszawy ma wiedziec ze choszczowka to warszawa
> sasiednia jablonna juz nie?

Nie wiem, może np z google maps?

no i dla tego stwierdzil ze to wawa.
po co to bicie piany?

granat

Data: 2010-06-24 20:24:05
Autor: Jam Łasica
Pytanie do Warszawiaków

> sasiednia jablonna juz nie?

Nie wiem, może np z google maps?

no i dla tego stwierdzil ze to wawa.
po co to bicie piany?

Grunt to samemu bić pianę i nic związanego z tematem nie napisać :D Gratuluje.

Data: 2010-06-26 05:03:00
Autor: Dariusz K. Ładziak
Pytanie do Warszawiaków
Użytkownik granat napisał:
Użytkownik "Jam Łasica"

[...]

Pomijając fakt że adresowanie zapytania jedynie do mieszkańców Jabłonny byłoby zbytnim zawężeniem - w aglomeracji terytorialno - administracyjna przynależność nie ma większego znaczenia, sklep w Jabłonnie pracuje na rynek warszawski a nie lokalny i mieszkańców Warszawy z przyległościami należy pytać.

--
Darek

Pytanie do WarszawiakĂłw