Pytanie do chorych umyslowo wielbicieli PO!

Data: 2012-04-16 02:26:24
Autor: muto2100
Pytanie do chorych umyslowo wielbicieli PO!

W sprawie wyjaśniania przyczyn katastrofy smoleńskiej mam tylko jedno,
acz zasadnicze, pytanie
:
bezpośrednio po katastrofie polska ambasada zwróciła się do władz
rosyjskich notą dyplomatyczną, aby traktować miejsce rozbicia
polskiego Tu-154M, jako teren "eksterytorialny", będący w dyspozycji
polskich władz. Rosjanie się zgodzili. Przez pierwsze kilkadziesiąt
godzin prac polsko-rosyjskiej komisji zbierającej dowody w sprawie,
postanowienia wspomnianej noty dyplomatycznej funkcjonowały. Teren
katastrofy był "eksterytorialny". Obowiązywała na nim jurysdykcja
polska
..
W tym momencie pojawia się pytanie: dlaczego po upływie 3 dni, Donald
Tusk - za pośrednictwem Ewy Kopacz, Edmunda Klicha oraz Tomasza
Arabskiego - na spotkaniu w Moskwie z W. Putinem, zgodził się na
uchylenie postanowień noty dyplomatycznej i oddanie terenu pod
jurysdykcję rosyjską
?
Ta decyzja pozwoliła na 'skonfiskowanie' wraku samolotu oraz czarnych
skrzynek na czas nieokreślony, na 'potrzeby' rosyjskiego śledztwa. W
praktyce może to oznaczać, że strona polska nigdy nie uzyska wraku i
czarnych skrzynek.
polecam niewygodne informacje zgromadzone na

Data: 2012-04-16 22:52:43
Autor: leszek niewiadomski
Am 16.04.2012 11:26, schrieb muto2100:

W sprawie wyjaśniania przyczyn katastrofy smoleńskiej mam tylko jedno,
acz zasadnicze, pytanie
:
W sprawie formalnej: masz moze pytanie do zdrowych wielbicieli PO czy moze nie dopuszczasz takiej opcji? Draze dalej - prosze o pytania dla chorych oraz zdrowych wiebicieli PiS, poza tym dla wszystkich innych - od Palikota, PSL oraz niezrzeszonych, chorych i zdrowych.
Po aktywnosci przypuszczam, ze podobnie jak "boukun" masz duzo czasu, wiec moglbys rozwinac temat.
ln.

Data: 2012-04-17 09:32:51
Autor: Pan hrabia Bobrowski

Użytkownik "leszek niewiadomski" <leszek@invalid.invalid> napisał w wiadomości news:jmi0qr$thf$1online.de...
[...]

Muto2100? Tego typka mam w KF. Okazuje się, że to doskonałe miejsce dla psycholi.

BBR

Data: 2012-04-18 06:17:27
Autor: stevep
Dnia 17-04-2012 o 09:32:51 Pan hrabia Bobrowski <hrabia@zascianek.eu>  napisał(a):

[...]

Ale potraktuj go specjalnie i trzymaj w jakimś specjalnym miejscu KF, bo  to i psychol wyjątkowy.
--
stevep

Pytanie do chorych umyslowo wielbicieli PO!