Pytanie do grupowych rusofobów

Data: 2010-05-03 14:13:46
Autor: MH
Pytanie do grupowych rusofobów

: Czy Polska ma odtrącić wyciągniętą do pojednania dłoń?

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Putin-Rosja-i-Polska-chca-umocnienia-wzajemnego-zaufania,wid,12229231,wiadomosc.html

=============

Ponieważ nie jestem rusofobem , więc na pytanie nie odpowiadam , bo
oczywistaoczywistość nie jest do mnie adresowane. Póki co , 4 osoby
odpowiedziały. Jedynie odpowiedź Raffaela jest w miarę sensowna. W miarę ,
ponieważ pojednanie to jedno , a dbałość o własne interesy to drugie. Oczywistym
jest i nie wymagającym dyskusji , że o własne interesy trzeba dbać. Byle nie tak
jak z jankesami.. Pozostałe odpowiedzi są hmmm... , jakby to najdelikatniej ująć
.... Pisowe wyborcy są .. tego .. , no ... Powiem tak : NIEBEZPIECZNI ...

MH

Data: 2010-05-03 14:35:53
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-03 14:13, MH pisze:

[...]

Też właśnie chciałem zapytać tylko rusofobów... dla rusofilów i ludzi myślących realnie, - bez żadnego zacietrzewienia -  odpowiedź jest oczywista.

Pytanie do grupowych rusofobów