Pytanie do boukuna...

Data: 2010-01-10 18:52:38
Autor: boukun
Pytanie do boukuna...

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:7c52dd96-56d1-4db7-888c-f7ecba6a06b0j4g2000yqe.googlegroups.com...
Nie masz czasem wyrzutów sumienia, że nie pracujesz?.. Że nic nie
dajesz od siebie społeczeństwu?... Nie odczuwasz potrzeby niesienia
pomocy innym ludziom, np. oddawania krwi dla swoich rodaków
znajdujących się w stanie zagrożenia życia?...
-- -- -- -- -- -- -- --
Przecież ja to robię, pracuję od rana do wieczora. Dzisiaj odśnieżyłem cały dojazd do domu, zrobiłem zakupy, ugotowałem drugie danie, rozpaliłem w kominku i pomagam jak tylko mogę rodzinie, bliskim i znajomym. Moja praca charytatywna na internecie ma właśnie na celu niesienie pomocy ludziom i oddaję prześladowaniami krwawicę rodakom, znajdującym się w stanie zagrożenia życia...

boukun

Data: 2010-01-10 09:49:54
Autor: Woland
Pytanie do boukuna...
boukun napisał(a):

pomagam jak tylko moge rodzinie, bliskim i znajomym.

O rodzinę i znajomych to dbają nawet politycy....

Data: 2010-01-10 19:07:47
Autor: boukun
Pytanie do boukuna...

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:03f5e87b-122d-4768-a639-bc84dea2e564m3g2000yqf.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

pomagam jak tylko moge rodzinie, bliskim i znajomym.

O rodzinę i znajomych to dbają nawet politycy....

-- -- -- -- -- -- -- --
I dlatego na tych skurwysynów nie będę pracował, bo to bat na mpoje i narodu polskiego plecy. Gdybym miał jakąkolwiek siłę przebicia, nakazałbym, wszystkim niewolnikom natychmiast rzucić narzędziami pracy i ogłosił strajk generalny. Ciemiężców tylko tak moż3emy sprowadzić na kolana, ni9e straszny mi stan wojenny...

Trzeba przewrotu i władza rzeczywista w ręce ludu ...

boukun

boukun

Data: 2010-01-10 12:27:05
Autor: Marek
Pytanie do boukuna...
On 10 Sty, 18:52, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Woland" <tzva.adon...@lycos.com> napisał w wiadomościnews:7c52dd96-56d1-4db7-888c-f7ecba6a06b0j4g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

No a powiedz bekon, jak widzisz przyszlosc twoich dzieci ?
Powinny miec zawod i chodzic do pracy, czy tez, brac z tatusia
przyklad ?

Moze tez niepotrzebnie chodza do szkoly ?

Data: 2010-01-10 21:49:56
Autor: boukun
Pytanie do boukuna...

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:e01f1d97-0285-4815-a398-b49855bb6addr24g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
No wiesz co? Gdyby brały ze mnie przykład, byłbym szczęśliwym ojcem. Każde miałoby zawód, piękny wybudowany własnymi rękami dom, zdrową rodzinę, wypracowane lata i szanse na w miarę przyzwoitą emeryturę. To, że ja dzisiaj nie pracuję zawodowo, to jest nie z mojej winy, tylko spowodowane warunkami geopoliycznymi panującymi w naszym okupowanym kraju. Dla takich mądrych ludzi jak ja, z moim wykształceniem, nie ma już godziwej pracy w Polsce. Taka była tylko w PRLu.

Miejmy nadzieję, że moje dzieci też będą miały zawód, w którym przynajmniej na starcie drogi zawodowej, jak w moim przypadku, będą mogły się spełnić zawodowo, tak,  by jak przyjdą nie daj "bóg" czasy gorsze, (jak teraz mamy np. w Polsce), nie musiały być niewolnikami systemu...

Jeszcze raz, praca w Polsce godziwa była, ale niestety już nie ma i nic nie wskazuje na to, że vbędziemy ludźmi wolnymi i mogli sie realizować. Okupant jest okrutny i bezwzględny, no i do tego z klerem na kupę działają przeciwko zniewolonemu narodowi polskiemu, a w takim przypadku, ciężko widzę przysszłość tego zniewolonego kraju...

boukun

Data: 2010-01-10 13:48:24
Autor: Marek
Pytanie do boukuna...
On 10 Sty, 21:49, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Marek" <mwisniewski2...@googlemail.com> napisał w wiadomościnews:e01f1d97-0285-4815-a398-b49855bb6addr24g2000yqd.googlegroups.com....
> [...]

zniewolonemu narodowi polskiemu, a w takim przypadku, ciężko widzę przysszłość

boukun- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Ciezko widzisz przyszlosc - wiec -  jak zamierzasz przygotowac twoje
dzieci do samodzielnego zycia ?

Data: 2010-01-10 23:09:39
Autor: boukun
Pytanie do boukuna...

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:15cd868e-6069-43e8-9aa1-a2e941649ae0r24g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

boukun- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Ciezko widzisz przyszlosc - wiec -  jak zamierzasz przygotowac twoje
-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Dam sobie radę. One już są przygotowane, Dawid najprawdopodobniej wyemigruje do Niemiec, Adrianna do USA...

boukun

Data: 2010-01-11 00:10:07
Autor: Marek
Pytanie do boukuna...
On 10 Sty, 23:09, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Marek" <mwisniewski2...@googlemail.com> napisał w wiadomościnews:15cd868e-6069-43e8-9aa1-a2e941649ae0r24g2000yqd.googlegroups.com....
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Dam sobie radę. One już są przygotowane, Dawid najprawdopodobniej wyemigruje do

No a co ty biedaku bedziesz sam na starosc robil ?

Data: 2010-01-11 12:16:00
Autor: boukun
Pytanie do boukuna...

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:4fca1e82-1169-4cbb-9266-8a86d44086d8m25g2000yqc.googlegroups.com...
> [...]

boukun- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

No a co ty biedaku bedziesz sam na starosc robil ?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
To co każdy człowiek, czekał na swoją śmierć...

boukun

Data: 2010-01-11 08:22:04
Autor: Woland
Pytanie do boukuna...
boukun napisał(a):

One juz sa przygotowane, Dawid najprawdopodobniej wyemigruje do
Niemiec, Adrianna do USA...

Już teraz powinieneś zadbać o amerykańską szkołę dla Adrianki i
niemiecką dla Dawidka, w przeciwnym razie po wyemigrowaniu do miejsc
docelowych będą zaczynać od skali minusowej, bo nawet nie od zera...
Poza tym USA to niezbyt mądry wybór w dzisiejszych czasach dla osoby
nie mającej amerykańskiego obywatelstwa, bo jak zakładam twoja córka
nie jest Amerykanką... A Niemców sam dobrze znasz.. Gdy im źle, to
wyżywają się na tych, którzy Niemcami nie są.. A wszystko wskazuje na
to, że z roku na rok będzie im coraz gorzej...

Data: 2010-01-11 22:11:21
Autor: boukun
Pytanie do boukuna...

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:e70c9e01-2fb9-4bf4-a66d-9289a4c6c14bv25g2000yqk.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

[...]

Jak teraz zadbać, to są jeszcze dzieci, studiować muszą zagranicą i się ostaną, to proste...
Dawid do 23 roku życia musi się określić, czy chce być Niemcem, czy Polakiem... Adrianna jest przewodniczącą najlepszego gimnazjum, w elitarnej klasie, chodzi razem z córką prezydenta Świdnicy, Jodko-Schiewe, miejscowego przedstawiciela Volkswagena http://www.jodko-schiewe.vw.pl/ i innymi prominentnymi dziećmi, a jest najlepsza z angielskiego...

boukun

Pytanie do boukuna...