Pytanie do grupowego elektoratu PiS

Data: 2009-12-05 09:22:57
Autor: - he®sk -
Pytanie do grupowego elektoratu PiS

jakiego jestescie wzrostu?  w skarpetkach, a nie butach na koturnach.
jestem ciekaw czy moje przypuszczenia sa sluszne...

--

 HeSk

Data: 2009-12-05 12:44:30
Autor: HaMMeR
- he®sk - wrote:
jakiego jestescie wzrostu?  w skarpetkach, a nie butach na koturnach.
jestem ciekaw czy moje przypuszczenia sa sluszne...

-- -- -- -- -- -- -- -- --

Musze cie zmartwic!
Obojetnie jakiego jestesmy wzrostu, to ZAWSZE spogladamy na was
Z GORY!
Przyswajasz cieniutenki hersku..?
Przypuszczaj sobie dalej pantofelku, bo to nikomu nie szkodzi:)

Data: 2009-12-05 14:17:32
Autor: =he®sk=
On Sat, 05 Dec 2009 12:44:30 +0100, HaMMeR <tranzac@aster.pl> wrote:

> jakiego jestescie wzrostu?  w skarpetkach, a nie butach na koturnach.
> jestem ciekaw czy moje przypuszczenia sa sluszne...

Musze cie zmartwic!

 jest mi to zupelnie obojetne ;o)))

Obojetnie jakiego jestesmy wzrostu, to ZAWSZE spogladamy na was
Z GORY!
  czyli kompleksik malego czlonka ;o))))

Przyswajasz cieniutenki hersku..?

  brak argumentow ?

Data: 2009-12-05 15:36:12
Autor: HaMMeR
=he®sk= wrote:
[...]

A co tu jest do argumentowania z mojej strony?
To wlasnie ty nie masz ZADNYCH argumentow na moje
dictum:)

Data: 2009-12-05 16:18:14
Autor: =he®sk=
On Sat, 05 Dec 2009 15:36:12 +0100, HaMMeR <tranzac@aster.pl> wrote:

A co tu jest do argumentowania z mojej strony?
To wlasnie ty nie masz ZADNYCH argumentow na moje
dictum:)

 po prostu kiedy stajesz sie wulgaryzujacy to najlepszy dowod
 na to, ze brak ci argumentow w najprostszej dyskusji.

 alleluja, bracie i do przodu !

--

 HeSk

Data: 2009-12-05 15:29:03
Autor: Karol
=he?sk= <&#65533;bigbrednie@interia.pl> napisał(a):
> [...]

 po prostu kiedy stajesz sie wulgaryzujacy to najlepszy dowod
 na to, ze brak ci argumentow w najprostszej dyskusji.

boli:)))))

Data: 2009-12-05 19:43:58
Autor: HaMMeR
=he®sk= wrote:
[...]