Pytanie do ekspertów Pekao S.A.

Data: 2013-07-16 19:43:49
Autor: poszukiwacz
Pytanie do ekspertów Pekao S.A.
Czy jeśli otworzę rachunki ROR w kilku Oddziałach banku to za każdym razem będę miał przypisany inny numer klienta?

Data: 2013-07-16 17:24:38
Autor: witek
poszukiwacz wrote:
Czy jeśli otworzę rachunki ROR w kilku Oddziałach banku to za każdym
razem będę miał przypisany inny numer klienta?
to zalezy czy sie polapia ze juz jestes w systemie czy nie.
raczej tak. musialbys zmienic pare danych w dowodzie

Data: 2013-07-16 21:00:27
Autor: RobertS
W dniu 2013-07-16 19:43, poszukiwacz pisze:
Czy jeśli otworzę rachunki ROR w kilku Oddziałach banku to za każdym
razem będę miał przypisany inny numer klienta?

wg mnie to się nie uda, nie możesz mieć kilku takich samych rachunków w jednym banku

RobertS

Data: 2013-07-16 23:19:02
Autor: Krzysztof 'kw1618' (W-wa)
Dnia Tue, 16 Jul 2013 21:00:27 +0200, RobertS napisał(a):

[...]

oczywiście że sie nie uda.

Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
http://foto.3mam.net/album2/Festyn_z_Magda_Schejbal/index.php

Data: 2013-07-16 23:19:43
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:ks458c$fli$1news.icpnet.pl...
[...]

W innym oddziale banku będzie inny numer rozliczeniowy, a zatem bedą inne cyfry w numerze rachunku conajmniej na pozycjach 7-10

Data: 2013-07-17 18:11:33
Autor: Darek
Pytanie do ekspertów Pekao S.A.
W dniu 2013-07-16 19:43, poszukiwacz pisze:
Czy jeśli otworzę rachunki ROR w kilku Oddziałach banku to za każdym
razem będę miał przypisany inny numer klienta?

Nie ma takiej opcji założenia drugiego numeru CIS (system nie pozwoli)
Wyjątkiem są klienci Xeliona. A i ktoś mógł mieć więcej numerów CIS po np. fuzji z BPH

Darek

Data: 2013-07-17 15:22:33
Autor: witek
Darek wrote:
[...]

Pozwoli o ile nie wylapie, ze to ten sam czlowiek.

Wyjątkiem są klienci Xeliona. A i ktoś mógł mieć więcej numerów CIS po
np. fuzji z BPH

wiec jednak pozwolił.

Data: 2013-07-18 21:50:27
Autor: Darek
W dniu 2013-07-17 22:22, witek pisze:> Darek wrote:

> Pozwoli o ile nie wylapie, ze to ten sam czlowiek.

Nie pozwoli, po wprowadzeniu Pesel wyłapie że taki w bazie jest

> wiec jednak pozwolił.

Bo mu prezes kazał ;)

Darek

Data: 2013-07-18 14:54:02
Autor: witek
Darek wrote:

 > Pozwoli o ile nie wylapie, ze to ten sam czlowiek.

Nie pozwoli, po wprowadzeniu Pesel wyłapie że taki w bazie jest

a co jak nie mam pesel lub tez sie zmienil.

tylko mi nie pisz, ze pesel sie nie moze zmienic bo sie udusze ze smiechu.

 > wiec jednak pozwolił.

Bo mu prezes kazał ;)

czyli sie da.

Data: 2013-07-21 10:33:32
Autor: Marek
Pytanie do ekspertĂłw Pekao S.A.
On Thu, 18 Jul 2013 21:50:27 +0200, Darek <nie@podam.maila.pl> wrote:
Nie pozwoli, po wprowadzeniu Pesel wyłapie że taki w bazie jest

Wbrew pozorom w skali kraju pesel nie jest unikatowy, np. w bre system musial być po wdrozeniu korygowany, bo nie dało się rejestrować klientów mających lojalnie wydane dowody ale z błędnym (nie unikatowym) nr piesel.

--
Marek

Pytanie do ekspertów Pekao S.A.