Pytanie do XXL-a (Sławka).

Data: 2009-05-21 21:40:22
Autor: Endriu
Pytanie do XXL-a (Sławka).
Drogi XXL-u (Sławku). Czy ty też jesteś naganiaczem od Diety optymalnej ?.

http://www.lido.optymalni.org/
". ..leczymy bez  rodków farmakologicznych wiele chorób:

otyło ć
chorobę wrzodowš żołšdka i dwunastnicy
choroby trzustki i wštroby
choroby serca jak: miażdżyca, choroby wieńcowe
choroby naczyń kończyn dolnych
choroby reumatyczne
cukrzycę i jej powikłania
nietrzymanie moczu u kobiet
astma
migrena
alergie
zakłócenia potencji
zakłócenia w przemianie materii
regulacja przemiany tkanki tłuszczowej
stres
gojenie ran
zwyrodniena i zmiany w układzie kostnym
RZS (reumatoidalne zapalenie stawów)
kłopoty z ci nieniem
zakłócenia snu
kontuzje sportowe
stwardnienie rozsiane
ogólna regeneracja
i wiele innych.."

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-05-22 07:22:44
Autor: XXL
Pytanie do XXL-a (Sławka).
Endriu <nmp3@interia.pl> napisał(a): Drogi XXL-u (Sławku). Czy ty też jesteś naganiaczem od Diety optymalnej?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Posłużę się retoryką J.K.Mikke: wielce czcigodny Endriu (jak dostojnie to brzmi)
Czy nie pomyliły Ci się grupy dyskusyjne?
Nie jestem naganiaczem od Diety Optymalnej ani jej nie stosuję.

Data: 2009-05-22 07:29:04
Autor: XXL
Pytanie do XXL-a (Sławka).
 Endriu <nmp3@interia.pl> napisał(a): Drogi XXL-u (Sławku). Czy ty też jesteś naganiaczem od Diety optymalnej?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Żeby połączyć to jakoś z bliską Twemu sercu tematyką UPR informuję Cię, że
Dietę Optymalną od wielu lat wraz całą rodziną stosuje poznański działacz i
publicysta UPR Mariusz Waszak z Poznania.
Z tego co pisał schudł w tym czasie ponad 30 kg i pozbył się m.in. nadciśnienia.

Data: 2009-05-22 12:49:46
Autor: Jeff
Pytanie do XXL-a (Sławka).
 XXL <duzy_slawek@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
[...]

znowu bezczelnie klamiesz. ten twoj waszak wcale nie stosuje diety optymalnej
o ktorej piszesz. Moze kiedys ja stosowal, ale jak lekarze naglosnili ile jest juz tragicznych
ofiar tej diety okrytej rzekomo w Bibli przez komunistycznego dietetyka, to
jej zaniechal, zreszta podobnie jak i ty. Zalozyliscie szarlatanskie biznesiki w ktorych wykanczacie chorych Polakow.
Teraz zrecie cholera wie co, ale dalej klamstwo optymalnosci tej diety jest
utrzymywane, bo latwo wam ludzi zgromadzonych w sekcie terapeutycznej
indoktrynowac politycznie i wykorzystac  w kolejnych wyborach. Wiadomo na kogo optymalni beda glosowac, majac takie tegie umysly jak ty czy
ten zalosny waszak ktory rwie sie do korytka za wszelka cene czy pulkownik
komunistycznej milicji oficjalnie kierujacy sekta. A z tego waszaka to taki
UPR-owiec jak z ciebie kaplan biblijny:)

Ps. walesa juz nie stosuje tej waszej sekciarskiej diety, bo mu bajpasy
musieli zalozyc? Widac na kaplana sie nie nadaje. Nie ta genetyka:)

Data: 2009-05-22 13:18:52
Autor: XXL
Pytanie do XXL-a (Sławka).
 Jeff <jef_f@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): Znowu bezczelnie klamiesz. ten twoj waszak wcale nie stosuje diety optymalnej
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Proponuję Anno/Hanno/Jacku/Jeffie/Karolu przenieść się na portal
www.frustraci.pl albo www.psychiatria.pl.
Tam będziesz wśród swoich  :-)
Administratora proszę o zablokowanie idiotycznych postów przesyłanych przez
Jeffa vel Karola.

Data: 2009-05-22 09:28:05
Autor: Endriu
Pytanie do XXL-a (Sławka).
[...]

No to teraz z kolei pytanie do kolegi Jeffa.

Dlaczego kolego twierdzisz że Sławek (XXL) o promuje dietę optymalną?.
Masz na to jakies dowody ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-05-22 08:08:54
Autor: kc
Pytanie do XXL-a (Sławka).
Endriu <nmp3@interia.pl> napisał(a):
No to teraz z kolei pytanie do kolegi Jeffa.

Dlaczego kolego twierdzisz że Sławek (XXL) o promuje dietę optymalną?.
Masz na to jakies dowody ?.

A czym skończy się promowanie PO? Dietą właśnie. Słuchaj Prezydenta, właśnie też tak mówi w sejmie.

kc

Data: 2009-05-22 10:31:35
Autor: skippy
Pytanie do XXL-a (Sławka).

Użytkownik " kc"

A czym skończy się promowanie PO? Dietą właśnie. Słuchaj Prezydenta, właśnie
też tak mówi w sejmie.

Napisz co powie o WIG20 bo go nie moge słuchać osobiście.

Data: 2009-05-22 08:38:12
Autor: kc
Pytanie do XXL-a (Sławka).
skippy <man3@on.the.moon> napisał(a):
Napisz co powie o WIG20 bo go nie moge słuchać osobiście.

Nie jest oratorem, ale ja nie mogę słuchać okrągłych ale bez treści zdań premiera, czy poprzedniego prezydenta. Nie sądzę, aby na forum sejmu prognozował indeksy giełdowe.

kc

Data: 2009-05-22 10:42:31
Autor: Jerzy Olszewski
Pytanie do XXL-a (Sławka).
  kc pisze:
[...]

Raz się przejęzyczył i , jak sądzę, to będzie głównym tematem wałkowanym przez ćwierćinteligentów we wszystkich "wiodących" mediach ku uciesze gawiedzi.

Data: 2009-05-22 10:51:01
Autor: marfi
Pytanie do XXL-a (Sławka).
Użytkownik "Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> napisał w wiadomości news:gv5old$k9g$1atlantis.news.neostrada.pl...
 kc pisze:
[...]

Przejęzyczył czy przemlaszczył?

--
marfi

Data: 2009-05-22 10:54:25
Autor: skippy
Pytanie do XXL-a (Sławka).

 kc pisze:
[...]

Nie zrozumiałeś pytania

Data: 2009-05-22 09:08:17
Autor: kc
Pytanie do XXL-a (Sławka).
skippy <man3@on.the.moon> napisał(a):
Nie zrozumiałeś pytania

No chyba nie, bo go nie było. Jeśli chodzi ci o prognozę tylko, to ja ci mogę podać. Moim celem na dziś dla FW20 jest 1769. Będzie, to L, nie będzie to bez pozycji.

kc

Data: 2009-05-22 14:00:32
Autor: kc
Pytanie do XXL-a (Sławka).
 kc <kc59@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):  Moim celem na dziś dla FW20 jest 1769. Będzie, to L, nie będzie
to bez pozycji.

kc

Jest o dwa pkty gorzej niż myślałem. Niedobrze.

kc

Data: 2009-05-22 11:13:09
Autor: Jerzy Olszewski
Pytanie do XXL-a (Sławka).
 kc pisze:
[...]

Nie, to Ty nie zrozumiałeś odpowiedzi, która dotyczyła wypowiedzi kc, a nie Twojej.

Skoro jednak dobijasz się o odpowiedz na Twoje pytanie, to proszę bardzo.

Na temat Wig20 można coś niebanalnego powiedzieć nie częściej niż raz na miesiąc. Próba zawężania tematyki grupy do prymitywnie pojmowanej AT, czyniona przez niektórych uczestników grupy, szczególnie przez tych o bardzo wyraźnie określonych i wielokrotnie uzewnętrznianych na forum preferencjach politycznych, za każdym razem , gdy nie mają lepszych argumentów jest socjotechniką tak starą i zużytą , że wręcz żenującą dla rozsądnych ludzi.

Orędzie Prezydenta na temat obecnej sytuacji gospodarczej w Sejmie jest, niezależnie czy ktoś popiera PIS , PO lub SLD czy nie, najważniejszym tematem dotyczącym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie co najmniej przez najbliższy tydzień.

Nie zmieni tego to, czy tobie lub jakimś Virckom (czy Wirckom) się to podoba , czy nie. To jest po prostu obiektywny fakt, a na temat faktów dżentelmeni nie powinni dyskutować , tylko je podawać do wiadomości.

Data: 2009-05-22 11:48:28
Autor: skippy
Pytanie do XXL-a (Sławka).

[...]

Nie ma żadnego znaczenia dla notek.
Chyba, ze w celu podkręcenia fixa w jedna ze stron.
I nie mam wątpliwości, ze to wiesz.
Spamujesz politycznie, Jurek, na maxa.

Pozdrawiam

Data: 2009-05-22 15:29:28
Autor: Jerzy Olszewski
Pytanie do XXL-a (Sławka).
skippy pisze:
Użytkownik " kc"

A czym skończy się promowanie PO? Dietą właśnie. Słuchaj Prezydenta, właśnie
też tak mówi w sejmie.

Napisz co powie o WIG20 bo go nie moge słuchać osobiście.

Czy widzisz już, co Pan Prezydent powiedział na temat WIG20 ?

Data: 2009-05-22 12:55:22
Autor: Jeff
Pytanie do XXL-a (Sławka).
> [...]

No to teraz z kolei pytanie do kolegi Jeffa.

Dlaczego kolego twierdzisz że Sławek (XXL) o promuje dietę optymalną?.

jestem jedna z tych osob ktore nagalsnialy sprawe sekty optymalnej zalozonej przez byle komunistyczne sluzby i w ten sposb poznalem piszacego tu geniusza dietetyczno-medyczno- psychiatryczno-politycznego tutaj wystepujacego pod
nickiem XXL, u ktorego mozg dzieki diecie wysokotluszczowej nie pracuje, ale
z****la na wyjatkowo wysokich obrotach, czyli dokladnie tak jak im obiecach
ich guru.

Data: 2009-05-22 18:58:23
Autor: Endriu
Pytanie do XXL-a (Sławka).
[...]

Ale konkretnie. Czy posiadasz jakieś archiwalne cytaty  XXL-a potwierdzające jakoby był on czynnym uczestnikiem "optymalnych naganiaczy" ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-05-22 17:35:41
Autor: Jeff
Pytanie do XXL-a (Sławka).
Endriu <nmp3@interia.pl> napisał(a):
Ale konkretnie. Czy posiadasz jakieś archiwalne cytaty  XXL-a potwierdzające jakoby był on czynnym uczestnikiem "optymalnych naganiaczy" ?.

jesli cie to naprawde intersuje, to napisz do mnie na priva. To dluzsz
historia i nie jest w temacie tego forum. Ja tylko chcialem zwrocic uwage piszacym tu grupowiczom, na to kto sie miedzy nimi plata, bo mnie do tego swoim chamstwem i glupkowatymi argumentami ad hiominem, sprowokowal.
Mozesz tez wejsc na pl.misc. dieta i przejrzec archiwum, to wymaga niestety
grzebania sie tez w adresach i kontach internetowych z ktorych wysylal swoje
chamskie i oszczercze posty pod czesto zmienianymi nickami i kontami.
Jest na tyle cwany, ze pisze czesto przez proksy, ale zdradza go styl retoryk
kiedy brak mu argumentow w dyskusji merytorycznej.
Zreszta zna waszaka ktory nadal pisze w ich sekciarskich gazetkach. Przeciez
on sie przyznal do tej znajomosci w jednym z postow ktore tu zamiescil.

To na 100 % czlonek tej sekty. Popatrz jaka retoryka sie posluguje nawet na
tej grupie.

--

Pytanie do XXL-a (Sławka).