Pytanie do fachowców elektroników samoch.

Data: 2009-07-22 17:37:00
Autor: Marynarz
Pytanie do fachowców elektroników samoch.

Użytkownik "Monika" <zly@adres.pl> napisał w wiadomości news:h46pk9$im7$1news.dialog.net.pl...
Przymierzam się do kupna używanej Toyoty Corolla serii E12. Słyszałam,
że fachowiec elektronik samochodowy jest wstanie stwierdzić, że licznik
przebiegu był cofany a nawet może "wyłuskać" prawdziwy przebieg auta.
Prawda to czy bajka? Pytam, bo nie wiem czy warto szukać takiego eksperta.

dziękuję za pomoc
Monika

Konkludując na wszystkie odpowiedzi - czy nie łatwiej było by stworzyć taką
bazę danych gdzie każdy ma dostęp jak to jest w UK ?? Każdy przegląd
samochodu jest tam wbity i sobie można znaleźć coroczne przebiegi pomiędzy
każdym przeglądem a nawet opisy co było wymienione. Baza ogólnie dostępna na
necie.

Pytanie do fachowców elektroników samoch.