Pytanie do grupowych rusofobów

Data: 2010-05-03 13:52:14
Autor: jadrys
Pytanie do grupowych rusofobów

: Czy Polska ma odtrącić wyciągniętą do pojednania dłoń?

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Putin-Rosja-i-Polska-chca-umocnienia-wzajemnego-zaufania,wid,12229231,wiadomosc.html

Data: 2010-05-03 05:13:19
Autor: Hans Kloss
On 3 Maj, 13:52, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

: Czy Polska ma odtrącić wyciągniętą do pojednania dłoń?

Tak.
J-23

Data: 2010-05-03 14:22:19
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-03 14:13, Hans Kloss pisze:
On 3 Maj, 13:52, jadrys<andrzej...@op.pl>  wrote:

: Czy Polska ma odtrącić wyciągniętą do pojednania dłoń?

Tak.
J-23

To chyba nie możesz być ty, - Hans..  Z pewnością się podszywasz pod prawdziwego Hansa Klossa...

Data: 2010-05-03 13:55:02
Autor: u2
W dniu 2010-05-03 13:52, jadrys pisze:
Czy Polska ma odtrącić wyciągniętą do pojednania dłoń?

Zdecydowanie tak, odtrącić, a najlepiej uciąć :)

Data: 2010-05-03 13:57:37
Autor: raff
u2 pisze:
W dniu 2010-05-03 13:52, jadrys pisze:
Czy Polska ma odtrącić wyciągniętą do pojednania dłoń?

No to ja odpowiem naszemu czerwonemu.

Nie, nie odtracac. Przyjac.

Natomiast dbac o swoje interesy. Wtedy sie przekonamy na ile to jest szczere.

R.

Data: 2010-05-03 05:04:01
Autor: Antenka
On 3 Maj, 13:57, raff <patagonia3...@onet.pl> wrote:
u2 pisze:

No to ja odpowiem naszemu czerwonemu.

Nie, nie odtracac. Przyjac.

Natomiast dbac o swoje interesy. Wtedy sie przekonamy na ile to jest
szczere.

R.

Tak, to rowiązanie byłoby najlepsze. I zaraz powołąć międzynarodową
komisję do zbadania katastrofy smoleńskiej. Przyjrzeć się na to
dictum  reakcji ruskich. To będzie czuły barometr prawdziwych intencji
carewicza. :-)

Antenka

Data: 2010-05-03 14:15:27
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-03 13:57, raff pisze:
u2 pisze:
[...]

raff, Ty  jesteś naprawdę dzieciuch - te Twoje odpowiadanie przez osoby trzecie jest zwykła dziecinadą.

A wracając do wątku - mam identyczne zdanie jak Ty - nie powinniśmy się dąsać za sprawy sprzed dziesięcioleci a nawiązać z Rosją ścisłe więzi gospodarcze, na tym możemy tylko skorzystać .. I oczywiście nie zapominać także o sojuszu militarnym.. Nasz obecny sojusz z NATO jest tyle wart co szczekanie wściekłego psa. - Imperialiści z NATO potrzebują z Polski mięsa armatniego a nie sojusznika.

Data: 2010-05-03 14:16:02
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-03 13:55, u2 pisze:
W dniu 2010-05-03 13:52, jadrys pisze:

Czy Polska ma odtrącić wyciągniętą do pojednania dłoń?

Zdecydowanie tak, odtrącić, a najlepiej uciąć :)

Jesteśmy za słabi na taki ruch.. Bez ruskiego gazu leżymy..

Data: 2010-05-03 14:22:30
Autor: u2
W dniu 2010-05-03 14:16, jadrys pisze:

Czy Polska ma odtrącić wyciągniętą do pojednania dłoń?

Zdecydowanie tak, odtrącić, a najlepiej uciąć :)

Jesteśmy za słabi na taki ruch.. Bez ruskiego gazu leżymy..

Nie bujaj, Waldi P. podpisał umowę-cyrograf do 2037. Dlatego pewnie
odstrzelili Kaczkę. Na wiwat.

Data: 2010-05-03 14:31:59
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-03 14:22, u2 pisze:
[...]

Z tego co słyszałem, to umowa nie jest jeszcze ostatecznie podpisana. - Trwają jeszcze jakieś konsultacje.

Data: 2010-05-03 14:39:33
Autor: u2
W dniu 2010-05-03 14:31, jadrys pisze:
Z tego co słyszałem, to umowa nie jest jeszcze ostatecznie podpisana. -
Trwają jeszcze jakieś konsultacje.

Ruscy czekiści patrzą w swoje archiwa, czy można ugrać jeszcze więcej.

Data: 2010-05-03 19:43:52
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-03 14:39, u2 pisze:
W dniu 2010-05-03 14:31, jadrys pisze:

Z tego co słyszałem, to umowa nie jest jeszcze ostatecznie podpisana. -
Trwają jeszcze jakieś konsultacje.

Ruscy czekiści patrzą w swoje archiwa, czy można ugrać jeszcze więcej.

Nie, podobno chcą się pozbyć firmy "Bartimpex" p. Gudzowatego, ale za bardzo nie wiedza jak to zrobić.. -  Pan Gudzowaty ma duże udziały w sieciach gazowych na terenie kraju.

Data: 2010-05-04 08:37:21
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hrn217$ms3$1news.onet.pl...
[...]

Już się go pozbyli.

--
stevep

Data: 2010-05-04 21:15:10
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-04 08:37, cirrus pisze:
[...]

No jeszcze o tym nie słyszałem.

Data: 2010-05-03 14:04:25
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"jadrys" <andrzej203@op.pl> schrieb im Newsbeitrag

: Czy Polska ma odtrącić wyciągniętą do pojednania dłoń?

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Putin-Rosja-i-Polska-chca-umocnienia-wzajemnego-zaufania,wid,12229231,wiadomosc.html

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
kierunku..

  To jest wyciagnieta po Polske graba kagebisty, jolopie pier... .

  AR

Data: 2010-05-03 14:22:39
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-03 14:04, Wlodzimierz Zabotynski pisze:
[...]

Nienawiść cię zaślepia, spamerze.

Data: 2010-05-03 14:13:46
Autor: MH
Pytanie do grupowych rusofobów

: Czy Polska ma odtrącić wyciągniętą do pojednania dłoń?

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Putin-Rosja-i-Polska-chca-umocnienia-wzajemnego-zaufania,wid,12229231,wiadomosc.html

=============

Ponieważ nie jestem rusofobem , więc na pytanie nie odpowiadam , bo
oczywistaoczywistość nie jest do mnie adresowane. Póki co , 4 osoby
odpowiedziały. Jedynie odpowiedź Raffaela jest w miarę sensowna. W miarę ,
ponieważ pojednanie to jedno , a dbałość o własne interesy to drugie. Oczywistym
jest i nie wymagającym dyskusji , że o własne interesy trzeba dbać. Byle nie tak
jak z jankesami.. Pozostałe odpowiedzi są hmmm... , jakby to najdelikatniej ująć
.... Pisowe wyborcy są .. tego .. , no ... Powiem tak : NIEBEZPIECZNI ...

MH

Data: 2010-05-03 14:35:53
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-03 14:13, MH pisze:

[...]

Też właśnie chciałem zapytać tylko rusofobów... dla rusofilów i ludzi myślących realnie, - bez żadnego zacietrzewienia -  odpowiedź jest oczywista.

Pytanie do grupowych rusofobów