Pytanie do kolegów z Kielc.

Data: 2011-09-22 15:09:36
Autor: WW
Pytanie do kolegów z Kielc.
Witam

Jak się u Was płaci za parkowanie ?.
Wczoraj postawiłem samochód na Paderewskiego i poszedłem szukać parkomatu. Jak wróciłem, to już za wycieraczką miałem mandat.
Zapłaciłem go z bólem serca, ale jeszcze przynajmniej 2 razy muszę tam gdzieś stanąć i wole unikać dofinansowania SM.

Pozdrawiam
WW - zdeklarowany kapelusznik

Data: 2011-09-22 15:16:13
Autor: Stefan Szczygielski
Pytanie do kolegów z Kielc.
W dniu 22.09.2011 15:09, WW pisze:
Jak się u Was płaci za parkowanie ?.

Ja może nie z Kielc, ale kupiłem stamtąd nie tak dawno temu auto i na wyposażeniu było kilka biletów parkingowych. Są to blankiety, które się kreśli długopisem/wyrywa dziurki odpowiadające dacie i godzinie.

S.

Data: 2011-09-22 15:22:27
Autor: CeSaR
Pytanie do kolegów z Kielc.
Jak się u Was płaci za parkowanie ?.

W Kielcach nalezy kupic w kiosku bilet i zaznaczyc na nim czas postoju.
Kioskow malo wiec nie miej do siebie pretensji ze nie znalazles parkomatu :-) Kiosk trafic rownie trudno :-)

Data: 2011-09-22 14:13:30
Autor: Massai
Pytanie do kolegów z Kielc.
CeSaR wrote:

> Jak się u Was płaci za parkowanie ?.

W Kielcach nalezy kupic w kiosku bilet i zaznaczyc na nim czas
postoju.  Kioskow malo wiec nie miej do siebie pretensji ze nie
znalazles parkomatu :-) Kiosk trafic rownie trudno :-)

Dopercyzowując:
Bilety parkingowe są na określony czas, i zaznaczasz początek
parkowania.
Jak potrzeba na dłużej zaparkować to się kupuje więcej biletów i
zaznacza na kolejnych odpowiednio godzinę w której kończy się poprzedni.

I koniecznie pilnować tego, bo non stop chodzą i sprawdzają - strefa
płatnego parkowania jest mała i są wstanie sprawdzać często.

Chwalili się że wyłapują ponad 70%...

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-09-22 17:34:10
Autor: MarcinJM
Pytanie do kolegów z Kielc.
W dniu 2011-09-22 16:13, Massai pisze:
Chwalili się że wyłapują ponad 70%...

Moze byc, w koncu nic innego do roboty nie maja

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2011-09-22 21:41:41
Autor: Tadeusz
Pytanie do kolegów z Kielc.

Użytkownik "Massai" <> napisał w wiadomości ...

Chwalili się że wyłapują ponad 70%...

Skoro wiedzą ile nie wyłapali skoro to muszę też wiedzieć,
którzy to więc ciekawe dlaczego ich nie wyłapali? :)

Data: 2011-09-23 09:01:26
Autor: Massai
Pytanie do kolegów z Kielc.
Tadeusz wrote:

Użytkownik "Massai" <> napisał w wiadomości ...

> Chwalili się że wyłapują ponad 70%...

Skoro wiedzą ile nie wyłapali skoro to muszę też wiedzieć,
którzy to więc ciekawe dlaczego ich nie wyłapali? :)

Eee, no to raczej banalne. Wiedzą ile z grubsza samochodów parkuje,
monitoring + statystyka - i wiedzą jakie są wpływy z biletów w skali
np. roku.

Czyli wiedzą mniej więcej ile brakuje - i wiedzą ile wystawili mandatów.
Proste porównanie i cześć.

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-09-22 20:37:09
Autor: Marcin Jan
Pytanie do kolegów z Kielc.
W dniu 11-09-22 15:09, WW pisze:
[...]

mandat czy wezwanie do zapłaty?
W Katowicach masz wezwanie do zapłaty. Idziesz z tym kwitem do parkingowego, płacisz tyle ile się na leży a wezwanie na chyba 50 pln trafia do kosza.
pozdrawiam
marcin jan

Data: 2011-09-23 11:02:29
Autor: WW
Pytanie do kolegów z Kielc.
W dniu 2011-09-22 20:37, Marcin Jan pisze:
W dniu 11-09-22 15:09, WW pisze:
[...]

Dokładny tytuł owego druku brzmi "ZAWIADOMIENIE - WEZWANIE".
Ciekawe, dlaczego dużymi literami ?.
Co ciekawe, jest tam podana możliwość zapłacenia przelewem, ale na druku brak informacji niezbędnych do jego dokonania (brak adresu właściciela konta).

Podsumowując, w dość zatłoczonym i nieznanym mieście, gdzie trwają dość duże prace drogowe, kierowca z innego miasta jest bez szans. Próbowałem przeczytać, zatrzymawszy się,  tabliczkę pod znakiem, ale była pogięta a kierowca za mną wściekle trąbił.

Życzę kolegom jak najszybszego końca tych remontów.  :-)

Data: 2011-09-23 11:09:04
Autor: Jarek Andrzejewski
Pytanie do kolegów z Kielc.
On Fri, 23 Sep 2011 11:02:29 +0200, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

[...]

Ja bym olał.
Poczekałbym na wezwanie uprawnionych organów lub na zapowiedź pozwu
sądowego i dopiero wtedy bym rozważył zapłatę.
A ktoś się podpisał pod tym?

W sumie może by tak przygotować takie coś i wtykać w Łodzi samochodom
bez "biletu" (oczywiście z numerem własnego rachunku)? :-)
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-09-23 12:45:24
Autor: WW
Pytanie do kolegów z Kielc.
[...]

Diabeł jak zawsze tkwi w szczegółach.
Oczywiście że rozważyłem drogę sadową, bo druk nie spełnia wymogów prawa administracyjnego. Jednak przyjazd do Kielc na jedna lub dwie rozprawy jest o wiele droższy i czasochłonny niż zapłacenie "rakietu".
Już kilka razy tak zapłaciłem, bo koszty odwołania były by dużo wyższe, nawet w przypadku jego wygrania.

Data: 2011-09-23 13:39:09
Autor: Jarek Andrzejewski
Pytanie do kolegów z Kielc.
On Fri, 23 Sep 2011 12:45:24 +0200, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

[...]

ale przecież to oni musieliby chyba wszcząć sprawę, ale zanim to
zrobią - prawidłowo Cię wezwać do zapłaty.
Powtórzę pytanie: kto Cię "ZAWIADOMIŁ-WEZWAŁ"?

Data: 2011-09-23 13:42:11
Autor: WW
Pytanie do kolegów z Kielc.

ale przecież to oni musieliby chyba wszcząć sprawę, ale zanim to
zrobią - prawidłowo Cię wezwać do zapłaty.
Powtórzę pytanie: kto Cię "ZAWIADOMIŁ-WEZWAŁ"?

Druczek znalazłem za wycieraczką.

Data: 2011-09-23 14:01:06
Autor: Jarek Andrzejewski
Pytanie do kolegów z Kielc.
On Fri, 23 Sep 2011 13:42:11 +0200, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

ale przecież to oni musieliby chyba wszcząć sprawę, ale zanim to
zrobią - prawidłowo Cię wezwać do zapłaty.
Powtórzę pytanie: kto Cię "ZAWIADOMIŁ-WEZWAŁ"?

Druczek znalazłem za wycieraczką.

Miałem na myśli: czy ktoś (instytucja, przedsiębiorstwo) Cię wzywa,
czy jest co całkowicie anonimowe?
Bo może jakiś sprytny oszust za tym stoi, a nie
<baczność>Władza<spocznij>?
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-09-23 15:02:36
Autor: WW
Pytanie do kolegów z Kielc.
[...]

Raczej nie.
Kwit ma numer konta a jak numer konta nie będzie się zgadzał z nazwa właściciela(wziętą z netu), to bank cofnie przelew.

Data: 2011-09-23 15:16:53
Autor: Grejon
Pytanie do kolegów z Kielc.
W dniu 2011-09-23 15:02, WW pisze:

Raczej nie.
Kwit ma numer konta a jak numer konta nie będzie się zgadzał z nazwa
właściciela(wziętą z netu), to bank cofnie przelew.

Aha, jasne, oczywiście...

Jak będziesz przelewał fakturę za telefon Centertelowi i w nazwie odbiorcy wpiszesz Orange to też cofnie?

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-09-23 15:19:43
Autor: Jarek Andrzejewski
Pytanie do kolegów z Kielc.
On Fri, 23 Sep 2011 15:02:36 +0200, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

jak numer konta nie będzie się zgadzał z nazwa właściciela(wziętą z netu), to bank cofnie przelew.

nie każdy bank; chyba niewiele banków to sprawdza.

Data: 2011-09-26 09:06:29
Autor: Krzysiek Kielczewski
Pytanie do kolegĂłw z Kielc.
On 2011-09-23, Jarek Andrzejewski <ptja.pl@gmail.com> wrote:

jak numer konta nie będzie się zgadzał z nazwa właściciela(wziętą z netu), to bank cofnie przelew.

nie każdy bank; chyba niewiele banków to sprawdza.

Jakikolwiek tak robi? Zwłaszcza przy takiej kwocie?

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Pytanie do kolegów z Kielc.