Pytanie do adminow?

Data: 2011-01-24 13:26:30
Autor: !!he®sk!!
Pytanie do adminow?

czym kierujecie sie kasujac moje posty? sympatia do prezesa pis?
pytanie dotyczy glownie admina: news.task.gda.pl

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2011-01-24 13:35:17
Autor: Polok Prawdziwy
Pytanie do adminow?
Am Mon, 24 Jan 2011 13:26:30 +0100 schrieb !!he®sk!!:

czym kierujecie sie kasujac moje posty? sympatia do prezesa pis?
pytanie dotyczy glownie admina: news.task.gda.pl

Nieino ten tak postempuje...

Coùki POLCKI IMTERNAT podkontrolom jest...!!!

PS - a ùone myúlom, ze WOLNOúã, DEMOKRACYJEM I KAPITULIZM majom...

CHAAA...!!!, CHAAA...!!!, CHAAA...!!!

Data: 2011-01-24 15:35:41
Autor: jadrys
Pytanie do adminow?
W dniu 2011-01-24 13:26, !!he®sk!! pisze:
czym kierujecie sie kasujac moje posty? sympatia do prezesa pis?
pytanie dotyczy glownie admina: news.task.gda.pl

Pewnie tym że kaleczysz język polski.

Data: 2011-01-24 18:50:52
Autor: !!he®sk!!
Pytanie do adminow?
On Mon, 24 Jan 2011 15:35:41 +0100, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

W dniu 2011-01-24 13:26, !!he®sk!! pisze:
> czym kierujecie sie kasujac moje posty? sympatia do prezesa pis?
> pytanie dotyczy glownie admina: news.task.gda.pl

Pewnie tym że kaleczysz język polski.

 na pewno nie.  nie lubia krytki prezesa i paru kolesi kiedys piszacych na psp.

Data: 2011-01-24 21:34:59
Autor: jadrys
Pytanie do adminow?
W dniu 2011-01-24 18:50, !!he®sk!! pisze:

Pewnie tym że kaleczysz język polski.
  na pewno nie.
  nie lubia krytki prezesa i paru kolesi kiedys piszacych na psp.

No nie wiem skąd ta twoja pewność?

Data: 2011-01-25 08:07:09
Autor: € he®sk €
Pytanie do adminow?
On Mon, 24 Jan 2011 21:34:59 +0100, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

>   na pewno nie.
>   nie lubia krytki prezesa i paru kolesi kiedys piszacych na psp.

No nie wiem skąd ta twoja pewność?

 zaraz pewnosc. pytam, moze w koncu powiedza dlaczego "caceluja"
 moje posty dotyczace wylacznie tego tematu. celuje w tym jeden
 "admin" z news.task.gda.pl. swego czasu podskakiwal na psp
 ale po "reprymendzie" jest grzeczny i szkodzi jak moze ;o).

Data: 2011-01-25 08:37:04
Autor: € he®sk €
Pytanie do adminow?

Użytkownik "€ he®sk €"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:1ossj61lek1nks59skgoidr62jln3oq11t@4ax.com...

http://miniurl.pl/reakcja

Data: 2011-01-25 08:57:09
Autor:
Smiec z apn-95-41-35-175.dynamic.gprs.plus.pl

Data: 2011-03-02 19:19:51
Autor: jadrys
Pytanie do adminow?
W dniu 2011-01-25 08:07, € he®sk € pisze:
[...]

No ale przecież nie musisz korzystać z tego mocno ograniczonego serwera... Jest do wyboru tyle innych.

Data: 2011-01-24 20:11:51
Autor: !!he®sk!!
Pytanie do adminow?
Użytkownik "!!he®sk!!"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:s7pqj655j2qr8qc501057bofm4hsq797pe@4ax.com...

czym kierujecie sie kasujac

awe,- zalatwie cie. oberwiesz po lapkach , lajdaku.

Data: 2011-01-25 08:07:09
Autor: € he®sk €
Smiec z apn-95-40-141-114.dynamic.gprs.plus.pl
On Mon, 24 Jan 2011 20:11:51 +0100, smiec podszywajacy sie pod
!!he®sk!! <!!big.brednie@interia.p> wrote:

Użytkownik "!!he®sk!!"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:s7pqj655j2qr8qc501057bofm4hsq797pe@4ax.com...

czym kierujecie sie kasujac

awe,- zalatwie cie. oberwiesz po lapkach , lajdaku.

 starasz sie ale nic ci z tego nie wychodzi ;o)))

 apn-95-40-141-114.dynamic.gprs.plus.pl

 za cienki jestes ;o)))

 awe oberwal po lapach jak widzisz ;o)))

Pytanie do adminow?