Pytanie do boukuna...

Data: 2010-01-10 09:37:14
Autor: Woland
Pytanie do boukuna...
Nie masz czasem wyrzutów sumienia, że nie pracujesz?.. Że nic nie
dajesz od siebie społeczeństwu?... Nie odczuwasz potrzeby niesienia
pomocy innym ludziom, np. oddawania krwi dla swoich rodaków
znajdujących się w stanie zagrożenia życia?...

Data: 2010-01-10 18:52:38
Autor: boukun
Pytanie do boukuna...

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:7c52dd96-56d1-4db7-888c-f7ecba6a06b0j4g2000yqe.googlegroups.com...
[...]
-- -- -- -- -- -- -- --
Przecież ja to robię, pracuję od rana do wieczora. Dzisiaj odśnieżyłem cały dojazd do domu, zrobiłem zakupy, ugotowałem drugie danie, rozpaliłem w kominku i pomagam jak tylko mogę rodzinie, bliskim i znajomym. Moja praca charytatywna na internecie ma właśnie na celu niesienie pomocy ludziom i oddaję prześladowaniami krwawicę rodakom, znajdującym się w stanie zagrożenia życia...

boukun

Data: 2010-01-10 09:49:54
Autor: Woland
Pytanie do boukuna...
boukun napisał(a):

pomagam jak tylko moge rodzinie, bliskim i znajomym.

O rodzinę i znajomych to dbają nawet politycy....

Data: 2010-01-10 19:07:47
Autor: boukun
Pytanie do boukuna...

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:03f5e87b-122d-4768-a639-bc84dea2e564m3g2000yqf.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

pomagam jak tylko moge rodzinie, bliskim i znajomym.

O rodzinę i znajomych to dbają nawet politycy....

-- -- -- -- -- -- -- --
I dlatego na tych skurwysynów nie będę pracował, bo to bat na mpoje i narodu polskiego plecy. Gdybym miał jakąkolwiek siłę przebicia, nakazałbym, wszystkim niewolnikom natychmiast rzucić narzędziami pracy i ogłosił strajk generalny. Ciemiężców tylko tak moż3emy sprowadzić na kolana, ni9e straszny mi stan wojenny...

Trzeba przewrotu i władza rzeczywista w ręce ludu ...

boukun

boukun

Data: 2010-01-10 12:27:05
Autor: Marek
Pytanie do boukuna...
On 10 Sty, 18:52, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Woland" <tzva.adon...@lycos.com> napisał w wiadomościnews:7c52dd96-56d1-4db7-888c-f7ecba6a06b0j4g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

No a powiedz bekon, jak widzisz przyszlosc twoich dzieci ?
Powinny miec zawod i chodzic do pracy, czy tez, brac z tatusia
przyklad ?

Moze tez niepotrzebnie chodza do szkoly ?

Data: 2010-01-10 21:49:56
Autor: boukun
Pytanie do boukuna...

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:e01f1d97-0285-4815-a398-b49855bb6addr24g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
No wiesz co? Gdyby brały ze mnie przykład, byłbym szczęśliwym ojcem. Każde miałoby zawód, piękny wybudowany własnymi rękami dom, zdrową rodzinę, wypracowane lata i szanse na w miarę przyzwoitą emeryturę. To, że ja dzisiaj nie pracuję zawodowo, to jest nie z mojej winy, tylko spowodowane warunkami geopoliycznymi panującymi w naszym okupowanym kraju. Dla takich mądrych ludzi jak ja, z moim wykształceniem, nie ma już godziwej pracy w Polsce. Taka była tylko w PRLu.

Miejmy nadzieję, że moje dzieci też będą miały zawód, w którym przynajmniej na starcie drogi zawodowej, jak w moim przypadku, będą mogły się spełnić zawodowo, tak,  by jak przyjdą nie daj "bóg" czasy gorsze, (jak teraz mamy np. w Polsce), nie musiały być niewolnikami systemu...

Jeszcze raz, praca w Polsce godziwa była, ale niestety już nie ma i nic nie wskazuje na to, że vbędziemy ludźmi wolnymi i mogli sie realizować. Okupant jest okrutny i bezwzględny, no i do tego z klerem na kupę działają przeciwko zniewolonemu narodowi polskiemu, a w takim przypadku, ciężko widzę przysszłość tego zniewolonego kraju...

boukun

Data: 2010-01-10 13:48:24
Autor: Marek
Pytanie do boukuna...
On 10 Sty, 21:49, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Marek" <mwisniewski2...@googlemail.com> napisał w wiadomościnews:e01f1d97-0285-4815-a398-b49855bb6addr24g2000yqd.googlegroups.com....
> [...]

zniewolonemu narodowi polskiemu, a w takim przypadku, ciężko widzę przysszłość

boukun- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Ciezko widzisz przyszlosc - wiec -  jak zamierzasz przygotowac twoje
dzieci do samodzielnego zycia ?

Data: 2010-01-10 23:09:39
Autor: boukun
Pytanie do boukuna...

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:15cd868e-6069-43e8-9aa1-a2e941649ae0r24g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

boukun- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Ciezko widzisz przyszlosc - wiec -  jak zamierzasz przygotowac twoje
-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Dam sobie radę. One już są przygotowane, Dawid najprawdopodobniej wyemigruje do Niemiec, Adrianna do USA...

boukun

Data: 2010-01-11 00:10:07
Autor: Marek
Pytanie do boukuna...
On 10 Sty, 23:09, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Marek" <mwisniewski2...@googlemail.com> napisał w wiadomościnews:15cd868e-6069-43e8-9aa1-a2e941649ae0r24g2000yqd.googlegroups.com....
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Dam sobie radę. One już są przygotowane, Dawid najprawdopodobniej wyemigruje do

No a co ty biedaku bedziesz sam na starosc robil ?

Data: 2010-01-11 12:16:00
Autor: boukun
Pytanie do boukuna...

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:4fca1e82-1169-4cbb-9266-8a86d44086d8m25g2000yqc.googlegroups.com...
> [...]

boukun- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

No a co ty biedaku bedziesz sam na starosc robil ?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
To co każdy człowiek, czekał na swoją śmierć...

boukun

Data: 2010-01-11 08:22:04
Autor: Woland
Pytanie do boukuna...
boukun napisał(a):

One juz sa przygotowane, Dawid najprawdopodobniej wyemigruje do
Niemiec, Adrianna do USA...

Już teraz powinieneś zadbać o amerykańską szkołę dla Adrianki i
niemiecką dla Dawidka, w przeciwnym razie po wyemigrowaniu do miejsc
docelowych będą zaczynać od skali minusowej, bo nawet nie od zera...
Poza tym USA to niezbyt mądry wybór w dzisiejszych czasach dla osoby
nie mającej amerykańskiego obywatelstwa, bo jak zakładam twoja córka
nie jest Amerykanką... A Niemców sam dobrze znasz.. Gdy im źle, to
wyżywają się na tych, którzy Niemcami nie są.. A wszystko wskazuje na
to, że z roku na rok będzie im coraz gorzej...

Data: 2010-01-11 22:11:21
Autor: boukun
Pytanie do boukuna...

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:e70c9e01-2fb9-4bf4-a66d-9289a4c6c14bv25g2000yqk.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
Jak teraz zadbać, to są jeszcze dzieci, studiować muszą zagranicą i się ostaną, to proste...
Dawid do 23 roku życia musi się określić, czy chce być Niemcem, czy Polakiem... Adrianna jest przewodniczącą najlepszego gimnazjum, w elitarnej klasie, chodzi razem z córką prezydenta Świdnicy, Jodko-Schiewe, miejscowego przedstawiciela Volkswagena http://www.jodko-schiewe.vw.pl/ i innymi prominentnymi dziećmi, a jest najlepsza z angielskiego...

boukun

Data: 2010-01-10 19:46:16
Autor: Piotr
Pytanie do boukuna...
Dnia Sun, 10 Jan 2010 12:53:32 -0500, Old Speckled Hen napisał(a):

... boulun oddaje sperme w swoim kosciele panienkom potrzebujacym - podczas mszy
a wiec pomaga potrzebujacym ...

Hm, z tego co puszcza w necie, to dyma głównie pluszaki, czyli własną
grabę.
Piotr
--
z chuci to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI

Pytanie do boukuna...