Pytanie do ekspertów

Data: 2011-01-19 02:44:33
Autor: AndrzejM
Pytanie do ekspertów
Witam
Jako, że mieszkam obok lotniska i często widuję podchodzenie do
lądowania różnych samolotów (najczęściej wojskowych) nie mogę
zrozumieć dlaczego TU-154 leciał jak pijany zając w kapuście. Dlaczego
jego lot po ścieżce zniżania wyglądał jak sinusoida? Wężykiem w
pionie. Leciałem kiedyś z W-wy do Kijowa tez tutką i nie pamiętam żeby
samolotem tak bujało.

Data: 2011-01-19 12:21:43
Autor: J.F.
Pytanie do ekspertów
Użytkownik "AndrzejM" <amoz@plusnet.pl> napisał
[...]

Zapis jest z radiowysokosciomierza, a ta wysokosc bedzie pofaldowana jesli teren pod spodem jest pofaldowany.

Zapis z wysokosciomierza cisnieniowego jest zbyt niedokladny zeby to oceniac.

J.

Data: 2011-01-20 11:44:56
Autor: AndrzejM
Pytanie do ekspertów
On 19 Sty, 12:21, "J.F." <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "AndrzejM" <a...@plusnet.pl> napisał

> [...]

pofaldowana jesli teren pod spodem jest pofaldowany.

Zapis z wysokosciomierza cisnieniowego jest zbyt niedokladny zeby

Po rozmowach z pilotami wychodzi na to, że lecieli po równi pochyłej
zdecydowanie za szybko i z za dużą prędkością opadania. Wniosek:
prezentacja komisji jest zupełnie nie realna i w pełni myląca
oglądających. A politycy skaczą sobie do gardeł. JK chce zakneblować
speców od lotnictwa. Dom wariatów zaczyna się robić.

Pytanie do ekspertów