Pytanie do XX-L-a

Data: 2009-04-22 10:20:46
Autor: Endriu
Pytanie do XX-L-a
Odnośnie twoich wypowiedzi:

news:gskb09$jhg$1inews.gazeta.pl

Żaden rząd nie mógłby nic zrobić. To tylko fajnie wygląda w publicystyce UPR.
Ale to tylko baśnie o prawdziwym kapitalizmie dla naiwnych.

Przestańcie bujać w obłokach i opowiadać koszałki-opałki ala J.K.Mikke i UPR.
XIX-wieczny kapitalizm i całkowicie wolny rynek to są mrzonki w XXI wieku.

Czy zadłużanie swojego własnego kraju może trwać w nieskończoność ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-04-23 09:35:01
Autor: Endriu
Pytanie do XX-L-a
[...]

I jak skomentujesz to że twoi  pseudoliberałowie którzy w ramach obniżania podatków właśnie je podwyższają:

http://www.uprtv.pl/uprtv/uprtv_play.php?id=0000000479

Właściciele starych aut zapłacą wysoki podatek
http://tiny.pl/zrvs

Nie wstyd ci za nich ty platformiany euronaganiaczu ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-04-23 09:39:28
Autor: Endriu
Pytanie do XX-L-a
[...]

Nie wsytyd ci za te kłamstwa ?

Co nam obiecał Donald Tusk?
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,4700615.html

"[...] będziemy stopniowo i rozważnie OBNIŻALI PODATKI i podniesiemy płace w sektorze publicznym [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-04-23 15:55:04
Autor: dekazzze
Pytanie do XX-L-a
Użytkownik "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości news:gsp51g$a2t$1news.interia.pl...

Co nam obiecał Donald Tusk?
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,4700615.html

"[...] będziemy stopniowo i rozważnie OBNIŻALI PODATKI i podniesiemy płace w sektorze publicznym [...]".

a tobie baranie nie wstyd ze niezauwazasz tego co sie dzieje na calym swiecie czy chocby u sasiadow? klapki na oczy i modlitwa do nierealnych banialuk?
do tego zaprzeczasz sam sobie w co drugim poscie, lepiej ciesz sie z tego w jakim kraju zyjesz bo u nas na szczescie nie ma jeszcze zalazka socjalistycznej rewolucji jak to ma miejsce w wielu krajach gdzie ludzie zwracaja sie ku socjalistycznym oszolomom.

pzdr,
dkzzzzzzzz.

Data: 2009-04-23 16:17:49
Autor: Dieter
Pytanie do XX-L-a
Jest tak jak myslalem. Wszystkie niepowodzenia i brak reform Rudy i jego fani beda tlumaczyc kryzysem.

D.

Data: 2009-04-23 22:37:25
Autor: dekazzze
Pytanie do XX-L-a
Użytkownik "Dieter" <dieter@autograf.pl> napisał w wiadomości news:gsptab$g3a$1inews.gazeta.pl...
Jest tak jak myslalem. Wszystkie niepowodzenia i brak reform Rudy i jego fani beda tlumaczyc kryzysem.

Ty lepiej tłumacz swoim fanom swoje bzdurne prognozy..

pzdr

Data: 2009-04-25 11:03:25
Autor: Dieter
Pytanie do XX-L-a
Pochwal sie swoimi prognozami. Sa w ogole takie?

D.

Data: 2009-04-23 17:32:39
Autor: Greg
Pytanie do XX-L-a
Użytkownik "dekazzze" <dekazzzek@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gsprvp$al0$1inews.gazeta.pl...
[...]

Po co Rudy obiecywał "przyspieszenie wzrostu gospodarczego", skoro nie ma na to żadnego wpływu?
I dlaczego tacy yntylegenci jak Ty na niego głosowali, skoro wiedzieli, że obiecując coś na co nie ma wpływu, kłamie i zmyśla?

[...]

A u nas to niby ku komu się zwrócili?
Nowe składki społeczne, nowe podatki, dopłaty do kredytów, spłata kredytów dla bezrobotnych, dopłaty za utrzymanie miejsc pracy...
Widzisz oszołomstwo za granicą, a nie widzisz go pod własnym nosem tylko dlatego, że tubylcze oszołomy wciąż nazywają siebie "lyberałami"?

Data: 2009-04-23 22:44:02
Autor: dekazzze
Pytanie do XX-L-a
Użytkownik "Greg" <mwieczorek11@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gsq1n0$5ef$1inews.gazeta.pl...

Po co Rudy obiecywał "przyspieszenie wzrostu gospodarczego", skoro nie ma na to żadnego wpływu?

żadnego? przy sprzyjających okolicznościach mógłby mieć tak jak kaczka miała a jakie są okoliczności każdy widzi, zobacz to:

http://wiadomosci.onet.pl/1957877,12,item.html

gdyby kaczka rozkradała dalej jak przez 2 lata to by była tragedia i wszystkiemu by pewnie byłą winna europa, opozycja i niewiadomo co za sprzysiężone siły ciemności..

I dlaczego tacy yntylegenci jak Ty na niego głosowali, skoro wiedzieli, że obiecując coś na co nie ma wpływu, kłamie i zmyśla?

ma wpływ baranie i dlatego mamy względnie dobrą sytuację w porównaniu do sąsiadów, ale ćwierćynteligent pisooszołom i tak tego nie przyjmuje do wiadomosci.

[...]

nie wygląda to najlepiej, obawiam się jednak że cały czas brak alternatywy... szmaciarz jaro by dopiero nawyprawiał i na "pobudzał" gospodarkę za moje podatki. Aż strach pomyśleć.

pzdr,
dkzzzzzzz.

Data: 2009-04-23 22:51:29
Autor: Endriu
Pytanie do XX-L-a
http://wiadomosci.onet.pl/1957877,12,item.html

Neoliberalna polityka Polskiego rządu - myślałem ż espadne z krzesła ....
Weź się kurwa nie ośmieszaj tymi michnikowsko-onet-owskimi bzdetami.....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-04-23 23:04:17
Autor: Endriu
Pytanie do XX-L-a
http://wiadomosci.onet.pl/1957877,12,item.html

Neoliberalna polityka Polskiego rządu - myślałem ż espadne z krzesła ....
Weź się kurwa nie ośmieszaj tymi michnikowsko-onet-owskimi bzdetami.....

Niech se Łobama wprowadzi strażaka w każdej firmie, i nałoży podatek na stare gruchoty który będa płacić najbiedniejsi.... Od tego mu urośnie......

P.S. Zawsze się zastanawiałem kto sie na te michnikowsko-onetowskie bzdury daje nabrać. Ale jak widać frajerów nie brakuje....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-04-24 00:52:12
Autor: dekazzze
Pytanie do XX-L-a
Użytkownik "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości news:gsqk6h$651$1news.interia.pl...
[...]

napisze tyle frajerze, to nie michnikowskie cośtam cośtam ale konserwatywna gazeta z juesofej ;)
mnie też rozbawiło ale Ty mnie bawisz jeszcze bardziej... jeśli chodzi o pomysły z ekologicznymi bzdetami to kalifornia chyba na świecie przoduje więc przypominam ponownie krajem podawanym jako pewien wzór odniesienia przez JKM jest właśnie juesofej.

pzdr,
dkzzzzzzzzz.

Data: 2009-04-24 10:44:11
Autor: Greg
Pytanie do XX-L-a
Użytkownik "dekazzze" <dekazzzek@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gsqret$2jk$1inews.gazeta.pl...
[...]

Co się tak bardzo podpierasz JKM?
Jeśli już to musisz robić, to zapoznaj się z jego poglądami, choćby w minimum.
Wzorem dla JKM jest USA XIX-wieczne.
Po współczesnych USA, JKM jedzie równo, porównując je wręcz do UE.

Data: 2009-04-23 23:13:40
Autor: Baloo
Pytanie do XX-L-a

Użytkownik "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości news:gsqjeh$55j$1news.interia.pl...

Weź się kurwa nie ośmieszaj tymi michnikowsko-onet-owskimi bzdetami.....

Łał, to Michnik kupił już nawet 'Washington Times'?

Data: 2009-04-23 23:36:30
Autor: Endriu
Pytanie do XX-L-a
Łał, to Michnik kupił już nawet 'Washington Times'?

Nie wiem, moze to i naskrobały jakies Amerkany (a Michnik powtórzył), ale jak widać zdają się być mocno mocno niedoinformowani....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-04-23 23:28:47
Autor: Endriu
Pytanie do XX-L-a
http://wiadomosci.onet.pl/1957877,12,item.html

"[... ]W obliczu światowego kryzysu ekonomicznego przywódcy w Warszawie obcięli stopy podatkowe [...]".

To fak tu nastąpiła zmiana. Bo przed "otwarciem" unijnych granic i spierdzieleniem 2/3 "stanu liczebnego" młodego pokolenia za granicę w obliczu wcześniejszych "kryzysów ekonomicznych" recepta Balcerowicza na kołopty brzmiała zawsze "PODWYŻSZYC STOPY PROCENTOWE", dzięki czemu na tablicach z informacjami o robotę w moim macierzystym urzedzie pracy zawsze swieciły pustkami....

Zresztą teraz też wszystko wraca do "normy" i boom ofert z roku 2006-2008 jakby miał się ku końcowi.....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-04-24 00:03:42
Autor: Jerzy Olszewski
Pytanie do XX-L-a
Endriu pisze:
http://wiadomosci.onet.pl/1957877,12,item.html

"[... ]W obliczu światowego kryzysu ekonomicznego przywódcy w Warszawie obcięli stopy podatkowe [...]".

A tak dla ścisłości , to nie "przywódcy" obcięli stopy, a RPP pod przewodnictwem Pan Prezesa Narodowego Banku Polskiego, którego na szczęście Tuskowi nie udało się zmienić - wbrew przywódcom i większości "salonowych ekonomistów".

Proszę przypomnieć sobie polemiki z końca roku 2007 (m.inn. na tej grupie ) i argument podnoszone wówczas przez Skrzypka "o pewnych okolicznościach płynących z międzynarodowych rynków" , które przemawiały za luzowaniem polityki pieniężnej, podczas gdy jedynie słuszna zgraja "ekonomistów" ze szkoły Balcerowicza dostrzegła owe "okoliczności" z błyskiem geniusza w oku dopiero równo rok później, bo przecież jeszcze na jesieni 2008 roku nie dostrzegali żadnego kryzysu i upierali się przy prognozie wzrostu PKB na rok 2009 powyżej 4%.

Podziękujcie tym , którzy odsunęli na czas Balceropodobnych od decyzji, bo mielibyśmy już dawno głęboką recesję gdyby skutki kryzysu światowego nałożyły się na zmrożenie gospodarki na skutek podniesienia stóp procentowych pod konie 2007, tak , jak chciał tego Balcerowicz,Jankowiak, Petru i inni ich wyznawcy.

Data: 2009-04-24 00:06:34
Autor: Greg
Pytanie do XX-L-a
Użytkownik "dekazzze" <dekazzzek@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gsqjuk$v8$1inews.gazeta.pl...
[...]

Kaczka tez żadnego wpływu nie miała, ale przynajmniej bzdur nie obiecywała.

a jakie są okoliczności każdy widzi, zobacz to:

http://wiadomosci.onet.pl/1957877,12,item.html

"W obliczu światowego kryzysu ekonomicznego przywódcy w Warszawie obcięli stopy podatkowe"

Mam Ci przypomnieć kto obciął te stopy podatkowe?

"(...) czasowo zawiesili niektóre regulacje rządowe"

A które konkretnie?
Że strażaka nie będę musiał mieć w firmie? Uff...

"Polacy (...) nie wierzą, by powiększanie interwencji państwa było odpowiedzią na słabnięcie gospodarki."

No właśnie, Polacy nie wierzą.
Tyle że Tusk ma to w dupie i tak jak już wspomniałem:
[...]

Przypominam:
http://www.tuskwatch.pl/index.php/obietnice-platformy/
Rudy obiecywał "przyspieszenie" wzrostu gospodarczego (w momoencie gdy ten wzrost wynosił 6%)
a nie "względnie lepszą sytuację w porównaniu z sąsiadami"

[...]

Przypominam jeszcze raz, że "szmaciarsz jaro" podatki i składki obniżał...

Data: 2009-04-24 08:36:49
Autor: Baloo
Pytanie do XX-L-a
"Greg" <mwieczorek11@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gsqopk$m1l$1inews.gazeta.pl...

Kaczka tez żadnego wpływu nie miała, ale przynajmniej bzdur nie obiecywała.

Za to bzdury realizowała :>

Przypominam:
http://www.tuskwatch.pl/index.php/obietnice-platformy/
Rudy obiecywał "przyspieszenie" wzrostu gospodarczego (w momoencie gdy ten wzrost wynosił 6%)

Czy Wy naprawdę pogłupieliście?
To tak jakbyś miał pretensje do szefa, że obiecał podwyżkę i nie dotrzymał słowa.
A nie dotrzymał, bo spłonęła mu firma i cały dobytek.

Przypominam jeszcze raz, że "szmaciarsz jaro" podatki i składki obniżał...

Miał z czego i nie miał na głowie kryzysu. Nie sztuka obniżać, jak gospodarka pędzi pełną parą. Przy czym należy zwrócić uwagę, że gospodarka nie zaczęła pędzić dzięki rządom kaczek.

Data: 2009-04-24 09:49:28
Autor: totus
Pytanie do XX-L-a
Baloo wrote:

[...]

Mógł nie obiecywać, przecież wiedział, że fabrykę i dom podpali żeby wyłudzić ubezpieczenie i uciec od długów. Każdy się po nim tego spodziewał bo był rudy.

Data: 2009-04-24 09:56:38
Autor: Baloo
Pytanie do XX-L-a

Użytkownik "totus" <totus@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gsrqu9$o3h$1inews.gazeta.pl...

Mógł nie obiecywać, przecież wiedział, że fabrykę i dom podpali żeby
wyłudzić ubezpieczenie i uciec od długów.

Na pewno dobrze się czujesz?

Data: 2009-04-24 10:10:45
Autor: totus
Pytanie do XX-L-a
Baloo wrote:

Użytkownik "totus" <totus@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

Mógł nie obiecywać, przecież wiedział, że fabrykę i dom podpali żeby
wyłudzić ubezpieczenie i uciec od długów.

Na pewno dobrze się czujesz?

Nie wiem czy na pewno. A co? Chyba nie te gazety czytasz co trzeba. Czytaj te obiektywne. Np. "Gość niedzielny" jest świetny.

Data: 2009-04-24 10:16:35
Autor: Baloo
Pytanie do XX-L-a
"totus" <totus@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gsrs68$3ll$1inews.gazeta.pl...

Nie wiem czy na pewno. A co?

A to, że zgodnie z Twoim tokiem myślenia, to PO z Tuskiem jest odpowiedzialny za wybuch globalnego kryzysu.
Stąd pytanie - czy aby dobrze się czujesz.

Chyba nie te gazety czytasz co trzeba. Czytaj
te obiektywne. Np. "Gość niedzielny" jest świetny.

No i jesteśmy w domu :>
Swoją drogą katolickie czasopismo stawiane jako wzór obiektywizmu ... nieno kupa śmiechu.

Data: 2009-04-24 10:42:02
Autor: totus
Pytanie do XX-L-a
Baloo wrote:

[...]

Ja bym na Twoim miejscu tak pochopnie uczuć nie okazywał. Będę musiał o wszystkim opowiedzieć proboszczowi. Śmiejąc się z "Gościa Niedzielnego" obraziłeś moje uczucia religijne i majestat Najjaśniejszej Rzeczpospolitej.

Data: 2009-04-24 10:55:38
Autor: Baloo
Pytanie do XX-L-a
"totus" <totus@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gsru0t$caq$1inews.gazeta.pl...

[...]

A mógłbyś się odnieść do meritum, czyli tezy jaką postawiłeś odnośnie przewinień Tuska?
Bo dywagacje religijno-proboszczowsko-niedzielno-uczuciowe kompletnie mnie nie interesują, a jeśli nudzi Ci się i robisz sobie jaja, to od razu to zaznacz, bo nie mam czasu na takie popychanie pierdół.

Data: 2009-04-24 11:15:43
Autor: totus
Pytanie do XX-L-a
Baloo wrote:

[...]

Jak mogłeś przyjąć tezę, że Tusk wywołał światowy kryzys za rozsądny pogląd. Ale może masz rację, tu wszystko jest możliwe.

Data: 2009-04-24 11:18:44
Autor: Baloo
Pytanie do XX-L-a
"totus" <totus@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gss001$lht$1inews.gazeta.pl...

Jak mogłeś przyjąć tezę, że Tusk wywołał światowy kryzys za rozsądny pogląd.

Nie ja przyjąłem tę tezę, tylko ty:
"Mógł nie obiecywać, przecież wiedział, że fabrykę i dom podpali żeby
wyłudzić ubezpieczenie i uciec od długów. Każdy się po nim tego spodziewał
bo był rudy."
EOT, bo z trollami i miernymi prowokatorami nie zwykłem prowadzić "dyskusji"

Data: 2009-04-24 11:20:14
Autor: totus
Pytanie do XX-L-a
totus wrote:

Baloo wrote:

[...]

Ale tak naprawdę to sąsiad mi mówił, że zna kogoś kto słyszał, że Tusk ma wujka na Wall Street i on to wszystko spowodował przez telefon komórkowy marki Nokia. To pewna wiadomość.

Data: 2009-04-24 08:27:28
Autor:
Pytanie do XX-L-a
dekazzze <dekazzzek@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

nie wygląda to najlepiej, obawiam się jednak że cały czas brak alternatywy... szmaciarz jaro by dopiero nawyprawiał i na "pobudzał" gospodarkę za moje podatki. Aż strach pomyśleć.

jeteś idiotą, Ty naprwde w to wierzysz

Data: 2009-04-23 21:12:39
Autor: Endriu
Pytanie do XX-L-a

[...]

Dla mnie baranem jest ten, kto głosuje na kogoś kto obiecuje jednoczesne obiżanie podatków i podnoszenie płac w budżetówce.
Albo się kuźwa podnosi płace i podnosi podatki, albo zmniejsza płace i zmniejsza podatki.

Cudów nie ma. Z pustego to i Salomon nie naleje ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-04-23 22:39:01
Autor: dekazzze
Pytanie do XX-L-a
Użytkownik "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości news:gsqdl9$si5$1news.interia.pl...

[...]

no więc baranem jesteś bo co innego obiecywał od zawsze JKM? ano to, że zmniejszenie podatków wpłynie znacząco na wzrost płac i tyle w tym temacie;)

pzdr,
dkzzzzzzz.

Data: 2009-04-23 22:22:20
Autor: kc
Pytanie do XX-L-a
dekazzze <dekazzzek@gazeta.pl> napisał(a):
no więc baranem jesteś bo co innego obiecywał od zawsze JKM? ano to, że zmniejszenie podatków wpłynie znacząco na wzrost płac i tyle w tym
temacie;)

Zupełnie niepotrzebnie się bulwersujesz i wszystkich obrzucasz. Radzę ci: bądź w opozycji do każdej władzy, bo ona jest zawsze w opozycji do ciebie.
Z tego co tu wypisujesz widzę, że jesteś bardzo silnie związany albo nie rozumiesz powyższego.

kc

Data: 2009-04-24 01:13:08
Autor: dekazzze
Pytanie do XX-L-a
Użytkownik " kc" <kc59@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:gsqpmr$pkf$1inews.gazeta.pl...
[...]

nie bulwersuję się a bardziej bawię, żadna władza mi nigdy nic nie dała a zawsze dużo zabiera, ale generalnie niespecjalnie mnie interesuje kto dorwie się do koryta bo i tak ja NIC z tego mieć przecież nie będę a byle nie były to pokraczne szkodniki pokroju nieudaczników pisooszołomów. Zagłosuję i będzie to zdecydowanie głos pozytywny,  na tą partię, która wymyśli sposób na niedopuszczanie nieudaczników życiowych typu jaro kaczka i mu podobni stanowiący zdecydowaną większość w sejmie.

pzdr,
dkzzzzzzzzz.

Data: 2009-04-24 08:30:22
Autor:
> [...]

to pokraczne szkodniki pokroju nieudaczników pisooszołomów. Zagłosuję i będzie to zdecydowanie głos pozytywny,  na tą partię, która wymyśli sposób na niedopuszczanie nieudaczników życiowych typu jaro kaczka i mu podobni stanowiący zdecydowaną większość w sejmie.

Potwierdzam jesteś idiotą

Data: 2009-04-24 10:51:07
Autor: Greg
Pytanie do XX-L-a
Użytkownik "dekazzze" <dekazzzek@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gsqsm5$751$1inews.gazeta.pl...

niespecjalnie mnie interesuje kto dorwie się do koryta
(...)
Zagłosuję na tą partię, która wymyśli sposób na niedopuszczanie nieudaczników życiowych typu jaro kaczka i mu podobni

No to masz cel w życiu.
Z zaznaczeniem jednak, że jest to cel, który Cię w ogóle nie interesuje :)

Data: 2009-04-25 02:26:46
Autor: dekazzze
Pytanie do XX-L-a
Użytkownik "Greg" <mwieczorek11@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gsrui6$ev4$1inews.gazeta.pl...

[...]

pozwól, że cele sam sobie obiorę. Zajmij się swoimi także sam.
Celem socjalistycznych oszołomów jest stawianie celów życiowych i centralne rozwiązywanie problemów za jednostki.

pzdr,
dkzzzzzzz.

Data: 2009-04-23 22:47:17
Autor: Endriu
Pytanie do XX-L-a

no więc baranem jesteś bo co innego obiecywał od zawsze JKM? ano to, że
zmniejszenie podatków wpłynie znacząco na wzrost płac i tyle w tym temacie;)

O nie kolego Dekazee, tu się akurat mylisz. Co do budżetówki to UPR jasno i konkretnie obiecywał że ją SPRYWATYZUJE gdzie to będzie tylko mozliwe. (miały zostać tylko Sądy, Policja i Wojsko). Reszta hołoty zostanie rozpędzona na cztery wiatry ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-04-24 01:06:48
Autor: dekazzze
Pytanie do XX-L-a
Użytkownik "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości news:gsqj6l$4qc$1news.interia.pl...

[...]

no więc pomysł z częściową prywatyzacją policji też miał ale nie sugerujesz, że JKM chciał obniżenia płac policji, wojska, sądów itd? a po sprywatyzowaniu, pracownik czegoś tam, czegoś tam miałby zarabiać mniej?

to co napisałem nie stoi w sprzeczności z tym co piszesz powyżej, a płace po ZNACZNYM obniżeniu podatków miały ZNACZNIE wzrosnąć z wielu powodów... co wielokrotnie w różnych miejscach i formach JKM dowodził a mam nawet sporo materiałów a Ty piszesz że obniżenie podatków i wzrost płac nie jest możliwy... ;)))

napisałeś "Dla mnie baranem jest ten, kto głosuje na kogoś kto obiecuje jednoczesne
obiżanie podatków i podnoszenie płac w budżetówce."
ZUPEŁNIE nie interesują mnie płace budżetóki ale jesteś zwykłym baranem, zgadzam się z Tobą...

a dwie linijki później napisałeś "Cudów nie ma." więc jak rozumiem stwierdzasz, że JKM obiecuje takie same cuda na kiju jak Donek? (Tu się jednak nie zgodzę, jednak Donek jest bliższy rzeczywistości :)

pzdr,
dkzzzzzzzzzzzzz.

Data: 2009-04-24 08:18:31
Autor: Endriu
Pytanie do XX-L-a

a dwie linijki później napisałeś "Cudów nie ma." więc jak rozumiem
stwierdzasz, że JKM obiecuje takie same cuda na kiju jak Donek? (Tu się jednak nie zgodzę, jednak Donek jest bliższy rzeczywistości :)

Jeszcze raz ci powtarzam kolegao Dekazze, JKM nigdy nie obiecywał nikomu żadnych podwyżek.
Obiecywał tylko że jak dojdzie do władzy to sprywatyzuje co się da rozpędzając bandę urzędniczą - dzięki czemu będzie obniżał podatki - co może wpłynąć na zmniejszenie obciążeń podatkowych i dać impuls do zwiększonego zatrudniania ludzi....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-04-24 08:21:32
Autor: Endriu
Pytanie do XX-L-a

rozpędzając bandę urzędniczą

W tym całą Eurounijna hołotę.....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-04-25 02:24:12
Autor: dekazzze
Pytanie do XX-L-a
Użytkownik "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości news:gsrkln$euo$1news.interia.pl...

[...]

ehh nie mam czasu na odpisanie ale "obiecywał" zarówno pisemnie jak i na wizji a nawet przedstawial wielokrotnie jakies hipotetyczne wyliczenia...

pzdr,
dkzzzzz.

Data: 2009-04-24 00:17:46
Autor: Greg
Pytanie do XX-L-a
[...]

Bo wpłynie... na wzrost płac, które kształtują się rynkowo.
Budżetówka, jak sama nazwa wskazuje, do takich nie należy.

Data: 2009-04-25 23:53:26
Autor: Endriu
Pytanie do XX-L-a

Nie wstyd ci za nich ty platformiany euronaganiaczu ?.

No i jeszcze jedno.
Czy satysfakcjonuje cię już teraz to to ty platformiany euronaganiaczu że (przypadkowo) nie użyłem w ponizszym wątku ani jednego linku z Michalkiewcza ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-04-25 08:04:37
Autor: XXL
Pytanie do XX-L-a
Endriu <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał(a): Czy zadłużanie swojego własnego kraju może trwać w nieskończoność?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Po Twoim blamażu na wątku "Dlaczego UPR jest partią kanapową" gdzie nie byłeś
w stanie podać ani jednego sensownego argumentu dlaczego poparcie dla UPR jest
niższe niż 1% uważam próby dyskusji z Tobą za bezcelowe.
Z nawiedzonymi oszołomami dyskutować się nie da.

Data: 2009-04-25 16:50:42
Autor: Endriu
Pytanie do XX-L-a

[...]

Przecież podaje ci argumenty cały czas, ale u kolegi występują chyba jakieś kłopoty z kojarzeniem.
Po prostu społeczeństwu marzy się unijny socjalizm który SKUTECZNIE utrwalany jest przez Walterowsko-Solorzowsko-Michnikowskie tuby propagandowe i tyle, skutkiem czego odsetek myślących wolnorynkowo wynosi około 1 - 2% ot wszystko.
Dlatego skierowałem pytanie do ciebie ile ta zabawa w socjalizm może jeszcze potrwać, i czy czasami nie prowadzisz jakiś kalkulacji (w pewnym sensie może i nawet podobnych do kalkulacji giełdowych) odnośnie bankrutacji w/w socjalistycznego systemu, który opiera się na zadłużaniu własnego społeczeństwa (które w naszym kraju z konsekwencją szwajcarskiego zegarka wynosi około 30 mld rocznie) ...?.

Czy nie orientujesz się drogi XXL-u kiedy braknie kasy na spłacanie odsetek od pożyczek (jak u Gierka) i system pierdolnie ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-04-26 09:07:10
Autor: Endriu
Pytanie do XX-L-a

Czy nie orientujesz się drogi XXL-u kiedy braknie kasy na spłacanie odsetek
od pożyczek (jak u Gierka) i system pierdolnie ?.

Czy oprócz używania epitetów w stylu "nawiedzony oszołom" twój platformiany sztab partyjny nie ma innej alternatywy w odpowiedzi na to pytanie ?.
Czy to wszystko na co cię stać ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Pytanie do XX-L-a