Pytanie do eksperta Tzvela. :D Czy Sarkozy jest obrzezany? :-?

Data: 2009-10-13 10:49:23
Autor: Antenka
Pytanie do eksperta Tzvela. :D Czy Sarkozy jest obrzezany? :-?
Zwracam się do eksperta Tzvela. Matka Żydówka-  to chyba  Mikołajkowi
odcieli kawałek napletka.... :- ]

Antenka

Data: 2009-10-13 10:55:43
Autor: Tzva Adonai
On 13 Paź, 19:49, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

Zwracam się do eksperta Tzvela. Matka Żydówka-  to chyba  Mikołajkowi
odcieli kawałek napletka.... :- ]

Nie interesują mnie penisy, no chyba że wyrastają z ciała pięknych
transseksualistów do których się nie umywasz pod względem urody:
http://www.shemantics.com/shetrans3/stsxh/lq04/pi/02.jpg

Data: 2009-10-13 11:00:15
Autor: Tzva Adonai
Pytanie do eksperta Tzvela. :D Czy Sarkozy jest obrzezany? :-?
Wiesz, że ta dziewczynka ma penisa?.. A jest sto razy ładniejsza i
jędrniejsza od ciebie...

http://thailandlandofsmiles.com/wp-content/uploads/2008/11/poyladyboy2.jpg

Data: 2009-10-13 21:47:52
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 13 Oct 2009 11:00:15 -0700 (PDT), Tzva Adonai napisał(a):

Wiesz, że ta dziewczynka ma penisa?.. A jest sto razy ładniejsza i
jędrniejsza od ciebie...

http://thailandlandofsmiles.com/wp-content/uploads/2008/11/poyladyboy2.jpg

O cholera...........

;-)))))

Data: 2009-10-13 11:02:36
Autor: Antenka
On 13 Paź, 19:55, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
On 13 Paź, 19:49, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

> Zwracam się do eksperta Tzvela. Matka Żydówka-  to chyba  Mikołajkowi
> odcieli kawałek napletka.... :- ]

Ale ajwajski rytuał cię kręci, no dalej gadaj, mały! Nie będziemy się
licytować Biłyk ha ha . Gdybym miała taką gębusię jak ty, dawno
skoczyłabym z mostu...oczywiście nie namawiam cię, bo zostawisz
jeszcze list pożegnalny, a to do ciebie podobne mendo - że niejaka
Antenka pchnęła cię do tego desperackiego czynu...:D

Antenka

Data: 2009-10-13 11:03:29
Autor: Tzva Adonai
On 13 Paź, 20:02, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

Ale ajwajski rytuał cię kręci, no dalej gadaj, mały! Nie będziemy się
licytować Biłyk ha ha .

Gdybym nazywał się Biłyk, to sam bym z mostu skoczył...

Data: 2009-10-13 11:10:17
Autor: Antenka
On 13 Paź, 20:03, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
On 13 Paź, 20:02, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

> Ale ajwajski rytuał cię kręci, no dalej gadaj, mały! Nie będziemy się
> licytować Biłyk ha ha .

Gdybym nazywał się Biłyk, to sam bym z mostu skoczył...

No dobrze - nie było tematu. No i nie dowiedziałam się :-(

Antenka

Data: 2009-10-13 11:11:48
Autor: Tzva Adonai
On 13 Paź, 20:10, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

No dobrze - nie było tematu. No i nie dowiedziałam się :-(

Doszyj sobie penisa, wtedy staniesz się wyjątkowa... Laski z kutasami
są dziś szalenie modne na salonach...

Data: 2009-10-13 13:13:28
Autor: Marek
On 13 Paź, 20:11, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
> [...]

> No dobrze - nie było tematu. No i nie dowiedziałam się :-(

Doszyj sobie penisa, wtedy staniesz się wyjątkowa... Laski z kutasami

A mlodziency bez kutasow nie sa modni ?
Obetnij sobie - to zobaczysz.

Data: 2009-10-13 13:15:51
Autor: Antenka
Pytanie do eksperta Tzvela. :D Czy Sarkozy jest obrzezany? :-?

Skacz!

R.

:D

Antenka

Data: 2009-10-13 21:42:03
Autor: awe

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:c913167e-f7b3-46f7-8d1a-37ec69aeec8511g2000yqp.googlegroups.com...
On 13 Paź, 20:02, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

Ale ajwajski rytuał cię kręci, no dalej gadaj, mały! Nie będziemy się
licytować Biłyk ha ha .

Gdybym nazywał się Biłyk, to sam bym z mostu skoczył...
-- -- -- -- -- -- -
to skacz
awe

Data: 2009-10-13 21:40:47
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 13 Oct 2009 21:42:03 +0200, awe napisał(a):

[...]

Diabeł złapał Anglika,Francuza,Niemca i Polaka. Zaciągnął ich na bezdenną
przepaść i mówi do Anglika:
- Skacz!
- Nie skoczę!
- Gentelmen skoczyłby!

Anglik skoczył. Nad przepaścią staje Francuz i diabeł go kusi:
- Skacz!
- Nie skoczę!
- Gentelmen skoczyłby!
- Nie skoczę!
- Ale teraz jest taka moda!

I Francuz skoczył. Nad przepaścią staje Niemiec i diabeł znów kusi:
- Skacz!
- Nie skoczę!
- Gentelmen skoczyłby!
- Nie skoczę!
- Ale teraz jest taka moda!
- Nie skoczę!
- To rozkaz!

Więc i Niemiec skoczył. Wreszcie, nad przepaścią staje Polak i diabeł kusi:
- Skacz!
- Nie skoczę!
- Gentelmen skoczyłby!
- Nie skoczę!
- Ale teraz jest taka moda!
- Nie skoczę!
- To rozkaz!
- Nie skoczę!
- A,to sobie nie skacz!

Polak skoczył.

Data: 2009-10-13 19:55:07
Autor: cytryna
Pytanie do eksperta Tzvela. :D Czy Sarkozy jest obrzezany? :-?
Zwracam się do eksperta Tzvela. Matka Żydówka-  to chyba  Mikołajkowi
odcieli kawałek napletka.... :- ]

Antenka
 No ba, rzezak był pierwszą personą w rodzinie. A Mikołaj jakiś taki nadpobudliwy jak pewien Romek-reżyser. Tylko golizna mu w głowie.

--

Pytanie do eksperta Tzvela. :D Czy Sarkozy jest obrzezany? :-?