Pytanie do fachowców elektroników samoch.

Data: 2009-07-21 22:05:24
Autor: Przemas
Pytanie do fachowców elektroników samoch.

Użytkownik "Monika" <zly@adres.pl> napisał w wiadomości news:h46pk9$im7$1news.dialog.net.pl...
Przymierzam się do kupna używanej Toyoty Corolla serii E12. Słyszałam,
że fachowiec elektronik samochodowy jest wstanie stwierdzić, że licznik
przebiegu był cofany a nawet może "wyłuskać" prawdziwy przebieg auta.
Prawda to czy bajka? Pytam, bo nie wiem czy warto szukać takiego eksperta.

Toyota daje trzy lata gwarancji, więc aby jej nie stracić trzeba było wykonać conajmniej trzy gwarancyjne płatne przeglądy (albo i więcej jak ktoś więcej jeździł). Można zweryfikować wpisy do książki gwarancyjnej w ASO i przerzutować ten trzyletni przebieg na dalsze lata.

pozdrawiam

Przemek

Pytanie do fachowców elektroników samoch.